Problém. Pred pár dňami som náhodou objavil bočný vakel v zadnej stavbe, netuším, či tam bol od začiatku, alebo vznikol časom. Ide o Nerve AL 7 2014, kúpený 3/2014, do 11/2014 odjazdených cca 1800 km.
Problémové miesto je spojenie vahadla s horným ramenom zadnej stavby, viď výkres: http://goo.gl/v5h0Cu
Ukázalo sa, že išlo o nedostatočné zalisovanie/uvoľnenie ložiska v telese vahadla. Ložisko samotné je v poriadku. Problém je rovnaký na oboch stranách. Prejavuje sa to takto: http://goo.gl/DPjgyL. Skrutky boli samozrejme zatiahnuté na správny moment.
Takto opísaný problém aj s videom som poslal na adresu [email protected]
Odpoveď bola, že bicykel musia vidieť, tak som ho dnes 18/11/2014 poslal. Kuriéra vybavujú a platia oni. Na otázku, či poputuje do Nemecka, bola odpoveď, že len do ČR.
To je zatiaľ všetko, budem aktualizovať. Ešte dodám, že komunikácia bola zatiaľ promptná, bezproblémová.
Aktualizácia 25/11/2014: poslal som mail, že ako je s tým ďaleko a odpovedal, že včera to videl a súhlasil s mojou diagnózou a tým, že to vahadlo treba vymeniť a objednal ho z Nemecka. Kladiem si otázku, ako by to bolo prebiehalo, keby som to bol skomunikoval priamo s Nemcami, možno by to uznali a poslali a ušetril by som čas. Ale to sa už nedozviem. Predpokladám, že ani nikto z tohto fóra to neskúšal napriamo, alebo?
Aktualizácia 4/12/2014: dostal som mail, že vahadlo dnes dorazilo a je už aj nahodené, zajtra vyráža bicykel na cestu späť.
Aktualizácia 9/12/2014: bajk je doma, vahadlo vyzerá v poriadku (btw. zdá sa mi, že má trošku inú povrchovú úpravu, asi je to z 2015 modelu, ale to je nepodstatné).
Takže celkový čas vybavenia 3 týždne, komunikácia bezproblémová.
Teoreticky by som to mohol stihnut poprehadzovat pre Sulovom.
Cas trvania: 3 tyzdne
prevzatie kurierom: 9.6.2017
dorucenie kurierom: 30.6.2017
Som zvedavy na reklamacny protokol, ci vobec reklamaciu uznali pre obidve brzdy
EDIT:
reklamacia uznana, vymenene internals v rev B1 v obidvoch brzdach + kvapalina. Takze spokojnost s CykloZitny - Canyon len sprostredkovatel, ale komunikacia OK
Koncom júna zaslaná reklamácia(fotky) na rám do Canyon CZ a uznaná. Boli dovolenky a trocha sa to predĺžilo,
ale včera, 4.septembra 2017 prišiel bike s novým rámom za poplatok 50€. V cene je kuriér tam aj späť, prehodenie, nové lanká, nastavenie a po dohode mi za 33€ vymenili aj ložiská v strede. Ešte ho musím doladiť.
Síce leto bez 29" biku, ale 26" HT ma zachránilo.
Takže moja veľká spokojnosť s vybavením reklamácie v Canyone!!!
Nepoznas klik na bublinu na konci prispevku vedla datumu a casu? (na mobiloch je to hore na zaciatku prispevku)
post1250297.html#p1250297
Ale inak 60 dni cakat na reklamaciu, to je des
Momentalne je to mimo tu zakonu 2 rocnu zaruku. Zaujima ma ako prebieha reklamacia - hlavne jedna vec: Posiela Canyon kuriera pre ram/komponent aj v tej predlzenej zaruke ?
diks