11.12.2014 sme spustili náš nový e-shop na adrese http://www.mtbiker.sk/shop

Nájdete v ňom skoro 30 000 produktov s atraktívnymi cenami od vyše 400 značiek, z ktorých vyše 5000 je bežne skladom a môže byť u vás doma do 24 hodín. Každý deň dopĺňame nové produkty a nové značky a budeme zlepšovať nielen našu ponuku, ale aj funkcie e-shopu, aby ste našli to čo hľadáte a našli to za najvýhodnejšiu cenu.

Ak máte hocijaké otázky ohľadom tovaru alebo e-shopu, okrem fóra nás môžete kontaktovať cez objednavky@mtbiker.sk, cez chat v sekcii Shop alebo cez +421 2 330 567 30.

Táto téma slúži na všeobecnú diskusiu o shope, otázky a návrhy. Skúsenosti s MTBIKER shopom nájdete na: https://www.mtbiker.sk/forum/cyklisticke-obchody/mtbiker-shop-t35491.html
03.01.2015 - 13:03:32
00
mám návrh aby si stránka pamätala obsah košíka....
01.02.2015 - 11:48:44
00
estetik nechapem, nefunguje to? Ked das nieco do kosika, stranka si to nezapamata? Mas zapnute cookies?
01.02.2015 - 11:57:14
00
Ani umna nešiel ten košik :(
01.02.2015 - 12:09:03
00
estetik a Ghost5900 ok, chcete ale aby si obsah kosika pamatal dlhsie ako objednavkovy proces, chapem to spravne? cize napr dnes nieco nahodim, zajtra prihodim a tak az pokial nespravim ostru objednavku?
01.02.2015 - 12:29:15
00
Presne tak ako pišeš , lebo na druhy den uz som musel robiť všetko na novo.
01.02.2015 - 12:38:30
00
ok, mam to poznacene, skusime nieco vymysliet cez tyzden :)
01.02.2015 - 13:29:11
00
Super
01.02.2015 - 15:09:42
00
nezvažujete zaviesť niečo takéto: http://www.sportrysy.sk/clanky/system-anjelske-centy/

teraz som sa prvý krát stretol s tým na eshope a docela ma to oslovilo, pre mňa určite lepší systém prispenia, keď si zaokrúhlim objednávku na celé eurá a zároveň tým prispejem, ako keď niekto odo mňa pýta na ulici
05.02.2015 - 08:16:25
02
No, to nie je zly napad, ci uz Dobry Anjel alebo nejaka cyklisticka iniciativa...
05.02.2015 - 12:41:10
01
Čo znamená, keď je status tovar čaká na expedíciu? Predtým bolo, že sa čaká na dodávateľa. To sa pár dní dozadu zmenilo a odvtedy nič. Vďaka za odpoveď

Prílohy:

01.jpg
01.jpg 82.91 KiB thumb_up0thumb_down

27.03.2015 - 11:31:09
00
Ahoj, to je stav ked je objednavka finalizovana a caka na prebratie kurierom. Trva max. 1 pracovny den, takze sa musime pozriet preco tam uz par dni sedi a ci bola uz odoslana, len sa jej neaktualizoval stav z nejakeho dovodu.
28.03.2015 - 00:39:32
01
klikol som na kolonku Máte otázku o produkte ? a po odoslaní otázky mi vypísalo : Prosím aktualizujte svoj profil. To čo si tam mám aktualizovať ?
01.04.2015 - 08:16:21
00
Shogun nedari sa nam to zreplikovat. Cize klikol si na "Mate otazku o produkte?", ukazal sa chat, tam si poslal otazku a potom Ti napisalo ze aktualizujte svoj profil? Skusis to este raz a posles nam screenshot, ak sa Ti to podari?
02.04.2015 - 14:13:07
00
zase to isté...

Prílohy:

Beze jména.jpg
Beze jména.jpg 190.09 KiB thumb_up0thumb_down

02.04.2015 - 16:56:35
00
keyboard_arrow_up