ja som bol na preentaci TREKu a bolo tam to nove pruzenie je to vlastne kvoli aj brzdenie aj tlmenie ze ked sa koleso dostane do smyku bezny fully nevyuzivaju zdvih zadnej stavky ale trek s novym pruzenim na oske a nezavislim zavesenim tlmica je iny.tlmic sa nikdy nestlaci namaximum vzdy ma rezervu
No marketing maju vyborne zvladnuty
To s tym, ze sa zadna stavba nezablokuje pri brzdeni nie je ziadna novinka, uz dlho to maju ine firmy vyriesene HorstLinkom alebo VPP.
//edit
a zlomeny
ram si myslim neni problem vyreklamovat lebo je tam dozivotna zaruka
No hej, to by snad nemal byt problem, ale byt 2-3 mesiace bez biku, kym to vyreklamuju, tak asi umrem.
Inak trochu som si ten thread precital, prasklo mu to pri brzdeni, tesne nad navarkami na kotucovu
brzdu (ten ABP asi nemali tak domysleny a vyvijalo to pri brzdeni prilis velky tlak na ram v tej oblasti). Ale podla vsetkeho ten ram updatli a ten zvar rozsirili, takze na "novsej" verzii ramu by ten problem nemal byt.