Keď sme pri tej českej podpore tak neviem čo za amatérov tam robí, ale odteraz radšej komunikujem s DE. Včera som mal jednoduchý, slušný dotaz že prečo už k
bicyklom nie sú Canyon komponenty v špeciálnych cenách, keď ešte predvčerom mi v košíku svietili.
Odpoveď som dostal v tom zmysle že som blbec čo nevie že ,,košík není závazná objednávka´´. Po pár správach som im konečne dokázal vysvetliť že som chcel len info že: za 1. ja mám ,,chybu´´ v košíku alebo 2. jednoduchú odpoveď že tieto zvýhodnené ceny skrátka práve zrušili a viac sa neponúkajú.
Jednanie v duchu že ich len otravujem bol len ďalší bonus.
Mal som aj zložitejší technický dotaz na
bicykel ale ten som radšej už smeroval do DE po tomto zážitku. To fakt je Slovensko tak malý trh že si nezaslúžime aspoň vlastných ľudí na podpore pre SK?? Myslím že ich bikov tu jazdí dosť.