Sorry na to som trochu pozabudol ze si napisal aj typ brzdy. Vykon si myslim ze pojde hore, ale podla mojho nazoru tych 10percent je maximum co vyriesis kotucom, osobne si myslim ze to bude este menej badatelne, ako tu uz niekto pisal ak sces este lepsi
vykon pomerne dost velky rozdiel urobis platnickami (minule som nekde kukal test a uplne naj dopadli Swissstop - ci jak sa to presne volaju, ale su aj dost drahe, takze celkovo value/perfomance nevyhrali). Vacsi kotuc ale pokial ti nezalezi na tych ca 20,30 gramoch navyse je urcite prinosom, samozrejme pokial zvladne vidla.
vacsi kotuc = vacsia
paka = vacsi brzdiaci moment. a lepsie chladenie. je to len par percent, ale urcite pomoze. ale aj par gramov navrch. (ale to je zanedbatelne)
ale kvalitna brzda ubrzdi aj na mensom, ak je dobre vypocitana a vyrobena...
Toto som celkom nepochopil, skus mi vysvetlit o akej pake hovoris. Mozno si to neviem predstavit ale aku paku myslis vazne netusim.