Super, dik!
Akurat som prisiel na dalsiu vec - neda sa hodnotit produkt, ktory som si u vas zakupil (NUTREND ISODRINX izotonický nápoj s elektrolytmi, 1 000 g), ale prave ta prichut nie je dostupna, hoci stranka produktu je vseobecna a hodnotia sa v ramci recenzii rozne prichute. Nemam tam moznost pridat hodnotenie, aj ked kliknem na Hodnotit tlacitko v zozname zakupenych produktov.
24.04.2024 - 09:11:31
01
ankhax, tu nevidim dovod, preco by ti tu nemalo byt umoznene pridat hodnotenie: https://www.mthiker.sk/shop/outdoor/vyziva-a-kozmetika/energia/napoje/nutrend-isodrinx-izotonicky-napoj-s-elektrolytmi-1-000-g-p1456.html?itm_medium=forum#reviews
Pride mi, ze splnas podmienku, ktora tam je. Zeby potencialne UX problem? Ty vlastne musis kliknut na pocet hviezdiciek, ktore chces udelit, az nasledne sa ti zobrazi formular. To len skusam, ci nahodou nie je to rozhranie nejasne. Ak je tam skutocne iny problem, budes mi ho musiet lepsie popisat, v takom pripade sa asi potom presunme do sprav. A dakujeme :f:
24.04.2024 - 13:18:59
00
Ahojte, tento spacer neviem dohladat na webe https://www.sjscycles.co.uk/chainsets/0-shimano-xtr-fcm9020-spacer-ring-for-b1b2-y1pw98070/?geoc=SK nemate niekde nahodou zapatrosene 2ks?
Diki
24.04.2024 - 13:25:37
00
Rachela Nevidim tam moznost kliknut na hviezdicky. Chyba mi tam "Pridaj svoje hodnotenie" (id=""reviewsFormPopup). Ked dam hodnotit iny zakupeny produkt, ten div tam vidim.

Prílohy:

hodnotenie.png
hodnotenie.png 101.32 KiB thumb_up0thumb_down

24.04.2024 - 13:27:35
00
ankhax, ok, jedine vysvetlenie, ktore mi napada, je, ze si na mthiker.sk prihlaseny ako niekto iny, a teda nie ako ankhax. Je to mozne? My v pripade, ze pouzivatel prechadza nasimi domenami, replikujeme autorizaciu, avsak v pripade, ze uz na tej druhej domene je pouzivatel autorizovany, tak ju neprepisujeme. Samozrejme, domnienka je taka, ze na druhej domene je prihlaseny ten isty ucet, tak to ale nemusi nutne byt, moze ten isty pocitac pouzivat aj niekto iny (priatelka, brat atd.) a tu by stalo za uvazenie na tento pripad dorobit nejake upozornenie.
24.04.2024 - 13:45:13
00
Rachela aha, mas pravdu. Akosi som si to neuvedomil, lebo produkt som kupoval na mtbiker domene, kde je aj medzi zakupenymi produktami, ale ked kliknem na hodnotenie, tak som zrazu na mthiker domene pod trochu odlisnym kontom.
Po prihlaseni sa rovnakym kontom ako na mtbiker, vsetko funguje ako ma. Diky.
24.04.2024 - 13:58:06
00
https://www.mtbiker.sk/shop/servis/mazivo-a-oleje/oleje-pre-vidlice/muc-off-silky-suspension-serum-mazivo-na-tlmice-100-ml-p244780.html - nazov + popis uplne nesedia - je aj na vidlice a teleskopky

https://www.mtbiker.sk/shop/servis/mazivo-a-oleje/oleje-pre-vidlice/rsp-hyper-wiper-olej-do-vidlic-50-ml-p70858.html - preklep v nazve - je to olej na vidlice a nie do vidlic
26.04.2024 - 14:11:24
00
Chcel by som sa informovat na dostupnosť produktov GU guenergy.
Uz ich nebudete predávať?
26.04.2024 - 16:10:41
00
dalsen GU sme historicky predávali ale po pravde bol to pain. Často sa nám stalo, že nám aj v rámci predobjednávky aj dokupov chodil tovar s krátkou spotrebou, nebolo to dobré ani z nášho pohľadu a následne ani z pohľadu Vás, ako zákazníkov. Nakoniec sme po zvážení dospeli k názoru, že radšej predaj stopneme ako budeme trápiť aj seba aj zákazníkov. Takže odpoveď je bohužiaľ taká, že nad opätovným zaradením do predaja v tejto chvíli neuvažujeme.
26.04.2024 - 20:49:53
12
ahoj, len taku otazku aby som pochopil ako funguje rezervacia tovaru na sklade/predajniach.
objednaval som teraz nejake veci, medzi inymi aj SIS tycinky ktore skladovo boli na 3 predajniach a asi aj v centralnom sklade. objednal som 10ks nakolko v BA mi ukazovalo 24ks.
Na to som dnes rano dostal mail ze tolko tyciniek skladom nemate resp ze je ich len 7 myslim. To mi evokuje ze sa rezervacia tovaru urobila na centralnom sklade aj ked by bolo lepsie rezervovat tovar v BA kde som si dal odber na predajni.
V podstate mi to nevadi ci ich bude 7 alebo 10. len chcem nejak pochopit princip aby som v buducnosti vedel s cim mam ratat.
dik
03.05.2024 - 10:08:09
01
scarinko princip je takyto (predpokladajme, ze objednavas na osobny odber v BA)
- Ak je vsetko na predajni v BA, vyskladni sa objednavka zo zasob v BA a predajci to pripravia typicky do par minut.
- Ak je hocico z objednavky mimo BA, je to komplikovanejsie. Musia sa stiahnut veci do centralneho skladu (dokonca aj veci co su v BA), tam sa to skompletizuje, skontroluje a vyexpeduje spat do BA. Tento proces trva 1-2 pracovne dni (podla toho v akom case si objednal).

Ak ide o cas, je dobre objednavky radsej rozdelit - do jednej vsetko co mame v centralnom sklade, do druhej veci co mame na predajni. Vtedy sa to nemusi v sklade konsolidovat a je to pripravene rychlejsie. Pri vyzive je to extra narocne, lebo sa velmi rychlo hybe, mame ju na roznych predajniach, niektore prichute dojdu skor ako ine a trva dlhsie kym sa doskladnia od vyrobcu...
03.05.2024 - 10:18:57
21
ok dik, mal som za to ze system rezervuje prioritne podla miesta vydaja z tej danej lokacie
03.05.2024 - 10:20:54
00
scarinko v tomto prípade je to bohužiaľ tak, že ľudskou chybou v BA svietilo viac ks ako bolo realne skladom - toto je ešte mimo procesu, ktorý popísal cervo .

So SIS je to teraz kríza, tovar nám nevedia dodať v množstve, aké potrebujeme. Práve dorazilo do skladu 6 paliet, to je tak na 2-3 týždne aktuálne, Prišli nejaké gély ale len vybrané príchute, pár tyčiniek. Verím, že do pondelka olepíme a dáme do predaja.
03.05.2024 - 12:04:08
10
To je ok, ja som len chcel pochopit princip aby ked budem nieco fakt surne potrebovat tak nech sa viem na to spolahnut. Diky
03.05.2024 - 12:07:18
00
Zdravím, toto mi svieti v profile už nejaký čas. Spravil som už odvtedy nejakú objednávku, no stále to tam je. Ako mám tomu chápať, akú ďalšiu aktivitu mám spraviť? Dik.

Prílohy:

IMG_1956.jpeg
IMG_1956.jpeg 71.44 KiB thumb_up0thumb_down

01.06.2024 - 08:27:06
00
keyboard_arrow_up