V prvom rade: Aj najvyšší Bosch (Performance CX), aj Yamaha (PW-X), sú 250 Wattové (nie 500)... A prečo? Pretože viac fakt nepotrebuješ... 1000 Wattov je absolútna zbytočnosť (máš 80 kg), pokiaľ neplánuješ expedičný bike, za ktorým budeš ťahať 50-100 kg vozík (lebo na to boli a sú vyššie watáže e-motorov určené)... A hlavne - kedykoľvek s tým vylezieš na cestu, tak hrubo porušuješ zákon... Ale... Tvoja vec... Hlavne si ale odmeraj a) rozmer stredovej osky, tieto motory sa robili až v štyroch variantoch a b) na potenciálnom novom biku vonkajšiu šírku zadnej stavby, aby sa Ti tam ten
prevodník aj s PAS senzormi zvonku vôbec vošiel... Ono to totiž nie je len tak prísť, len tak si vybrať hocijaký
bike a plesnúť na to hocijaký e-motor... Preto sú na svete tí výrobcovia e-bikov, ktorí tie mašiny koncipujú ako celok, nie ako skladačku...
nemáš pravdu, pravda je taká, že výkon ničím nenahradíš, a ubrať z velkého výkonu sa stále dá