Ja mám tiež taky pocit z toho, že akoby nesedel rozmer. Ale keď nad tým uvažujem, tak pri vacsom brzdení to mohlo preklznut na zbavíte, lebo kotúč cvikli strmene a koleso sa krútilo, tak to pretocilo závit. Takže nepoužiteľné na ďalšie pouzivanie
26.03.2019 - 12:16:19
00
Alebo bude lepsie kupit naboj a prespicovat cely rafik, to by bolo riesenie, nie?
26.03.2019 - 13:24:22
00
Podľa mňa výmena, ale môže to byť problém. Nepoznám totiž výrobcu, ktorý by robil tento typ nábojov (viackolečko + závitový úchyt kotúča). Ak je ten kotúč štandardný 6dier a ten medzikus, ktorým sa šróbuje na náboj sa dá dať dole, tak zase budeš mať asi problém nájsť náboj s 6dierom a viackolečkom. Takže finále by bola aj výmena náboja za klasický 6dier a viackolečka za štandardnú kazetu. Možno by boli potrebné aj iné špice.
Ale možno ti niekto poradí / nájde aj alternatívu menej známymi riešeniami.
26.03.2019 - 13:37:29
00
Áno klasický 6dier je tam iba ta redukcia so zavitom
26.03.2019 - 14:46:30
00
pokial je to novy bike tak by som to hlavne reklamoval, inak asi skusit novy adapter a ked to nepomoze ,tak riesit naboj,no ?
26.03.2019 - 15:19:08
00
Naboje na kotuc so zavitom na viackoliecko pouziva na svojich bikoch Kenzel. Bezne sa daju objednat u ich predajcov a stoji cca 15€.
27.03.2019 - 06:12:16
00
No také niečo by som potreboval najlepšie s oskou s rychloupinakom, to by vyšlo do 25 € max. Je tam nejaký rozdiel vo váhe do koľko kg na čo dávať pozor?
27.03.2019 - 06:36:12
00
Pokiaľ je to nové 3 týždne jednoznačne reklamovať. Nech sa stým trápi ten kto to vymyslel. By som chcel vidieť inžiniera ktorého napadlo takéto riešenia.
27.03.2019 - 19:53:55
01
Takze to idem riesit asi kupou novych kolies. Ram je dobry a asi na to hodim hydraulicke brzdy. Alebo cakam na radu ako to riesit.
01.04.2019 - 10:38:28
00
keyboard_arrow_up