janik3 Pozri si aj Moustache Samedi 29 Game...

marano Alu verzia nie je, ale nie z dôvodu, že by to z hliny nebolo možné vyzvárať... Proste je to špecifický "top" model, tak ho picli z karbónu...
22.10.2019 - 10:48:28
00
Díky za názory hoši :)

janik3 napísal:
na tento som pozeral aj ja, hoci zakladnu verziu, ale odradila ma bateria, ktora ma iba 504 Wh. v dnesnej dobe, ked uz takmer kazdy vyrobca ponuka 625/630, je 504 malo.

Každý mi hovorí, že 504 mi bude bohate stačiť. Nikdy som nejazdil na ebajku tak to neviem poriadne posúdiť bohužial
22.10.2019 - 23:24:45
00
504 je az az, ak uz mas nieco odjazdene za svoje a nie si typ jazdca ze vsade budes pouzivat max dopomoc a chip tak 504 mas na cely den jazdy, skor sa zameraj na vybavu a kvalitu jednotlivych komponentov pri Ebike je opotrebenie ak jazdis ostrejsie ovela vyssie
23.10.2019 - 06:07:25
00
504 na celý deň? no, za mňa nemôžem súhlasiť. hovorím, za mňa. ja nie som typ bajkera, ktorý v lese ide zo seba vydať všetko, nesledujem si tepy, nepozerám po jazde do Stravy, či som si zlepšil osobný rekord na jednotlivých segmentoch a hlavne, nemakám celú trasu v rytme 25 ročného pretekára. 504 na celý deň snáď len v režime ECO s výraznou vlastnou podporou. lenže ebajk je pre mňa aj o zábave, čo vyššie spomenuté pre mňa nespĺňa. odporúčam bafo03 skúsiť si ebajk, požičovní máš po slovensku až až a ušiť si kapacitu batérie podľa svojich potrieb.
23.10.2019 - 07:36:52
03
veľký vplyv na výdrž baterky má hmotnosť jazdca a profil výjazdu, v aktuálnom ročnom období aj teplota vzduchu. ak chce človek jazdiť nejaké výškové metre, 504 Wh je na celý deň málo.
23.10.2019 - 07:56:56
03
Každý mi hovorí, že 504 mi bude bohate stačiť. Nikdy som nejazdil na ebajku tak to neviem poriadne posúdiť bohužial[/quote]

skusenost s ebikom mam takmer nulovu, cez vikend som si tu v BA z obchodu pozical, motor shimano e7000, skusal som cca 40km, udajne 800 vyskovych v eco rezime, z 5 dielikov ubudli dva, dojazd tam bol este 40km podla displeju s 504 bateriou, vazim necely metrak, takze rataj dojazd cca 80 km na bateriu v eco rezime tu v okoli BA pri beznom jazdeni v lese, na druhy den na hradzi som si odjazdil male kolecko cez hamuliakovo cca 40 s podporou z biskupic do hamuliakova a spat do mesta po hradzi mi do chrbta fukal vietor tak som siel rychlejsie bez podpory a neubudol ani dielik na displeji, po jazde pisalo este dojazd 120km v eco rezime po rovine
23.10.2019 - 14:38:07
01
504Wh je v pohode... Ale zas, keď pre budúci rok bude kvantum ebajkov s 625Wh, tak prečo už nekúpiť rovno to....
23.10.2019 - 16:36:28
01
500 Wh je tak na 1200 výškových metrov. Reálnych. Meraných barometrickým výškomerom. Nie z GPS, tam to lieta, takže nastúpané metre sú väčšinou vysoko nadhodnotené.

So 700 Wh baterkou urobím aj 1700 výškových. Ak však idem s kamarátmi, ktorí nemajú ebájk, ich tempom, tak v pohode cez 2000 nastúpaných výškových metrov.

(mal som 500 Wh baterku, teraz mám 700 Wh)
23.10.2019 - 16:38:16
02
@laco pozor, nie každý motor má rovnakú spotrebu a druhá vec, výškové metre na vzdialenosť. s mojimi "parametrami" viem, že na 1 baterku dám od 50 do 60 km a 1000 - 1100 výškových. ak dám viac výškových, dám menej km a naopak. potom čo som si všimol, keď idem s boschákom 3. generácie, jeho baterka ukazuje rozdielne hodnoty oproti mojej, príde mi to že ten motor má menšiu spotrebu. 4. generácia by na tom dokonca mala byť ešte lepšie so spotrebou
23.10.2019 - 18:47:46
00
No k tej baterie toľko.. všetko je to o teréne a o tom ako sa chce jazdec previezť alebo zamakat..

Priklad: V sobotu som dal 55km a 1.7km výškovo, minul som 94%.. v nedeľu som dal 25km a 850m výškovo, minul som 19% baterie.. všetko na eco mod prípadne po rovine za svoje..

Rozdiel bol v tom, že v sobotu smerom do Snilovskeho sedla bola dosť rozbitá a technicka cesta ale v nedeľu na maguru je taká pohodova lesná cesta s prudkým stupanim len na konci..
23.10.2019 - 20:26:31
00
sorcerer napísal:
@laco pozor, nie každý motor má rovnakú spotrebu a druhá vec, výškové metre na vzdialenosť. s mojimi "parametrami" viem, že na 1 baterku dám od 50 do 60 km a 1000 - 1100 výškových. ak dám viac výškových, dám menej km a naopak. potom čo som si všimol, keď idem s boschákom 3. generácie, jeho baterka ukazuje rozdielne hodnoty oproti mojej, príde mi to že ten motor má menšiu spotrebu. 4. generácia by na tom dokonca mala byť ešte lepšie so spotrebou


Mam Bosch 3.generaciu na fulle Cube, baterka 500 Wh, pri kombinacii rezimov Eco a Tour dam v pohode 80-90 km a 1600 vyskovych metrov a ostava este 1 dielik z 5 na baterke (ca. +15-18 km)
24.10.2019 - 10:36:21
01
Tak ja teda neviem no, ale asi som mal iba smolu na pozicane kusy s vylagrovanou bateriou, lebo pri kombinacii eco a tour som naposledy dal 37 km (kosice-vysoky vrch+pomotanie sa tam-kosice), nastupanych 1100 m a baterka pred koncom. 504 Wh.
24.10.2019 - 10:46:41
00
Ak ma clovek prachy na 630wh tak nevidim jediny dovod kupovat 500vku. Ten klud na dusi a istota ze urcite dojdem za to stoji. Pripadne aj viac fun factor lebo sa nemusim srat na eko zvaznicou ale buchnem si tam boost a idem technickejsou a kludne prudsou cestou
24.10.2019 - 12:09:57
02
A hlavne ten cenový rozdiel pre budúci rok nie je nijak extra markantný...
24.10.2019 - 12:27:33
00
A hlavne ten cenový rozdiel pre budúci rok nie je nijak extra markantný...


Ak niekto kupuje uplne novy model/bajk tak ano, ale ak niekto kupuje starsi model koli zlave (moj pripad) tak radsej tam budem mat 504W (a ked-tak si neskor dokupim dalsiu) a dobru vybavu, ako tam mat integrovanu 625W a v rovnakej cene horsiu vybavu..

Inak pre mna ma vymenitelna 504W vyhodu aj v tom, ze bez osadenej baterie dokazem uchytit moju meridu na nosic na tazne ale s osadenou bateriou (alebo s integrovanou bateriou) by som to tam nedokazal uchytit..
24.10.2019 - 15:26:50
01
keyboard_arrow_up