Nájdete v ňom skoro 30 000 produktov s atraktívnymi cenami od vyše 400 značiek, z ktorých vyše 5000 je bežne skladom a môže byť u vás doma do 24 hodín. Každý deň dopĺňame nové produkty a nové značky a budeme zlepšovať nielen našu ponuku, ale aj funkcie e-shopu, aby ste našli to čo hľadáte a našli to za najvýhodnejšiu cenu.
Ak máte hocijaké otázky ohľadom tovaru alebo e-shopu, okrem fóra nás môžete kontaktovať cez [email protected], cez chat v sekcii Shop alebo cez +421 2 330 567 30.
Táto téma slúži na spätnú väzbu od zákazníkov. Všeobecnú diskusiu o shope, otázky a návrhy nájdete tu: https://www.mtbiker.sk/forum/o-mtbiker-sk/mtbiker-shop-t44381.html
Písal som aj do druhej témy ohľadom shopu- aktuálne ideme stále na hrane,tie brutálne meškania z apríla sme zminimalizovali takmer na nulu a ostali tam už len nejaké objednávky kde je problém s tovarom. Aktualne ešte stále niektorí dodávatelia meškajú ale je to podstatne lepšie. Meškania by aktuálne nemali byť dlhšie ako 1-2 pracovné dni oproti avizovanému dátumu doručenia.
Support - ten je aktuálne v zlej situácii, ideme podľa hierarchie komunikácia k objednávkam ako priorita, sekundárne sa riešia dopyty na tovar a technické otázky. Tam by sme potrebovali tak 2 dni aby neprišiel žiaden mail a vedeli by sme to vyčistiť. Pracujú na tom aktuálne 3 ľudia fulltime a ďalší dvaja venujú part time popri inej práci. Dnes si napríklad náš support vymenil so zákazníkmi 500 mailov/telefonátov, čo je teda dosť aj na koňa.
Ja chápem že aká je situácia .... nevyplakavam
Písal som aj do druhej témy ohľadom shopu- aktuálne ideme stále na hrane,tie brutálne meškania z apríla sme zminimalizovali takmer na nulu a ostali tam už len nejaké objednávky kde je problém s tovarom. Aktualne ešte stále niektorí dodávatelia meškajú ale je to podstatne lepšie. Meškania by aktuálne nemali byť dlhšie ako 1-2 pracovné dni oproti avizovanému dátumu doručenia.
Support - ten je aktuálne v zlej situácii, ideme podľa hierarchie komunikácia k objednávkam ako priorita, sekundárne sa riešia dopyty na tovar a technické otázky. Tam by sme potrebovali tak 2 dni aby neprišiel žiaden mail a vedeli by sme to vyčistiť. Pracujú na tom aktuálne 3 ľudia fulltime a ďalší dvaja venujú part time popri inej práci. Dnes si napríklad náš support vymenil so zákazníkmi 500 mailov/telefonátov, čo je teda dosť aj na koňa.
Ďakujem za odpoveď a presnejšie informovanie
Komunikujeme takto otvorene hlavne preto, aby ste vy, naši skalní a aktívni užívatelia vedeli, že to, že mešká objednávka nie je preto, lebo na to kašleme ale makáme čo nám sily stačia. Ak by mi niekto vo februári povedal, že v apríli dáme medziročne +150%, tak si zaťukám na čelo a poviem, že to nie je možné. Stalo sa. Nikto to nečakal... chvala bohu riešime iné starosti ako väčšina firiem na Slovensku. Aj zahraničné shopy v cyklo biznise brutálne meškali, aj mnohé veľké lokálne eshopy meškajú a sám ako zákazník nakupujúci inde vnímam výrazné meškania (od zeleného pajáca meškala objednávka 10 dní, z iného veľkého eshopu nedodali tovar na nasledujúci deň aj keď som priplatil za expresné doručenie).
Nový sklad nám pomôže, noví členovia teamu sa zapracujú, baby z expedície sa vrátia z OČR, lehoty skrátime a budeme opäť v kvalite na akú sme zvyknutí. Toto nie je bežná situácia, preto komunikujeme čo nám sily stačia a veríme, že to pochopíte. Vnútorne ma veľmi teší, že aj napriek oprávneným negatívnym feedbackom sa stretávame v drvivej väčšine s pochopením.
Takze ano, mozno este par eshopov meska (mimochodom tahat do toho alzu s ich komplet vlastnou logistikou je trosku dost mimo...), ale su to taktiez tie, kde jednoducho viac veci nefunguje alebo prestava fungovat uz dlhsie.
- nase lehoty su momentalne posunute, pisali sme o tom, avizujeme to pri objednavke, mas avizovany datum dorucenia 21.5.. Nie je to novy normal, je to mimoriadna situacia spojena s narastom objednavok, z ktoreho sa spamatavame. Ked sa nam podari kapacitne predbehnut dopyt, lehoty pojdu naspat a budeme dodavat veci skladom do 24 hodin ako je to u nas bezne.
- ake mame problemy, ktore napor dodavok umocnil, nie sposobil? Ak mas lepsie informacie o nasom shope ako ja, necham sa poucit.
- ake ma konkurencia postovne za porovnatelnych podmienok (kurier, objednavka cca 40 eur)?
- preco je alza neporovnatelna? Alza ma podla teba vlastnu end to end logistiku na vsetky objednavky?
Ja som dal na heureke aj po velmi natiahnutej predposlednej a pred-predposlednej objednavke odtialto velmi dobre a rozsiahle hodnotenie, takze naozaj len "nekydam". Ale vidim aj ako to je inde.
Nemusim mat nejake zakulisne informacie, aby som videl, ze inde tie meskania teraz nie su, takze jednoducho ak meskania su, tak to jednoducho znamena nejake problemy. Tym ale netvrdim, ze su nevyriesitelne alebo ze sa im da vyhnut. Len sa mi nepaci, ze sa to zvrhava vseobecnym stylom "whatever, vsetci meskaju". Nie je teraz spravne vytahovat ostatnych, pretoze vela konkurentov (alza napr. ani nie je priamy konkurent) naozaj nemeska.
Takisto si malicko opomenul fakt, ze iba moja posledna objednavka je v cene cca 40€. Tie predosle boli aj v inom rozpati
Alza je neporovnatelna, lebo je to o niekolko radov vacsia spolocnost a zaroven gro jej logistiky z centralnych skladov do vydajni je vlastnej a verim, ze nemaju plny iba jeden sklad, ale ze ma problemy kazda jedna vydajna, takze to sa vobec neda zrovnavat.
Celkovo mi tu pripada ako keby si naznacoval, ze vlastne klamem
Ja som dal na heureke aj po velmi natiahnutej predposlednej a pred-predposlednej objednavke odtialto velmi dobre a rozsiahle hodnotenie, takze naozaj len "nekydam". Ale vidim aj ako to je inde.
Nemusim mat nejake zakulisne informacie, aby som videl, ze inde tie meskania teraz nie su, takze jednoducho ak meskania su, tak to jednoducho znamena nejake problemy. Tym ale netvrdim, ze su nevyriesitelne alebo ze sa im da vyhnut. Len sa mi nepaci, ze sa to zvrhava vseobecnym stylom "whatever, vsetci meskaju". Nie je teraz spravne vytahovat ostatnych, pretoze vela konkurentov (alza napr. ani nie je priamy konkurent) naozaj nemeska.
Takisto si malicko opomenul fakt, ze iba moja posledna objednavka je v cene cca 40€. Tie predosle boli aj v inom rozpati
Alza je neporovnatelna, lebo je to o niekolko radov vacsia spolocnost a zaroven gro jej logistiky z centralnych skladov do vydajni je vlastnej a verim, ze nemaju plny iba jeden sklad, ale ze ma problemy kazda jedna vydajna, takze to sa vobec neda zrovnavat.
Celkovo mi tu pripada ako keby si naznacoval, ze vlastne klamem
ak vies o obchode, co ti za 40eurovu objednavku da dopravu kurierom zadarmo, hod to sem, lebo objednavam tu, sem tam suncycle, sem tam gravityshop plus DE, a tu sa mi postovne zda byt viac ako ok (ak dobre pozeram nad 50 je to zadarmo). A co sa tyka cien, v poslednom case z DE uz ani neobjednavam, lebo tu je cena porovnatelna. Za posledne 2 mesiace som mal len tu 7 objednavok a vzdy vsetko dodane tak ako bolo avizovane.
O postovnom napisem.
Treba si uvedomit, ze eshop postovne plati tak ci tak. A nemyslite si, ze take UPS/SPS sa pokaka z MTBikera a da mu nejaku velku zlavu. Nie. Mozno tak max. Amazonu. To postovne a aj balne plati eshop tak ci tak. Lebo krabice nerastu na stromoch a tie kvalitne su tiez dost drahe, o samolepiacich typu Wiggle, Amazon ani nehovorim, to su take palky za krabice, ze by ste sa divili. Zratajte si postovne v priemere cca. 3€ x 5000 objednavok to je 15000€ a to je len postovne. Plus lepsia krabica za 0.30€. Plus poplatky za kartove platobne brany (0.8-2%) zalezi podla karty. Tu tiez plati, ze banky, firmy co maju brany maju nejake extra zlavy na haku, oni vedia, ze ich potrebujete. A to neratam naklady na sklad a ludi co to balia...
Na Slovensku je taky nesvar, ze ludia by chceli postovne zadarmo na prkotiny.
O postovnom napisem.
Treba si uvedomit, ze eshop postovne plati tak ci tak. A nemyslite si, ze take UPS/SPS sa pokaka z MTBikera a da mu nejaku velku zlavu. Nie. Mozno tak max. Amazonu. To postovne a aj balne plati eshop tak ci tak. Lebo krabice nerastu na stromoch a tie kvalitne su tiez dost drahe, o samolepiacich typu Wiggle, Amazon ani nehovorim, to su take palky za krabice, ze by ste sa divili. Zratajte si postovne v priemere cca. 3€ x 5000 objednavok to je 15000€ a to je len postovne. Plus lepsia krabica za 0.30€. Plus poplatky za kartove platobne brany (0.8-2%) zalezi podla karty. Tu tiez plati, ze banky, firmy co maju brany maju nejake extra zlavy na haku, oni vedia, ze ich potrebujete. A to neratam naklady na sklad a ludi co to balia...
Na Slovensku je taky nesvar, ze ludia by chceli postovne zadarmo na prkotiny.
Suhlasim s tebou, ludia sa tu doslova biju o to aby postovne mali aspon o 50centov menej 😀
Ale na druhej strane, ak by to eshopu nevychadzalo a isli by do straty tak by to nerobili, ci?
Ziadna kritika, len konstatovanie. Ja viem pochopit tuto situaciu a cenu postovneho a vlastne vsetko 😀
- "Nemusim mat nejake zakulisne informacie, aby som videl, ze inde tie meskania teraz nie su" - staci si precitat prispevky v tejto teme, kde vela ludi pise o meskaniach v inych obchodoch a tento nazor je vyvrateny. Precitaj si https://e.dennikn.sk/minuta/1898042, kde v prieskume 60% e-shopov priznava meskanie, v priemere 1 - 6 dni voci normalu. Ak si objednal v 7 obchodoch a dostal to hned na druhy den (okrem nas), tak fajn, ja to nevyvraciam, ale nemozes z toho robit zaver ze nikto nemeska, len my.
- "Takisto si malicko opomenul fakt, ze iba moja posledna objednavka je v cene cca 40€. Tie predosle boli aj v inom rozpati" - ano, predosle boli nad 100 euro a to mame od koronakrizy postovne zdarma (teda, tak ako pise Sesulak, postovne platime a dotujeme my). Coskoro budes VIP clen a budes mat postovne zdarma od 49 eur.
- "Alza je neporovnatelna, lebo je to o niekolko radov vacsia spolocnost a zaroven gro jej logistiky z centralnych skladov do vydajni je vlastnej a verim, ze nemaju plny iba jeden sklad, ale ze ma problemy kazda jedna vydajna, takze to sa vobec neda zrovnavat." - nerozumiem vobec logike tejto vety. Alza je nasobne vacsia a ma viacero vydajni, preto sa jej da tolerovat meskanie, ale nam, kedze mame len jeden sklad a jednu predajnu sa meskanie tolerovat neda a mame fundamentalny problem? Zakladny vzorec je rovnaky ci je to jednoosobovy garazovy e-shop, alebo stredne velky e-shop ako my, alebo velky e-shop ako Alza - ak pocet objednavok (ktore nedokazes velmi dobre kontrolovat) predstihne kapacitu expedicie, mas meskanie. A to je jedno ci mas kapacitu 10 denne, 500 denne alebo 50000 denne. Ked mas zrazu 150% narast a ty si optimisticky ratal s 50% (medzirocnym) narastom na zaklade niekolkorocnych dat, mas problem. A riesis ho ako sa da - nabor novych ludi, dvojite zmeny, vikendy, sviatky, improvizujes s priestorom, optimalizujes proces expedicie, redukujes dopyt (vypnes reklamu, predlzis lehoty). To vsetko robime a velmi otvorene to komunikujeme. Velmi otvorene priznavame aktualny problem s lehotami a piseme ako ho riesime. Hneva ma ale, ked napises ze "Jednoducho maju v tomto eshope problemy, ktore napor dodavok iba umocnil, nie sposobil", pretoze to tak objektivne nie je a objektivne vsetky tvoje objednavky az do koronakrizy prisli nacas, takze ani subjektivne nemas ty taku skusenost.
- "Mne je to jedno, a naozaj nemienim teraz dohladavat a vypisovat presne e-shopy, kde som nakupoval, ake boli dodacie doby a ceny mojich objednavok a (vacsinou absencia) ceny postovneho a porovnavat to s objednavkami tu, len aby som posobil "doveryhodnejsie"" - to je skoda, lebo to by prave velmi pomohlo aby si posobil doveryhodnejsie. Nemusis tu vypisovat detaily svojich objednavok, ale nebolo by zle podlozit svoje tvrdenia faktami. Mozno by ma to donutilo zamysliet sa nad nasim postovnym, ale momentalne si myslim, ze ho mame nastavene velmi prozakaznicky a v znacnej miere ho dotujeme. A to nemame take marze ako obchody s handrami, pre ktorych je to postovne malickym nakladom v kontexte ich zisku na tovare.