DPF odstranuje (a nie 100%, za urcitych okolonosti dokonca velmi slabo) nasledky honby za co najnizsim co2, ktore by nevznikli, keby sa za tym nehnali. Tie najmensie castice odstranuje uz slabo a kvoli co2 sialenstvu to postihne aj benzin (najnovsie uz generuju castice tiez, ale uz nedavne euro normy sposobuju , ze benzin chrli ine svinstva, co predtym nebolo). Dizl do osobneho auta by nikto so zdravym rozumom nepouzival, keby neboli take dane na benzin. A tam je pes zakopany
.. klasicky benzin euro3 (alebo kolko) s katalyzatorom nesmrdi a neprodukuje svinstva ako sud nes. Produkcia co2 je aj pre vsetky auta EU v globalnom meritku minimalna, ostatny svet sa moze potrhat smiechom, ako si europania sami sebe robia zle
.. a obecenstvo tomu este tlieska /vsak to neni len pri autach/. A samozrejme, doplati na to vzdy ten, co je najnizsie.Inak aj s tym smradom je to tak, ze nieco sice smrdi, ale nedusi, ine moc nesmrdi, ale nejde dychat. Alternativa , ktoru tlacia (elektroauta) je este horsia... a problem mnozstva aut je inde. A ten sa neriesi, vlastne nie je zaujem ho riesit.