Zdravím vospolok. Ja mam len jednu otázku priatelia. Plánujem kúpiť e bike Leader Fox acron a otázka je nasledovná. Žijem a pracujem v De, ale chcel by som na tom bájku ist za rodinou do BA, mam to 550 km približne, chcem sa opýtať ci to je možné dať za jeden deň, nikdy som e bike nemal, ale mal som mnoho iných bez e. Normálne by som si to rozložil na 3-5 dni, ale neviem ako to je s pomocou elektro motoru, nemienim ho využívať po rovinách, len do kopcov. Ďakujem vám.
Čo ti drbe? Za deň nemáš šancu, to by si musel na tom sedieť deň nonstop - opýtaj sa svojej rici čo ona na to. A na tomto bez podpory motora veľmi rýchlo stratíš guráž. Dva dni minimálne - aj to ten druhý bude krutý boj.
cca 100 km dojazd na baterku po rovine na najnižšej podpore. ďaľšia baterka do batoha, dve už budú veľa, 200 km je maximum za 1 deň z bodu A do bodu B.
mimo temu ale ta karantena dobre pece na hlavy, co tu v poslednej dobe ludia postuju o ebikoch to aj na silvestrovsky program by bolo,
jeden jazdi rychlostou auta,dalsi cipuje motor cez kluky,iny zas chce prejst za den co preleti boeing 747 ... ach jaj
potom sa cudujem co ostatni hovoria o nas co jazdime na ebakoch
Elektro bicykel sa da vyskladať rôzne, rozprával som sa s chlapíkom, ktorý za 80 000Kč mi postaví bike čo zrýchli 0-100 za 6s proste výkon nie je problém, ale s výdržou aby to prešlo cez 500km to jedine benzín.
Ten elektro 70km ti pomôže ale zvyšne 480km šlapeš za svoje a ver že utiahnuť ťažký horsky elektro bez šťavy to by ani sagan nedal
sem tam v okolí Trnavy stretávam takú elektro 3-kolku - asi Káčer... leží na tom - čiže pohodlná jazda tých cca 25 km.h-1, má to odpružené a má tam veľkú baterku, tak ak by mal náhradnú, tak tam si viem tých 250 km za deň predstaviť = 10 hodín čistej jazdy, čiže reálne tak 13-14 s prestávkami, výmenou baterky atď.
makači, ktorí dávajú veľa hodinové výjazdy, to musia byť ultramaratónci a ten vie že by to mohol dať, ale ak sa bežný človek, ktorý ledva zvláda 100 km na takéto niečo pýta, tak radšej nech o tom ani neuvažuje, lebo to by bolo martýrium si myslím... a neviem si predstaviť vstávanie z postele druhý deň ráno, ak by sa vôbec ráno zobudil, skôr tak poobede...
nemám nič porti elektrobajkom, ak majú u daného človeka opodstatnenie, ale treba si triezvo zvážiť možnosti a limity danej technológie...
Ak by mohol pouzit nabijaciu stanicu pre Tesly ,ak by to slo /ale nielen s pomocou do kopca/, inak to fakt za minimalnej podpory vydrzi baterka len 100km po rovine ? Ved v terene 50km/1500vyskovych to da.
Cestovna rychlost 25km/h ale nie je bohvieco /aj za neustalej podpory podpory/, ak nepocitam dake stupania a hlavne to najhnusnejsie - protivietor. Sam som uz 2x daval cez 220km na mtb , za jeden den, ked je clovek zvyknuty, sa na nom da dat 300 (s normalnymi pneus, nie nejake terenne/. Na cestaku viac, ale 550 za jeden den na ebiku jedine s neustalou podporou a cestovnou rychlostou cez 35km/h (teda odblokovany), cize po rovinkach mastit 40-50tkou. Co uz som par takych stretol. Lebo oi je to aj na psychiku, vliect sa 25 po rovine je hnus . No a pri tejto rychlosti neviem, tych bateriek bude treba viac. ALe s cyklovozikom plnym bateriek urcite to pojde
Ja neviem, keď chodíme autom na dovolenku do Grécka... Boli sme 970km, 1200km a taaak...tak ma pri 500 už tak boli zadok, že bez prestávok by som mal už kŕče ?... Nie som zvyknutý už robiť také dlhé trasy ani autom... No a keď niekto sadne na e-bike a bežne nejazdí ani na normálnom bajku (žeby išiel presedlat), tak dat takúto porciu km... Hmm? Minimálne odvážne ?.. Skôr teda nie... Nemyslím si, že to zvládneš
EDIT: No tak vážne... Myslím, že na nejakom trekovom e-biku s úzkymi gumami s viac cestným ako terénnym vzorom, bez silného protivetru sa dá na ceste určite s akou-takou kondičkou spraviť veľká porcia km na baterku... Samozrejme roviny bez motora, aj mierne kopce sa dajú šlapat... Na rovine určite aj cez 25km/h v pohode a dlhšie.... Vidím to na 2dni ak máš kondičku... Bez silného protivetru... Najlepšie žiadneho
To čipovanie cez kľuky nezmysel nie je. Je to zadarmo. Ak si kúpim e-bike, istotne to vyskúšam, aby som mal predstavu, či má pre mňa čipnutie vôbec zmysel. Pre niekoho kto tú rýchlosť nepotrebuje často, to môže byť aj trvalé riešenie.
U bafangu čipovať nemusíš napríklad v NAY maju Ecobike s plynom čo jazdi 40km/h https://www.nay.sk/ecobike-rs-21-e-bicykel
Na alze majú bike s motormi Bafang, kde si to rovno nastavíš v computeru za par minút sám.
Predajcovia bafang motorov si s tým hlavy nelamali.
Preto medzi 10 najpredávanejšími bike sú len 2 s iným motorom.
To čipovanie cez kľuky nezmysel nie je. Je to zadarmo. Ak si kúpim e-bike, istotne to vyskúšam, aby som mal predstavu, či má pre mňa čipnutie vôbec zmysel. Pre niekoho kto tú rýchlosť nepotrebuje často, to môže byť aj trvalé riešenie.
je to absolútny nezmysel. okrem toho že ti nebude ukazovať dobre rýchlosť, nebudeš mať ani správny nájazd km. vymýšľate ***** s prepáčením. ak chcem mať čipnutý motor, treba to zahrnúť do rozpočtu na ten bajk
Neviem podľa čoho sa posudzuje, čo je absolútny nezmysel.
Ale zaujímalo by ma, čo má urobiť npr. majiteľ nového Bosh motora, ktorý si zásah do elektroniky pamätá. Pre niekoho môže byť absolútny nezmysel stratiť záruku na bicykel v cene ojazdeného auta.
Počítadlo km, rýchlosť sa dá vyriešiť veľmi jednoducho. Veľa ľudí má na bajku druhý počítač, hlavne ak má v základe niečo ako Purion.
25km/h na horsky bohaté stačí, na rovine si aj tak každý šľape za svoje a hore kopcom je úplne postačujúca rýchlosť 25km/h mňa skôr trapi či ten motor ma dosť pary ma hore tým kopcom vytiahnuť, preto poškuľujem po niečom s 95Nm. Teraz som sa bol pobicyklovať na klasike a hore kopcom som vyhorel (slabá kondička) pol hodiny som tlačil smiešnych 200m, dole kopcom či po rovine som si pálil 30-50 tam podporu netreba. Ešte moja prdel nie je zvyknutá na sedadlo pri zjazde po lese, určite by skôr uvítala celopero
Normalne začinam poškulovať po LEADER FOX ACRON 29"
Aj keď je 300 cez môj stanovený rozpočet, ale celkom to po lese na koreňoch drnca.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
jeden jazdi rychlostou auta,dalsi cipuje motor cez kluky,iny zas chce prejst za den co preleti boeing 747 ... ach jaj
potom sa cudujem co ostatni hovoria o nas co jazdime na ebakoch
Ten elektro 70km ti pomôže ale zvyšne 480km šlapeš za svoje a ver že utiahnuť ťažký horsky elektro bez šťavy to by ani sagan nedal
sem tam v okolí Trnavy stretávam takú elektro 3-kolku - asi Káčer... leží na tom - čiže pohodlná jazda tých cca 25 km.h-1, má to odpružené a má tam veľkú baterku, tak ak by mal náhradnú, tak tam si viem tých 250 km za deň predstaviť = 10 hodín čistej jazdy, čiže reálne tak 13-14 s prestávkami, výmenou baterky atď.
makači, ktorí dávajú veľa hodinové výjazdy, to musia byť ultramaratónci a ten vie že by to mohol dať, ale ak sa bežný človek, ktorý ledva zvláda 100 km na takéto niečo pýta, tak radšej nech o tom ani neuvažuje, lebo to by bolo martýrium si myslím... a neviem si predstaviť vstávanie z postele druhý deň ráno, ak by sa vôbec ráno zobudil, skôr tak poobede...
nemám nič porti elektrobajkom, ak majú u daného človeka opodstatnenie, ale treba si triezvo zvážiť možnosti a limity danej technológie...
Cestovna rychlost 25km/h ale nie je bohvieco /aj za neustalej podpory podpory/, ak nepocitam dake stupania a hlavne to najhnusnejsie - protivietor. Sam som uz 2x daval cez 220km na mtb , za jeden den, ked je clovek zvyknuty, sa na nom da dat 300 (s normalnymi pneus, nie nejake terenne/. Na cestaku viac, ale 550 za jeden den na ebiku jedine s neustalou podporou a cestovnou rychlostou cez 35km/h (teda odblokovany), cize po rovinkach mastit 40-50tkou. Co uz som par takych stretol. Lebo oi je to aj na psychiku, vliect sa 25 po rovine je hnus
EDIT: No tak vážne... Myslím, že na nejakom trekovom e-biku s úzkymi gumami s viac cestným ako terénnym vzorom, bez silného protivetru sa dá na ceste určite s akou-takou kondičkou spraviť veľká porcia km na baterku... Samozrejme roviny bez motora, aj mierne kopce sa dajú šlapat... Na rovine určite aj cez 25km/h v pohode a dlhšie.... Vidím to na 2dni ak máš kondičku... Bez silného protivetru... Najlepšie žiadneho
To čipovanie cez kľuky nezmysel nie je. Je to zadarmo. Ak si kúpim e-bike, istotne to vyskúšam, aby som mal predstavu, či má pre mňa čipnutie vôbec zmysel. Pre niekoho kto tú rýchlosť nepotrebuje často, to môže byť aj trvalé riešenie.
Na alze majú bike s motormi Bafang, kde si to rovno nastavíš v computeru za par minút sám.
Predajcovia bafang motorov si s tým hlavy nelamali.
Preto medzi 10 najpredávanejšími bike sú len 2 s iným motorom.
je to absolútny nezmysel. okrem toho že ti nebude ukazovať dobre rýchlosť, nebudeš mať ani správny nájazd km. vymýšľate ***** s prepáčením. ak chcem mať čipnutý motor, treba to zahrnúť do rozpočtu na ten bajk
Ale zaujímalo by ma, čo má urobiť npr. majiteľ nového Bosh motora, ktorý si zásah do elektroniky pamätá. Pre niekoho môže byť absolútny nezmysel stratiť záruku na bicykel v cene ojazdeného auta.
Počítadlo km, rýchlosť sa dá vyriešiť veľmi jednoducho. Veľa ľudí má na bajku druhý počítač, hlavne ak má v základe niečo ako Purion.
Normalne začinam poškulovať po LEADER FOX ACRON 29"
Aj keď je 300 cez môj stanovený rozpočet, ale celkom to po lese na koreňoch drnca.