winter78
Založený: 27. 5. 2009
Príspevky: 1 849
Udržujem a servisujem závory na železniciach. Jedny sú ruskej výroby iné zasa AŽD české, ale to je jedno... .Tie závory sú z dreva. Poväčšine mäkké , suché a prehnité drevo na ktoré pôsobia poveternostné vplyvy ako dážď,sneh,voda,mráz, slnko a ktorého náter sa pravidelne obnovuje, ale aj tak sú prakticky krehké. Oni nemajú za cieľ udržať auto vonku (ani vo vnútri), oni plnia úlohu značky,zábrany...nie sú vyrobené tak aby sa nedali zničiť a ulomiť, práve naopak. Je mi jasné že nie každý to vie ale aj tak radšej zničím závoru než ostať v aute na koľajisku. Vlaky chodia strašne rýchlo, nepočuť ich a ak sú závory už dole tak ostáva fakt len pár sekúnd vypariť sa .
A ešte jedna poznámka...keď je závora sklopená, dá sa v pohode nadvihnúť človekom, nie je nijako zaistená proti zdvihnutiu, preto aj vodiči v autách mohli zareagovať a nadvihnúť ju. Riešilo by sa to potom cez železničnú políciu, ale zachránili by sa životy....
07.04.2019 - 08:44:30
019