Nazgul napísal:
V prvom rade: Aj najvyšší Bosch (Performance CX), aj Yamaha (PW-X), sú 250 Wattové (nie 500)... A prečo? Pretože viac fakt nepotrebuješ... 1000 Wattov je absolútna zbytočnosť (máš 80 kg), pokiaľ neplánuješ expedičný bike, za ktorým budeš ťahať 50-100 kg vozík (lebo na to boli a sú vyššie watáže e-motorov určené)... A hlavne - kedykoľvek s tým vylezieš na cestu, tak hrubo porušuješ zákon... Ale... Tvoja vec... Hlavne si ale odmeraj a) rozmer stredovej osky, tieto motory sa robili až v štyroch variantoch a b) na potenciálnom novom biku vonkajšiu šírku zadnej stavby, aby sa Ti tam ten prevodník aj s PAS senzormi zvonku vôbec vošiel... Ono to totiž nie je len tak prísť, len tak si vybrať hocijaký bike a plesnúť na to hocijaký e-motor... Preto sú na svete tí výrobcovia e-bikov, ktorí tie mašiny koncipujú ako celok, nie ako skladačku...

nemáš pravdu, pravda je taká, že výkon ničím nenahradíš, a ubrať z velkého výkonu sa stále dá
21.07.2019 - 21:05:25
00
Nazgul napísal:
V prvom rade: Aj najvyšší Bosch (Performance CX), aj Yamaha (PW-X), sú 250 Wattové (nie 500)... A prečo? Pretože viac fakt nepotrebuješ... 1000 Wattov je absolútna zbytočnosť (máš 80 kg), pokiaľ neplánuješ expedičný bike, za ktorým budeš ťahať 50-100 kg vozík (lebo na to boli a sú vyššie watáže e-motorov určené)... A hlavne - kedykoľvek s tým vylezieš na cestu, tak hrubo porušuješ zákon... Ale... Tvoja vec... Hlavne si ale odmeraj a) rozmer stredovej osky, tieto motory sa robili až v štyroch variantoch a b) na potenciálnom novom biku vonkajšiu šírku zadnej stavby, aby sa Ti tam ten prevodník aj s PAS senzormi zvonku vôbec vošiel... Ono to totiž nie je len tak prísť, len tak si vybrať hocijaký bike a plesnúť na to hocijaký e-motor... Preto sú na svete tí výrobcovia e-bikov, ktorí tie mašiny koncipujú ako celok, nie ako skladačku...

nemáš pravdu, pravda je taká, že výkon ničím nenahradíš, a ubrať z velkého výkonu sa stále dá
21.07.2019 - 21:05:25
00
V čom nemám pravdu? Že kilowatový motor je blbosť? Tak to teda je :-) Povedz mi, načo je to dobré, keď neexistuje kopec, ktorý by si k bežným 250 W motorom nevyšiel? O tom, že je k tomu potrebných aspoň 1000Wh kapacity, aby to malo nejaký zmysel, ani nehovorím... :-) Ale: De gustibus, non est disputandum, kto chce monštrum, nech si má... :-)
21.07.2019 - 21:47:09
01
Nechcem rypat, ale Shimano som dokazal ustvat tak, ze jednoducho uz nevladal do kopca, pricom v trakcii problem nebol.
Na Boschi to tiez dokazem unavit tak, ze to viac nejde a dupem naplno na prevode 14/46. Nehovoriac o stave, ked mam za sebou este aj cyklovozik. Vtedy by som rozhodne prijal bud este slabsi prevod (ano, bude na dalsiu sezonu 14/50-52), alebo prachsproste silnejsi motor s vyssim kontinualnym vykonom na udrzanie nejakej tej rychlosti v stupani a silnejsiu dopomoc.
22.07.2019 - 16:40:59
00
výkon ničím nenahradíš
24.07.2019 - 12:35:08
00
keyboard_arrow_up