Nachyataný
Príloha:
IMG_20190803_103913.jpg
IMG_20190803_103913.jpg 670.94 KiB thumb_up6thumb_down

.
03.08.2019 - 14:16:47
011
nejake info o luxe 2020 nie kde niekto nenasiel? :D
04.08.2019 - 12:58:49
00
Tiez cakam a ak bude XT 1x12 rovno kupujem. Podla toho co vraveli na podpore uz mal byt 1/2 leta :-(
04.08.2019 - 14:14:54
00
Ja tak čakám na nového Exceeda, odpovedané mi bolo že nové modely sa začnú objavovať behom leta. Tak čakám a čakám. :)
04.08.2019 - 14:31:09
00
Podla Vojtecha :D z Canyonu bude Lux vonku prelom augusta/septembra...
05.08.2019 - 09:58:10
00
Laro22 snad ich uz pustia von a nezdrazeju. Ines menit Orbeu. OIZ som intenzivne zvazoval tiez.
05.08.2019 - 11:12:40
00
Uvidim podla zaujmu o nu a ceny luxov , oiz je paradny bike ale zmena je zivot?
05.08.2019 - 11:30:49
00
mate tu niekto žensky Neuron WMN AL 6.0 za 1600 eur. ake mate s nim skusenosti ? dakujem
06.08.2019 - 12:59:32
00
je tu niekto s neuronom cf, co by mal eventuelne zaujem o prerobenie na 2x11? rozmyslam totiz koli vybave nad objednanim neuronu cf9 a prerobit ho na 1x12 (resp. 1x11) ze by sme si len prehadzali komponenty?
06.08.2019 - 13:04:57
00
Tak už sa asi zliav nedočkám tak prosím o radu ktorý kúpiť. Klasika rozhodovanie hliník alebo karbón, rozdiel v cene je 700e, okrem rámu sú komponenty prakticky zhodné:

https://www.canyon.com/cs-sk/mountain-bikes/enduro-bikes/torque/torque-al-6.0/2014.html?dwvar_2014_pv_rahmenfarbe=BK%2FRD&dwvar_2014_pv_rahmengroesse=XL

alebo

https://www.canyon.com/cs-sk/mountain-bikes/enduro-bikes/torque/torque-cf-7.0/2015.html?dwvar_2015_pv_rahmenfarbe=BK%2FBU&dwvar_2015_pv_rahmengroesse=XL


Vzhľadom na to že oba majú zadnú stavbu z hliníka by som šiel do AL 6.0 ale rozdiel v hmotnosti je celkom zaujímavých 900g v prospech karbónu. Keďže komponenty sú tam skoro rovnaké je to reálne že ten rám je o toľko ľahší?

A hlavná otázka, ktorý by ste brali?
06.08.2019 - 18:34:04
00
Karbón. Nezdá sa mi že až 900g by ušetrili na ráme iba na prednom trojuholníku.

Máš tam iné kolesá (wheelset) a iné brzdy. Len rozdiel v kolesách je 198g ak som dobre pozeral. Sun 2098g vs DTswiss 1900g. Brzdy máš ďalších cca 40g a neviem čo tam je ešte iné. Ono sa to nazbiera.

Hlavne je ale iné správanie materiálu rámu.


Naposledy upravil Dublinboy dňa 06.08.2019 - 19:06:22, celkovo upravené 1 krát.

06.08.2019 - 18:52:19
00
Veď to že ani mne sa to nezdá...keby bol rozdiel v ráme 900g asi by tých 700e za ten karbón stálo. Či stojí za to aj tak? :)

Inak výbava je tá istá až na kolesá a brzdy, tam ale nie sú žiadne váhové extra rozdiely. Kde teda súdruhovia ušanovali tých 900g?
06.08.2019 - 19:01:00
00
U mna na ráme Carbon vs Alu to robí cca 400g. A mám zadné spodné vzpery z hliníka.
06.08.2019 - 19:14:09
00
Upravil si príspevok, tak doplním. Údaje Canyonu:

AL 6.0 kolesá: 928g a 1108g (Sunringle 37mm)
CF 7.0 kolesá: 945g a 1060g (DT Swiss 30mm)

To je rozdiel 31g ak to Canyon udáva správne, takže aj s tými brzdami nech je to do 100g. Všetko ostatné vrátane plášťov, sedla atď je zhodné. Stále mi tých 800g na ráme nesedí..

Posledná veta ma ale zaujala viac, v čom je kvalitatívny rozdiel v jazde na AL a CF endure? Teda aspoň ja ho chcem ako univerzálne enduro na všetko.
Ďakujem.
06.08.2019 - 19:19:53
00
CF vs AL - tie ramy maju predsa inak chyteny tlmic. Nesprava sa to trocha inak?
Osobne sa mi ale viac pozdava starsi model, kde sa mi zdalo, ze dostanes viac muziky za rovnake prachy.

PS: Enduro = spectral
06.08.2019 - 22:40:51
00
keyboard_arrow_up