Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
scarinko Ked porovnavas top plast o 25mm a low end plast o 28mm, inak to ani nemohlo vyjst. Ake tlaky davas?
desertfremen Nejde ani tak o sirku ako o rozsah tlakov odporucanych vyrobcom. Na jednom cestaku mam 25mm Rubino Pro III (7-9bar) na 8baroch, na druhom 25mm Zaffiro Pro G 2.0 (5-7bar) na 6,5baroch a Zaffiro je pohodlnejsie, a to aj napriek tomu, ze na cestaku so Zaffirom mam hlinikovu vidlicu. Na druhej strane, viac sa nadriem pri akceleracii a udrziavani rychlosti.
Ake mas dojmy z jazdy na nich? Odvalovanie, jazda do zakrut, za mokra, odolnost proti defektom, porovnanie s inym plastami ?
Pytam sa, lebo zatial nie je moc info na webe, nieto este testy.
Mimochodom, MTBiker ich pridal do ponuky .
s cestakom som spravil zatial len 300km +- a menil som komplet seriove kolesa za ine a tam som obuval tie 3ky . na nich mam tak 100km , tak ti neviem povedat a ani porovnat
Ahojte, vyberám nové plášte 25mm doteraz som mal hladké, uvažujem nad vzorom po krajoch. Pýtam sa či to ozaj prináša väčšiu priľnavosť v zákrutách, hlavne pri zjazde.dakujem
Osobne by som očakával opak. Prečo myslíš, že F1-ky jazdia na slickoch? Na tvrdom povrchu čím väčší kontakt, tým väčšia priľnavosť (za predpokladu rovnakej zmesi).
Cestné motorky tiež jazdia na slickoch - majú tam nejaké drážky na odvod vody, keby sa dostali do dažďa, ale aquaplaning sa bežných cyklistov netýka, tí sa ku kritickej rýchlosti ani nepriblížia.
Ahojte,
Zvazujem nove kolesa na cestak - karbonove 40-50mm profil. Rozhodujem sa medzi galuskami (tubular) a plastami (clincher). Galusky su lahsie a ten model kt. pozeram aj cenovo dostupnejsi.
Rocny najazd mam do 10tis. Na 99% po slovensku.
Kolko Vam v priemere vydrzia galusky? (1tis km alebo 4 tis km?). Lepenie pasky "vyzera byt jednoduche", odporucali by ste galusky pre hobika?
Ahojte,
Zvazujem nove kolesa na cestak - karbonove 40-50mm profil. Rozhodujem sa medzi galuskami (tubular) a plastami (clincher). Galusky su lahsie a ten model kt. pozeram aj cenovo dostupnejsi.
Rocny najazd mam do 10tis. Na 99% po slovensku.
Kolko Vam v priemere vydrzia galusky? (1tis km alebo 4 tis km?). Lepenie pasky "vyzera byt jednoduche", odporucali by ste galusky pre hobika?
Od leta 2014 do konca sezóny 2019 som pouzival galuskové Bory. Po pár slepých uličkách s galuskami (Vrededtein a Tufo) som skoncil s Conti Competition.
Pokiaľ nebol defekt tak vpredu vydržali maximálne 15.000 km a vzadu aj 6000.
Fungoval na ne Tufo Extreme tmel aj sa po defekte na nich dalo jazdiť ale okrem jednej výninky po 600-700 km bolo treba novú galusku.
Galuskové kolesá sú citeľne ľahšie a povedal by som že galusky sa aj lepšie odhaľujú. Povedal by som že odolnosť proti defektom je lepšia ako u plášťov aj oprava defefektu tnelom na ceste je rýchlejšia.
Ale pravdu povediac na druhej strane preliepanie galusky aj s čistením ráfika je otrava a tak človek podvedome plánuje výjazdy tak aby neviedli po horších cestách. Tu v okolí vznikli posledný rok rôzne asfaltky so šotolinovými spojkami tak som prešiel na plášťové Bory.
Ano, sú ťažšie ale nemusím viac prehadzovať hliníkové plášťové a galuskové Bory.
Ak by som ale jazdil len po dobrom asfalte, Bora Ultra 50 mm na galuskách by stále bolo top.
cize ak jazdis obcas aj nejaku horsiu cestu tak by si galusky neodporucal?
mne vadi na galuskach toto
nizsia vydrz, ovela
vyssia cena
zlozitejsi servis, nahadzovanie
ak je kusok vacsia dierka tak kaput, tmel to nezalepi a ak nemas so sebou druhu tak daleko nedojdes
mam aj plusy
lahsie kolesa, o dost
dobre ceny za kolesa, lepsie ako za plastove ale to je dane vahou
asi lepsie odvalovanie
nikdy som to nejazdil, len kamosi a obcas si museli volat odvoz kedze nahradnu galusku nevozia a tmel nepomohol
na GP4000SII co som jazdil tak tie boli skoro neznicitelne, zadna mala okolo 10k a aj ked som ju rezol na boku tak sa dala podlepit a jazdit dalej, nakoniec som ju dal radsej prec, aj tak bola prebrzdena, predna fici dalej doteraz
tak ale kadial jazdis, ja kolko krat aj sotolinu, uz som siel aj cez pole, cez les
asfaltky v MK ktore nie su opravene su derave ako reseto
cyklotrasy v AT a CZ ktore asfalt ani nepoznaju
Mňa by nikto ku galuskám nedonútil. Ja som spokojný s plástami a dušami.
Ľahko sa vymieňajú, sú relatívne lacné, a ľahko sa opraví prípadný defekt a nejaké gramy navyše neriešim.
Pre hobíka (mimo pretekov so servisom a zberným vozom) v podstate galusky nemajú žiadny význam a sú iba potenciálny prúser.
V časoch keď ešte cyklisti nemohli prijať cudziu pomoc, tak nosili na pretekoch galusku omotanú okolo ramien a lepidlo vo vačku,( ako to je na starých fotkách TDF) a týmto štýlom sa mi veru jazdiť nechce.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
desertfremen Nejde ani tak o sirku ako o rozsah tlakov odporucanych vyrobcom. Na jednom cestaku mam 25mm Rubino Pro III (7-9bar) na 8baroch, na druhom 25mm Zaffiro Pro G 2.0 (5-7bar) na 6,5baroch a Zaffiro je pohodlnejsie, a to aj napriek tomu, ze na cestaku so Zaffirom mam hlinikovu vidlicu. Na druhej strane, viac sa nadriem pri akceleracii a udrziavani rychlosti.
Pytam sa, lebo zatial nie je moc info na webe, nieto este testy.
Mimochodom, MTBiker ich pridal do ponuky
s cestakom som spravil zatial len 300km +- a menil som komplet seriove kolesa za ine a tam som obuval tie 3ky . na nich mam tak 100km , tak ti neviem povedat a ani porovnat
https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/compare/continental-ultra-sport-ii-2015-vs-continental-ultra-sport-iii-2020
Zvazujem nove kolesa na cestak - karbonove 40-50mm profil. Rozhodujem sa medzi galuskami (tubular) a plastami (clincher). Galusky su lahsie a ten model kt. pozeram aj cenovo dostupnejsi.
Rocny najazd mam do 10tis. Na 99% po slovensku.
Kolko Vam v priemere vydrzia galusky? (1tis km alebo 4 tis km?). Lepenie pasky "vyzera byt jednoduche", odporucali by ste galusky pre hobika?
Zvazujem nove kolesa na cestak - karbonove 40-50mm profil. Rozhodujem sa medzi galuskami (tubular) a plastami (clincher). Galusky su lahsie a ten model kt. pozeram aj cenovo dostupnejsi.
Rocny najazd mam do 10tis. Na 99% po slovensku.
Kolko Vam v priemere vydrzia galusky? (1tis km alebo 4 tis km?). Lepenie pasky "vyzera byt jednoduche", odporucali by ste galusky pre hobika?
Od leta 2014 do konca sezóny 2019 som pouzival galuskové Bory. Po pár slepých uličkách s galuskami (Vrededtein a Tufo) som skoncil s Conti Competition.
Pokiaľ nebol defekt tak vpredu vydržali maximálne 15.000 km a vzadu aj 6000.
Fungoval na ne Tufo Extreme tmel aj sa po defekte na nich dalo jazdiť ale okrem jednej výninky po 600-700 km bolo treba novú galusku.
Galuskové kolesá sú citeľne ľahšie a povedal by som že galusky sa aj lepšie odhaľujú. Povedal by som že odolnosť proti defektom je lepšia ako u plášťov aj oprava defefektu tnelom na ceste je rýchlejšia.
Ale pravdu povediac na druhej strane preliepanie galusky aj s čistením ráfika je otrava a tak človek podvedome plánuje výjazdy tak aby neviedli po horších cestách. Tu v okolí vznikli posledný rok rôzne asfaltky so šotolinovými spojkami tak som prešiel na plášťové Bory.
Ano, sú ťažšie ale nemusím viac prehadzovať hliníkové plášťové a galuskové Bory.
Ak by som ale jazdil len po dobrom asfalte, Bora Ultra 50 mm na galuskách by stále bolo top.
mne vadi na galuskach toto
nizsia vydrz, ovela
vyssia cena
zlozitejsi servis, nahadzovanie
ak je kusok vacsia dierka tak kaput, tmel to nezalepi a ak nemas so sebou druhu tak daleko nedojdes
mam aj plusy
lahsie kolesa, o dost
dobre ceny za kolesa, lepsie ako za plastove ale to je dane vahou
asi lepsie odvalovanie
nikdy som to nejazdil, len kamosi a obcas si museli volat odvoz kedze nahradnu galusku nevozia a tmel nepomohol
na GP4000SII co som jazdil tak tie boli skoro neznicitelne, zadna mala okolo 10k a aj ked som ju rezol na boku tak sa dala podlepit a jazdit dalej, nakoniec som ju dal radsej prec, aj tak bola prebrzdena, predna fici dalej doteraz
asfaltky v MK ktore nie su opravene su derave ako reseto
cyklotrasy v AT a CZ ktore asfalt ani nepoznaju
Ľahko sa vymieňajú, sú relatívne lacné, a ľahko sa opraví prípadný defekt a nejaké gramy navyše neriešim.
Pre hobíka (mimo pretekov so servisom a zberným vozom) v podstate galusky nemajú žiadny význam a sú iba potenciálny prúser.
V časoch keď ešte cyklisti nemohli prijať cudziu pomoc, tak nosili na pretekoch galusku omotanú okolo ramien a lepidlo vo vačku,( ako to je na starých fotkách TDF) a týmto štýlom sa mi veru jazdiť nechce.