Malepsy napísal:
Nahodou nema niekto nevyuzity kupon na postovne na bicykel u Canyonu?

Myslíš ten z testovačky?...ten platil asi iba do konca mája, či kedy to bola tá testovačka, ak sa nemýlim :)
13.08.2019 - 11:30:11
00
Áno ten...to je škoda :(
13.08.2019 - 11:45:17
01
Ahojte, ak by siel niekto objednavat z canyon dajte pls vediet, chcel by som si objednat patku a 8€ za postovne je dost :)
Inak v Cadci je na skusku novy Grand Canyon AL SL 9.0, ktory mi prisiel minuly tyzden vo velkosti L. Ak by niekto chcel skusit :)
14.08.2019 - 08:17:07
02
Caute, byva v Canyone nieco ako uvadzacie ceny novych modelov alebo mam zobrat teraz v zlave ? :-)
15.08.2019 - 08:20:28
00
zober teraz v zlave. buduci rok bude nieco najskor na velku noc, aj to max 100 eur na par bajkov
15.08.2019 - 08:30:53
00
Dakujem. Este jeden problem neviete ako funguje ten vyhladavac patky na bajky ? Zadal som presne moj bajk a vyhodilo viacero patiek. Existuje aj iny sposob ako to zistit ?
15.08.2019 - 08:35:23
00
sprav objednavku a posli im mail s cislom tvojej objednavky a tym ze chces prihodit patku. +- toto nam povedali na podpore par tyzdnov dozadu, pretoze minimalne na niektore biky maju v tych patkach strasny bordel a cez eshop sa nie vsetky daju objednat.
15.08.2019 - 09:36:56
00
alebo spusti chat priamo na ich stranke a Vojtech z podpory ti rovno povie ktoru a prihodi ti ju do objednavky.
15.08.2019 - 10:32:03
00
Mne pri objednaní priamo ponúklo náhradnú pätku. Nemusel som nič hľadať..
15.08.2019 - 11:22:47
00
Keď sme pri tej českej podpore tak neviem čo za amatérov tam robí, ale odteraz radšej komunikujem s DE. Včera som mal jednoduchý, slušný dotaz že prečo už k bicyklom nie sú Canyon komponenty v špeciálnych cenách, keď ešte predvčerom mi v košíku svietili.

Odpoveď som dostal v tom zmysle že som blbec čo nevie že ,,košík není závazná objednávka´´. Po pár správach som im konečne dokázal vysvetliť že som chcel len info že: za 1. ja mám ,,chybu´´ v košíku alebo 2. jednoduchú odpoveď že tieto zvýhodnené ceny skrátka práve zrušili a viac sa neponúkajú.
Jednanie v duchu že ich len otravujem bol len ďalší bonus.

Mal som aj zložitejší technický dotaz na bicykel ale ten som radšej už smeroval do DE po tomto zážitku. To fakt je Slovensko tak malý trh že si nezaslúžime aspoň vlastných ľudí na podpore pre SK?? Myslím že ich bikov tu jazdí dosť.
15.08.2019 - 11:37:43
03
ja som mal doposial stale dobru skusensost s CZ podporou. ziaden problem. a to, ze tam nie je slovak, ma nejako neirituje :)
15.08.2019 - 11:43:36
00
Mne pomohli s problemom aj tu na fore aj ma podpore, pomoc sa stretla na rovnakom produkte tak som objednal. Uvidim kedy to pride domov :-) uz sa tesim
15.08.2019 - 13:19:46
01
valco napísal:
ja som mal doposial stale dobru skusensost s CZ podporou. ziaden problem. a to, ze tam nie je slovak, ma nejako neirituje :)


Mňa tiež nie, ale očividne tam majú niektorí problém so slovenčinou. Ochota je tiež protipólom toho s čím som sa stretol na podpore iných výrobcov a obchodov.

Inak čo sa týka záruky, keď si na bicykli vymením sadu a kolesá nepadá mi tým pádom dúfam záruka? :?:
17.08.2019 - 10:59:27
01
toto je dobra otazka, tiez som pomenil veci na bajku. ale predpokladam ze na ram zaruka urcite bezi dalej...
17.08.2019 - 11:11:35
00
Ja myslim ze zaruka na ram vobec nepada kvoli vymene sady, alebo kolies. Ved predavaju aj samotne ramove sady, to by potom po osadeni akoze na ram padla zaruka?
17.08.2019 - 11:23:11
00
keyboard_arrow_up