Lokalizácia
Formulár sa odosiela
https://www.cyclingabout.com/weight-difference-between-derailleur-pinion-rohloff-bikes/
Zobraziť komentár 24.01.2019 - 17:10:19
00
Pinionu moze pomoct len ebike, resp. len tam sa uzivi .. ale uz to vidim, "hladame mechanika na prevodovky" .. cena v znackovom servise 50e na hodinu :lol:
Zobraziť komentár 24.01.2019 - 18:10:08
00
a hned prvy krasny bombtrack. kazdopadne junitka s rohloff by bola super - nejakych 700g ma nemoze rozhodit :-D
Zobraziť komentár 24.01.2019 - 19:56:10
00
Tych 700g nie je az taky problem ako to, ze ta tusim lahsia cast prevodov relativne citelne odobera vykon. Co nevadi nejak v zime a ked sa clovek teriga kadetade, ale inak to asi nebude uplne to prave.
Zobraziť komentár 24.01.2019 - 21:18:19
00
Gramári všech zemí, vyližte mi prdel :rock: :muscle:
Aneb keď potrebuješ redukciu z 1.5 na tapered :rofl:

Prílohy:

51691030-D26C-45B0-B5E4-492FE417C4A3.jpeg
51691030-D26C-45B0-B5E4-492FE417C4A3.jpeg 880.12 KiB thumb_up1thumb_down

72F17074-92EC-4DC7-9E06-D84B96A0F8F3.jpeg
72F17074-92EC-4DC7-9E06-D84B96A0F8F3.jpeg 723.67 KiB thumb_up1thumb_down

A83C7ECC-7BA3-4D18-B485-05FA6EB1F935.jpeg
A83C7ECC-7BA3-4D18-B485-05FA6EB1F935.jpeg 746.97 KiB 1 thumb_up1thumb_down

EB4FB1A1-E9F8-4D0B-804A-747ABC666981.jpeg
EB4FB1A1-E9F8-4D0B-804A-747ABC666981.jpeg 794.3 KiB thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 27.01.2019 - 17:28:59
04
Už čoskoro v téme "pády na biku"...
Zobraziť komentár 27.01.2019 - 19:09:02
09
Ale aspon nemusi riesit dvihanie predku v stupakoch😂
Zobraziť komentár 27.01.2019 - 19:16:34
06
dobi235: a dovod ?
Zobraziť komentár 27.01.2019 - 19:18:46
00
ty vole.. to je zle.. si rozbil celu geometriu biku....pozor hlavne pri jumpoch.
Zobraziť komentár 27.01.2019 - 19:19:23
01
Tak v prvom rade maximalne nevhodne zvolena tema tejto DIY prerabky.
Zobraziť komentár 27.01.2019 - 19:51:44
00
arrow_leftmirodh napísal:
Gramári všech zemí, vyližte mi prdel :rock: :muscle:
Aneb keď potrebuješ redukciu z 1.5 na tapered :rofl:



da sa to aj jednochšie vyriešiť.... :hai:
https://www.google.com/search?q=redukcia+tapered&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjqv5mf44_gAhXJ2qQKHYQyBDEQ_AUIDigB&biw=1920&bih=969
Zobraziť komentár 28.01.2019 - 06:49:05
00
ale on robil redukciu z 1,5" na tapered, nie z 1 1/8"

lto neviem či by som veril tomu, že tá nalisovaná DIY redukcia tam bude tak držať aby sa to nepretočilo v nejakej situácií

a k tomu, že rozbil geometriu.. ak ste si nevšimli tak tú vidlicu servisuje, preto ju má stlačenú na doraz a určite tak nebude jazdiť
Zobraziť komentár 28.01.2019 - 07:45:12
01
mirodh Ou jé, to je prasárna. Obvávam sa, že technicky to teda správne riešenie nie je, to už by bolo asi rozumnejšie zrezať krk, dnu vyrezať závit, našrobovať tam redukciu natretú červeným locktitom a v prípade možnosti to ešte zvnútra bodnúť. A v konečnom dôsledku by to bolo aj ľahšie.... Alebo tam vyrobiť radšej expandér na štýl 1" predstavcov , ktoré sa zasúvali do šrobovacieho krku vidlíc.
Zobraziť komentár 28.01.2019 - 08:49:00
00
dobi235: vidis, toto ma nenapadlo,tak nejak som predpokladal, ze je to nalisovane fest, ale ak nie je, tak by to mohlo hrozit, ten sroub to neudrzi. Stare dobre bombery, kde sa to len sroubom zatiahlo, ale zas to vazilo tonu a vyzeralo celkom hnusne.
Zobraziť komentár 28.01.2019 - 08:52:18
00
Je to tam zalisované pevnejšie ako krk vidlice a poistené červíkom takže s tím problém nebude a celková váha vidlice je presne ako 888 z roku 2009 teda 3,7kg.
Zobraziť komentár 28.01.2019 - 13:09:12
02
keyboard_arrow_up