LOL tiez som uz zo zurivosti pokukoval na tento inzerat https://www.mtbiker.sk/bazar/komponenty-brzdy/376837/magura-mt7.html
18.08.2019 - 23:11:15
00
Nechcem byť zlý, ale asi by som najprv popracoval na technike brzdenia.
19.08.2019 - 07:07:49
04
Veru na hrebeni Inovca spalit brzdy,to uz je iny level :tmi:
19.08.2019 - 07:29:51
01
Ale inak tie iste brzdy deore m615 som mal na biku. Nemal som problem ziadny s nimi ked boli dobre nastavene piestiky a to som ich mal jednu sezonu. Vymenil som ich ale lebo boli na mna slabe. Poriadne ich nastav pripadne vycisti a budu okej.
19.08.2019 - 07:49:30
00
Urcite mate pravdu, co sa tyka techniky brzdenia. Brzdy nesetrim a zrejme brzdim technicky nespravne. Podarilo sa mi zlikvidovat brzdy na motorke za jeden den na okruhu. Urcite by sa dalo nieco urobit s mojimi navykmi prebranymi hlavne z moto. Ale ja by som radsej brzdy, ktore ma nebudu obmedzovat tym, ze sa musim zaoberat s technikou ako mam brzdit. Moja logika je, brzdim tam kde je grip a to tak aby som ho neodtrhol na prednom kolese a zasadne, az ked naozaj treba (na posledny moment a intenzita na doraz). Ale pri tomto konkretnom vyjazde na Inovci to bolo skor o brzdim, aby som sa nezabil skoro stale. Velmi volny kamenisky povrch miestami na mna extremne strmy, bagel na chrbte, cize stale na brzdach.
Príloha:
IMG_20190819_124600.jpg
IMG_20190819_124600.jpg 680.12 KiB thumb_up0thumb_down

19.08.2019 - 12:39:22
00
Necham niektorych co s tymi brzdami robite :D Ja som este kotuce nemenil nikdy. ok niesom ziadny agresivny jazdec ani nedavam 1000m vyskove zjazdy ale tiez mam kotuce hentak teplom sfarbene cize uzili si ale vsetko drzi ako ma.

Co si ma clovek dat sam vypalit laserom kotuce z poriadnej ocele alebo co :D
19.08.2019 - 14:11:25
01
Kenai mas dobre nastavene prasa?Hento vypada,ako by Ti nedralo celu plochu kotuca.
19.08.2019 - 14:20:15
05
Dublinboy napísal: