Vyser sa na to a kup si Unno
19.06.2017 - 22:18:42
02
DudySVK napísal:
Mne je jasne ze vy co mate lepsie biky a jazdite vela tak je pre vas nepochopitelne ze niekto si kupi taky shit bike. Len chem zhodit vahu nic viac:)

Nepochopitelne to nie je, len skor to, ze zacnes s niecim, co neskor uplne silne preplatis. Ale chapem, ze ked sa nieco paci, tak to musi byt aj keby furiky padali. V podstate je na tom zavisla vacsina fora, len to nechcu priznat :lol: lebo je to v inej cenovej relacii.
Vidlica ma podla specs. asi 2.8kg, takze nejaka slusna Reba z bazaru za 150-180e a mas dole 1.1kg a funkcnu vidlicu. Lenze .. nebudes mat tam Vcka. A zohnat slusnu vidlicu na Vcka ... neviem. Leda prve verzie Reby, tie mali Vckove capy. Event. nieco ine ... staru MZ napr. (hoc aj 2kg verziu) .. aj by som ti hned nejaku ponukol, ale na ich servis sa chystam uz 5 rokov :D
Kluky, ako pise Galipei, asi ked nahradis niecim normalnym .. napr. Deore Hollowtech s prislunym stredom , alebo mozno uz aj Acera, za asi tak 50e .. tak tipujem, ze pojde dole asi kilo, lebo hentie kluky to musi byt strasne tazitko.
Dalej sedlo .. to bude asi polkilova obluda :lol: Prehazka a kazeta nebudu z najlahsich, ale otazka je, ci je kazeta sroubovacia. A ked nieco ine, tak asi 8-9prevodov, cize vymena radenia. Rajdy, tie sa daju zohnat lacno barsjake a tipujem, ze pojde dole 100-200g, predstavec podobne, tam tak 50-100g.
Ako prve na rane su ale pneus a duse.
19.06.2017 - 22:38:32
00
Ako uz bolo spomenute, pri cene bicykla 187 € je vymena pomaly ktorehokolvek komponentu cenovo zrovnatelna s cenou celeho noveho bicykla a teda sa ziadny upgrade samozrejme neoplati za vobec ziadnych okolnosti. A ani ten ram za to nestoji, aby sa nanho osadzali kvalitnejsie komponenty. Netreba si nahovarat, ze za to, ze je z hlinika, tak ze je nieco extra a oplati sa na nom poskladat svoj "dream bike". Mimochodom, je to snad najhnusnejsi "MTB" ram aky existuje vdaka tomu otrasnemu napojeniu zadnych vzpier na sedlovu ruru... Cize ak minat peniaze na nieco v suvislosti s tymto bicyklom, co prinesie vyraznejsi pocit lahkosti v stupaniach, tak jedine na vymenu plastov za tieto:

predny: http://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/26/schwalbe-rocket-ron-performance-26-mtb-plast-kevlar-7111.html
zadny: http://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/26/schwalbe-racing-ralph-performance-26-mtb-plast-kevlar.html

A ak su v kolesach nejake extra tazke 250 gramove duse, co si nemyslim, tak este tie sa daju vymenit za tieto: http://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse/mtb/mitas-dusa-mtb-26x1-50-2-10-gal-ventil.html

A ako dalsi krok uz len kupit poriadny bicykel na splatky ked si clovek nie je ochotny / schopny odkladat 50 € mesacne resp. ked chce jazdit na lepsom hned aj ked na to nema.
20.06.2017 - 07:27:26
02
No ked uz plaste, tak Continental Race King dratovy .. urcite lepsie ako tie pofiderne schwalbe :P
20.06.2017 - 08:50:37
01
RaceKing 2,2" v drote ma 670 gramov, RocketRon 2,1" co som dal link ma 480 gramov. Takto radis odlahcit? :) To potom ani nemusi menit tie povodne tovarenske plaste kedze su dost podobne RaceKingom a ani hmotnostne nebudu priepastne zaostavat. Naviac Conti ma dost problem s kvalitou, takze je to s tou znackou loteria. A ja osobne by som RaceKing na predok nedal. Iba ak na vyjazdy typu 75+ % asfalt.
20.06.2017 - 09:05:09
02
Tak ale on chce jazdit, nie lepit defekty :D .. s racekingom vpredu som najazdil po Slovensku toho hodne a nebol problem. Ale problemy s kvalitou a loteriou by som povedal skor o Schwalbe. Naposledy sa tu niekto stazoval, ze ta vaha pekne ulietla od specifikacii :lol: Samozrejme co som pisal plati, ak ma 900g plaste /co kludne moze mat, viem kolko vazievaju rozne OEM obludy/. Ak ma 650g plaste, nema uz moc zmysel odlahcovat tymto sposobom. Ani tak, ze prejde na 500g schwalbe.

edit: inak pre porovnanie, momentalne prakticky 95% povrchu singlov v okoli BA je to iste, ako asfalt, s malinko vyssim valivym odporom. A obcasne korene su na singli daleko setrnejsie k plastu, ako rozne diery na asfalte :)
20.06.2017 - 11:19:36
00
Ja som na Rocket Ronoch co-to odjazdil a ziadne problemy s defektami. A v tom "co-to" bolo aj Livigno, Krivanska Fatra, Inovec a pod. Cize mna tymto nepresvedcis. ;) A ked sa bavime o odlahcovani, tak nahodim radsej 2x500 gramove plaste ako 2x700 gramove. A k tej kvalite Continentalu asi tolkoto: post1255016.html#p1255016
20.06.2017 - 11:32:37
00
Ano, videl som ten Rocket Ron, co si mal, nazivo :) .. stacilo len prejst okolo sutraka a bol roztrhnuty bok :D .. nemusis mi nic rozpravat. Rockety Rony poznam a viem ako lahko sa prepichnu, jazdil som ich dost.. stacil jeden vyjazd v Alpach a polka dezenu bola fuc. Ale rozhodne ta o nicom presviedcam, to si si zle vysvetlil :) .. tych 700g neviem kde si nabral, pretoze moje drotene Continentaly rozhodne 700g nemaju :) A odolnost behuna je neporovnatelna. A druha podstatna vec, ty vazis aj s batohom asi tak 60g, vtedy to nie je taky problem. Skus sa dovazit napr. batohom na 90g a pojazdi potom Fatru, uvidis ten rozdiel :)
Ked sa jazdi po hline, tak to ide .. Inovec to je to iste co Karpaty. K tomu prispevku, nevidim tam ziadnu relevantnu informaciu, len ze sa niekto na nieco nekonkretne stazuje. Problem je, ze ty pneumatiky posudzujes len podla vahy a to je presne to, cim si Schwalbe ziskal bikovu populaciu. Odlahcovat az na kost (ale Rocket Ron bol podareny plast, to zase nie, ze nie a vtedy konecne slusny po tych trhacich kalendaroch Noby Nicov) a vdaka tomu robit obrat.
20.06.2017 - 11:46:20
00
Ty si ich videl, ja som ich jazdil. Takze asi viem lepsie kolko som mal defektov. :) A tak ako strielas od oka hmotnosti plastov, tak aj tu moju. ;) Nebudem sa tu dalej dotahovat ani obhajovat svoje odporucanie na lahke plaste. Kazdy kupi co uzna za vhodne.
20.06.2017 - 11:51:08
00
Nové lacné plášte vážia trebárs 770g. To len aby sa tu zbytočne neviedli teórie ako ušetrí zrazu veľa na kolesách len ich prezutím.
20.06.2017 - 12:29:06
03
Suhlasim s nazormi vyssie, pchat akekolvek prasule do takehoto biku je absolutny nezmysel. Ako pises, mas rodinu tak ich zbytocne nevyhadzuj.

Moj nazor - ak si ochotny dat napr. 50€ kazdy mesiac do sucasneho biku ako upgrade, tak tie prasule radsej odloz. Rok pojazdi s tym co mas, zatial aspon zistis co chces jazdit a kolko si ochotny/mozes do toho investovat. Zaloz si "sporkasku" (nejaku plechovu nadobu) a vzdy ked budes mat nejake 1€ alebo 2€ v penazenke tak tam hod. By si neveril kolko sa Ti tam za ten rok nazbiera. Aj keby si nazbieral len 500-600€, ten bike bude o 3 triedy lepsi ako sucasny a takto investovane peniaze aspon budu mat zmysel.
18.07.2017 - 19:20:17
00
Tak som Vas posluchol a nevrazal som peniaze do Btwinu ale kupil pouzity bike. Kupoval som ho od znameho tak ze som maximalne spokojny. Superior XP 909

Prílohy:

sup 1.jpg
sup 1.jpg 178.1 KiB thumb_up2thumb_down

sup 2.jpg
sup 2.jpg 216.11 KiB thumb_up1thumb_down

04.11.2017 - 19:41:47
06
Jezus napísal:
Ty si ich videl, ja som ich jazdil.

No ja som odjazdil schwalbe plastov vratane Rocket Rona , Fast Freda /strasne som mal rad ten plast, kvoli zvukom co vydaval/, Furious Freda za tie roky docela dost .. /musel som reagovat, sice trosku za dlhsie, ale co :lol:/

Mas pravdu v tom, ze tebe stacia. Vsetko ma svoje urcenie, len treba poznat mieru, teda asi nedam Rocket Rona na Reigna aby som s tym jazdil podhusteny plast, a naopak nafukaneho Hans Dampfa na HTcko s ktorym sa clovek vozi po Karpatoch.

Inak lacne plaste Longus, 1.9" na 650b vazi jeden (a nie su bezdusove podotykam, aj ked by mozno sli spravit, neskusal som) 900-950g. Za to maju ale taku bocnicu, ze to asi nepojde prerezat asi ani rezadlom, az budem chciet vzorku :tmi: .. skusal som ich, idu dobre (tusim su prezlecene Maxxis ), ale ta vaha, to je vazne sila v kopcoch. Kolesa vyliate olovom :tmi:
04.11.2017 - 21:29:33
00
Preslo 14 mesiacov a super rychleho SUPa som vymenil za Canyon. Ked som sa Vas pytal pred skoro rokom a pol ako znizit vahu na biku za 186e by ma ani nikdy nenapadlo ze sa jedneho dna budem vozit na rakete :D

Prílohy:

ja.jpg
ja.jpg 782.86 KiB thumb_up2thumb_down

18.04.2019 - 00:51:01
04
keyboard_arrow_up