Nemyslim ze mas uplne pravdu. Opravit sa karbon da tak, ze je to opticky aj bezpecnostne ok, ale ze bude karbon este kvalitnejsi?!? Tym ze tam pri oprave nanesies dalsie vrstvy uhlikoveho vlakna a zivice zmenis v tej casti vlastnosti povodnej uhlikovej rurky, bude sice v tom mieste pevnejsia, ale to ti je naprd ked tam designer ratal s flexom. Na toptube este budis, ale sedlova alebo retazova vzpera ak ti prava pruzi inak ako lava, resp. bike sa chova pravej zakrute inak ako v lavej....neviem ci by som to uplne nazyval opravou.
S Carbon Factory len dobré skúsenosti, viem o 4 rámoch ktoré sa opravovali aj s nástrekom a človek ani nevie kde boli opravené. Tuhosť a pevnosť sa zmeniť nesmie
Prvý opravený
rám bol cestný ešte v roku 2012 a ten jazdí do dnes. (prasknutá sedlová trubka).
Druhý prasknutý stred kľuk na cestnom. Prerabka zo závytu na PF.
Tretí bol hardtail s prasknutou hornou trubkou.(chalan na tom jazdí závody).
Štvrtý bol full kde sa zas vytváral nový stred na
kľuky pre závitové misky.
Krasny Addict. Preto ho treba dať odborníkovi a tešiť sa z neho ešte veľa rokov.