Chcem sa spytat ci su pretekey v kategorie e-biky obmedzene na vykon motora 250w a ake mate skusenosti ci tam chodia aj borci s vykonom motora 1000w takze by som s motom 250w asi nemal moc sance, dik za skusenosti.
To bol pekny fail, tak to vyzera, ze typci sedia na bajku prvy krat.
mená mi veľa nehovoria, ale Melandri je bývalý MotoGP jazdec, v súčastnosti jazdí SBK, bol tam v rámci nejakej reklamy predpokladám, keďže Thok vyrába ebajky a Ducati si na jeden ich model nalepilo svoj dizajn.
preteky ako také riadna nuda, nie najšťastnejší nápad jazdiť po MX trati
Tak som sa zucastnil na ebike maratone v Raci. Na starte som trocha pokecal s pretekarmi, bolo nas len 7 a chlapci sa priznali s ebajkracingu ze maju nahradne baterky v batohu, nebolo to zakazane ale fer mi to nepripada, stratila sa pointa toho ze bola dlhsia trat a mohlo sa taktizovat s baterkou a ist aj viac za svoje, ja som musel dost setrit a preto som skoncil na 3 mieste. Takze gratulujem chalanom k prvym dvom miestam s baterkami v ruksakoch
To je přesně proč si myslím že Ebike a sport nejde dohromady..je to kolo na spoustu radosti.. Ale ne na poměřování sil v závodě..Kde nevyhraje lepší ale vyčůranější...
Torres80 to, že sa pôjde na dve baterky som tu písal, takže si to mohol vedieť dopredu. Pre mňa je to vec organizátora ako vyhlási pravidlá. V Topoľčiankách to bolo určené a mala byť aj kontrola len žiaľ preteky sa zrušili. V Bratislave mohol niekto použiť aj čip (nebola žiadna kontrola) a to tiež nie je na férovku. Pravidlá pre e bajky zatiaľ nie sú zjednotené a pri počte štartujúcich sa organizátorom do toho ani moc nechce. (výnimka boli Topoľčianky). A ak mám ísť preteky na 52 km na jednu baterku(500 Wh) asi radšej pôjdem na klasike. Pod Bielim krížom som opravoval defekt a keď si šiel okolo mňa už si bol bez energie a načo mi je ebajk bez šťavy. Na budúci rok keď prídu 625 WH baterky to pôjde na jednu.
A či je ebajk šport o tom môžeme polemizovať veď za šport sa považujú aj šípky, džokej sa v podstate tiež len vozí na koníkovi. Na klasike tak isto nie je na férovku keď má jeden 9 kg HT a druhý 14 kg enduro. Tak hľadajme tú spravodlivosť.
Nechápem čo ste tam vyvádzali. Bol som na e-bike pretekoch v Rajeckých Tepliciach, pretože som to chcel skúsiť. Trať 50km a prevýšenie ešte o 100 viac ako v Rači, no v cieli mi ešte ostalo 20% kapacity. Celý čas som išiel Tour a chvíľku Sport režim (Bosch). Náhradnú baterku ma ani nenapadlo zobrať a že ju teda doma mám. To by som tam potom frézoval do tých zvážnic zadnou gumou odvodňovacie ryhy či kiehosvatého?
Nic ma sice do toho nie je, lebo ebajk nevlastnim, ale napriek tomu si dovolim vyjadrit nazor, ze preteky tohto typu by mali byt o jazdcoch, nie o technike. Pri ebajkoch, ktorych existencia je postavena primarne na technike, je potom diskutabilne, kde ta hranica vlastne je, ci mala by byt. Ak to zacne byt viac o tom, kto ma vykonnejsi elektromotor, ci dlhsi dojazd na baterku, tak sa budu musiet casom zaviest pravidla, ci vytvorit vykonostne podkategorie, aby to bolo ako tak spravodlive voci vsetkym. Ale to uz zacina napadne pripominat skor motosport a asi nie nahodou.
Nie je problém prejsť na jednu baterku 50 km, ale na preteky chodím závodiť a nie sa povoziť preto je odber energie väčší a v podstate idem stále turbo. V Rajeckých som bol a keďže to bolo bez pravidiel (teoreticky môžeš nastúpiť na štart aj so zánovným elektrickým čínskym skútrom) som mal aj čip a to potom na jednu baterku nedáš. Poznám aj borca čo baterku nemá v ruksaku ale si ju schováva v lese.
Aj keby pravidla zjednotene boli a robili sa kontroli, tak to bude diskriminacne k tazsim jazdcom a riesili by to iba hmotnostne kategorie. Ono je rozdiel, ked 250W pomaha 50kg a ked 100kg jazdcovi. Cyklisti vedia, preco porovnavaju vykon na kilogram (W/kg).
Pristup organizatorov maratonov k ebikom by v mojom chapani mal vyzerat takto:
Kategoria ebike ano, jedna bez obmedzeni a limitov, ale aj bez vyhlasovania vitazov a vysledky ani nebudu sumarne publikovane. Kazdy si bude moct zistit len svoj cas.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
To bol pekny fail, tak to vyzera, ze typci sedia na bajku prvy krat.
Tak to je na nic.
mená mi veľa nehovoria, ale Melandri je bývalý MotoGP jazdec, v súčastnosti jazdí SBK, bol tam v rámci nejakej reklamy predpokladám, keďže Thok vyrába ebajky a Ducati si na jeden ich model nalepilo svoj dizajn.
preteky ako také riadna nuda, nie najšťastnejší nápad jazdiť po MX trati
Tak som sa zucastnil na ebike maratone v Raci. Na starte som trocha pokecal s pretekarmi, bolo nas len 7 a chlapci sa priznali s ebajkracingu ze maju nahradne baterky v batohu, nebolo to zakazane ale fer mi to nepripada, stratila sa pointa toho ze bola dlhsia trat a mohlo sa taktizovat s baterkou a ist aj viac za svoje, ja som musel dost setrit a preto som skoncil na 3 mieste. Takze gratulujem chalanom k prvym dvom miestam s baterkami v ruksakoch
A či je ebajk šport o tom môžeme polemizovať veď za šport sa považujú aj šípky, džokej sa v podstate tiež len vozí na koníkovi. Na klasike tak isto nie je na férovku keď má jeden 9 kg HT a druhý 14 kg enduro. Tak hľadajme tú spravodlivosť.
Aj keby pravidla zjednotene boli a robili sa kontroli, tak to bude diskriminacne k tazsim jazdcom a riesili by to iba hmotnostne kategorie. Ono je rozdiel, ked 250W pomaha 50kg a ked 100kg jazdcovi. Cyklisti vedia, preco porovnavaju vykon na kilogram (W/kg).
Pristup organizatorov maratonov k ebikom by v mojom chapani mal vyzerat takto:
Kategoria ebike ano, jedna bez obmedzeni a limitov, ale aj bez vyhlasovania vitazov a vysledky ani nebudu sumarne publikovane. Kazdy si bude moct zistit len svoj cas.