BezkaKolo mojich 50 centov k postoju a rukam - povodne som mal bezny
predstavec a vlastovky. postupom casu som prisiel na to, ze ked sa chcem naozaj odrazat, musim ist s riaditkami dole, lebo inac sa pri odraze lamem, z coho ma bolel cbrbat. Takze pozor aj na ten vzpriameny postoj, treba mu prisposobit techniku odrazu.
Kokpit mam nastaveny na relativne sportovy postoj, ale napriek tomu mam ocekovane len dve situacie, kedy citim trpnutie ruk - dlhe vylety kedy uz boli vsetko
a motanie sa s detmi. A to druhe je zaujimave - lebo je to o tom ze na kolobezke len tak postavam, len tak sa poodrazavam, opieram sa o
riaditka lebo nemam moc co ine... A toto som tym vlastne chcel povedat - pri spravnej technike jazdy je tazisko tela v stojnej nohe, bez ohladu na polohu zvysku trupu. Predkolenie stojnej nohy je kolmo na stupatko (footbike pamatas kto ma to ucil
), a zvysok tela sa pohybuje vdaka kolennemu klbu a stehnu. Ak toto clovek naozaj vie, zisti ze o riaditka sa neopiera skoro vobec, resp. ze ich v rukr lle drzi len kvoli rovnovahe a riadeniu
Samozrejme je to o fyzickych dispoziciach a kondicii (stehno a zadok tie drepy musia umoznit) a vyjazdeni, alr tymto smerom by to malo ist.
P.S. neviem presne ako sa hybu dialkovi jazdci typu Giro d' Kolobezka s zahnutymi riaditkami, ale predpokladam ze presunom ruk az na uroven stupatka musia viac predozadne pohybovat aj lytkom