Lebo sa síce presne vie, čo sa NEMÁ robiť, napriek tomu sa to tu od prevratu robilo, LEBO PRACHY.
Rozpredali sa pozemky cez ktoré mali viesť električkové radiály smer Vrakuňa a Lamač, zastavali sa ***** hovadinami, do obyvateľstva sa v rámci kapi propky namlátilo, že "auto je štandard" (v čase, kedy sa v Amsterdame už dávno proti plechovkerstvu vzbúrili:
https://www.theguardian.com/cities/2015/may/05/amsterdam-bicycle-capital-world-transport-cycling-kindermoord) a vytvoril sa z neho status symbol (všimni si, koľko sociek bude živiť auto len preto, aby jeho vlastníctvom dokumentovali, že nie sú socky
), zahusťovanie zástavby niekoľko rádov nad rámec projektovaných kapacít... pritom je očividné, že BA má 2 možné miesta prechodu zo Z do V časti: nábrežie a Patrónku (a teraz ešte Sitinu, v mylonitoch to samozrejme stálo ťažké prachy, ale inde to nenarveš) a geograficky je čokoľvek iné vylúčené
logický záver z toho je, že namiesto 100 áut 1 šalina, ale neee, lebo to by nebolo classy, každý primoš drbne rit do auta a pomeho zapchať obidva koridory, ideálne jeden ***** na jednu plechovku
DPB a vedenie mesta sa len mileradi prispôsobili pro-auto psychológii a dlhodobo zanedbávali ako výstavbu, tak aj údržbu, však to na rozdiel od investícií tak dobre vyzerá - nemáš výdavky
až to nakoniec samozrejme prasklo, k čomu dopomohla aj zbesilá výstavba satelitov (tiež bez akéhokoľvek riešenia nastávajúcej situácie), lebo však každý komerčák chce bungalov a labroša a trojmetrový betónový plot okolo
na úrovni "postihnutých dedín" to bola zas záležitosť prachov (do správnych vačkov) - my im to proste postavíme, keď to chcú, žmýkneme ich, keď sú blbí, a problémy nás zaujímať nemusia
VŠETKO sa vedelo dopredu, žiadne prekvapkanie sa nekonalo
(v skutočnosti aj v krajinách, kde sa spamätali, treba STÁLE bojovať s predstavami ***** o väčšom priestore pre plechovky a pokiaľ možno žiadnom pre ľudí, lebo to proste vychádza lacnejšie - takisto vyjde lacnejšie 6 prúdov pre plechovky ako 4 prúdy pre plechovky a pás pre šalinu, takže je to o prachoch až v prvom rade, plus o využívaní túžby niektorých jedincov "nejako vyzerať")