zdravim*
posledne moje XC vyjazdy skoncili defektom
obidva krat pri zjazde v lese rychlost cca 50-60 km/h
klasicke zvaznice sem tam vysypane kamenmi
takymi bielymi co sa na nich da celkom slusne vydrbat
ked smykne predne koleso
a co su niektore z nich celkom ostre
vecna vdaky tym co to tam vzdy nasypu kua
ziadnu dieru na plastoch som nenasiel a ani ziadny trn
a dusa ma vzdy celkom vacsiu dierku
takze vyfuci doslova hned
takze si myslim ze sa presekne o rafik tym ostrym kamenom
nemeram si nikdy nakolko mam nahustene duse
ale mam pocit ze su tvrde fest
takze tu su moje otazky

1.mam kontrolovat nahustenie?
2.nemoze byt problem v tych plastoch?
3.niesu dake vychytavky do plastu na tento problem?

vopred dakujem za odpovede
toplash

p.s. plaste su:
v zadu - Michelin Country Mud 26x2,0
v predu - Michelin Country Trail 26x1,95
[/b][b]
24.04.2006 - 12:25:49
00
moze to byt aj tym ze ich mas fest nahustene ale sak na makkych chodit nebudes a necuduj sa ze ked chodis po ostrych kamenoch dostanes defekt to ako keby si chodil po skle vies ako to asi napravdepodobnejsie skonci este si mohol napisat aky dlhy je ten usek s tymi ostrimi kamenmi !
ak viac ako 500 m = nova dusa skoro urcite sak ked tam vzdy dostanes defekt tak sa tam zbytocne nebikuj okolo horucej kase
24.04.2006 - 13:31:04
00
pocitaj si toto napriklad
http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?t=11540
alebo toto
http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?t=11592
a aj toto :)
http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?t=9511&highlight=kit

a potom sa opytaj co by si este rad vediet 8)
24.04.2006 - 15:02:00
00
2bobo kraaasne
2toplash nabuduce pis prosim ta troska "normalnejsie" lebo som to skoro nemohol precitat :roll:
24.04.2006 - 15:50:51
00
xlapi dakujem za odpovede
a uprimne priznavam
naozaj to bolo napisane dost mlzivo
big sorry !!!
budem pisat ako clovek
kua
inak odkedy som dohustil
ziadny defekt
:-)))

dikas toplash
06.05.2006 - 00:32:38
00
Len pre uplnost: Mal som aj opacny problem. Defekty pri fest nahusteni na novom biku. Az po tretom stvrtom som si uvedomil, ze su vzdy z vnutornej strany a robila to blba paska na rafku. Trocha ma prekvapilo, ze na Scottovi som mal pasku z ktorej trcali take daco akoby triesky.
06.05.2006 - 07:53:59
00
neviem presne kde to bolo ale niekde medzi radami bajkerov pre bajkerov som cital ze defektom sa da krasne predist rozrezanim jednej duse a naslednym vystlanim nou plasta... je to akokeby ste mali dve duse.. lepsie povedane hrubsou vrstvou prejde menej svinstva...
zacinam nad tym uvazovat mam nieco jemne cez 250 km tuto sezonu a tri defekty...
06.05.2006 - 14:00:51
00
2toplash pis prosim ta normalne ako vacsina ludi, t.j. nedat za kazdym druhym slovom novy riadok. chapes :?: :idea:
06.05.2006 - 17:58:57
00
neviem presne kde to bolo ale niekde medzi radami bajkerov pre bajkerov som cital ze defektom sa da krasne predist rozrezanim jednej duse a naslednym vystlanim nou plasta... je to akokeby ste mali dve duse.. lepsie povedane hrubsou vrstvou prejde menej svinstva...
zacinam nad tym uvazovat mam nieco jemne cez 250 km tuto sezonu a tri defekty...
To je riadna sprostosť,kúp si zosilnenú zjazdársku dušu a hotovo.To by si si mohol vystlať aj jednou tenšou pneumatikou,napr.slickom :idea:
06.05.2006 - 20:04:42
00
s tou druhou dusou to neni az taka blbost, funguje to. ale rozumnejsie riesenie je kupit zjazdarsku dusu. ja som mal kendu co vazila 680g a vozil som ju na maxxis plasti co vazil 800g:D. bola vazne neprerazitelna, ale uz ju nepotrebujem - nejak som prestal dostavat defekty a tak som tam hodil normalnu koli vahe, aj ked to skoro nepoznat:)
06.05.2006 - 20:55:35
00
nie je to az taka sprostost musim sa priznat ze som to neskusal ale par typkov si to pochvaluje... ale myslienka zjazdarskej duse sa mi pozdava viac...
07.05.2006 - 14:37:50
00
defekt je v minimalne 80% pripadoch chyba jazdca. takze nafukat dusu a pozerat kam ides urcite pomoze ;)
07.05.2006 - 15:40:39
00
keyboard_arrow_up