cize ak jazdis obcas aj nejaku horsiu cestu tak by si
galusky neodporucal?
mne vadi na galuskach toto
nizsia vydrz, ovela
vyssia cena
zlozitejsi servis, nahadzovanie
ak je kusok vacsia dierka tak kaput, tmel to nezalepi a ak nemas so sebou druhu tak daleko nedojdes
mam aj plusylahsie kolesa, o dost
dobre ceny za kolesa, lepsie ako za plastove ale to je dane vahou
asi lepsie odvalovanie
nikdy som to nejazdil, len kamosi a obcas si museli volat odvoz kedze nahradnu galusku nevozia a tmel nepomohol
na GP4000SII co som jazdil tak tie boli skoro neznicitelne, zadna mala okolo 10k a aj ked som ju rezol na boku tak sa dala podlepit a jazdit dalej, nakoniec som ju dal radsej prec, aj tak bola prebrzdena, predna fici dalej doteraz
Na jednu podstatnu vyhodu si zabudol, ze
je PRILEPENA a ked dostanes defekt v zjazde, je vysoka pravdepodobnost, ze neskoncis na zemi. Tento faktor u mna pri vybere zohral najvacsiu ulohu, aj ked nevyhody su zrejme. Jazdim Conti Competition, raz som zadnu prerazil z boku o kamen (makadamovy zasyp prekopanej cesty, ostre kamene (co ale nebolo vidno) a vysoka rychlost prejazdu - dierka v dusi asi 2 x 2 mm), Tufo Extreme pomohol na plnohodnotny odjazd celej trasy, ale bola nafukana menej, ako bezne. Pri plnom nafukani vsak zacala spustat, tak som ju vymenil za novu s tym, ze ju vyhodim. Najazdene mala len 3100 km a vyzerala dobre. Prisli vsak dlhe zimne vecery, tak som si povedal, ze ci to je az taky velky problem opravit. Rozparal som ju v mieste defektu, zalepil dusu, a pre istotu podlepil zvnutra prerazeny bok. Musim povedat, ze tmel uz tak drzal, ze som musel prerezat skalpelom knot tmelu, ktorym bola
dusa prilepena o kord, aby som ju mohol vytiahnut. Pokial sa clovek nesnazi dodrzat rovnaky (strojovy) steh pri zasivani, ako je originalny, tak oprava nie je az tak zlozita. Originalny steh som po 2 - 3 pokusoch vzdal a spravil jednoduchy cik-cak krizeny s 2 ihlami a ziaden problem. Jedna neplanovana
galuska v rezerve a usetrenych 65e.