Ahojte, mate este nejake tipy na gravel s pevnymi osami a sadou GRX do cca 1.5k okrem ctm, cube, kellys, meridy? Tieto uz mam preskumane, len ci som nieco vhodne nezabudol decathlonu by som sa rad vyhol.
cviro ja som v decembri kupoval tento https://www.mtbiker.sk/shop/bicykle/cestne-bicykle/ghost-road-rage-3-8-lc-riot-red--jet-black-model-2019.html ram je podobny, chcel som tento model, lebo ho pouzivam na cestu vela a tam by mi trosku chybali prevody, tento ma v predu 46/36 , priechodnost ramov je rovnaka ....mam k tomu tri sady kolies . Original kolesa su mizerne, zadne sa zvlnilo po jednom vyjazde, nestastne rieseny vyplet vzadu na strane od kazety bez krizenia. inak s bicyklom neskutocna spokojnost
tak včera trošku pojazdené 50 veterných km... vyzerá to, že aj sedanka celkom sadla...
treba ešte posed poštelovať... trošku ma mätie zadná prehadzovačka... keď prídem na najmenšie kolečko, tak sa ešte dá 1x cvaknúť dole (aj keď sa nič neudeje, prehadzovačka je asi na doraze), takisto cvaknem smerom hore - nič sa nedeje, cvaknem druhý krát skočí prevod na 2 kolečko, atď až po 10 kolečko... ešte to musím preskúmať, že či je to len naprázdno cvak, bez toho aby sa povolilo lanko, alebo sa aj povolí lanko pri tom najmenšom prevode, čo by bolo divné, to by potom asi bola páka z 2x11 systému... (dá sa to nejako určiť či je to 2x10 alebo 2x11, čo som pozeral obrázky vyzerajú rovnako)
a skúšal som točiť baranmi do maximálnej polohy na ľavú stranu to ide v pohode, až sa barany oprú o hornú trubku... ale doprava chýba cca 10 cm, lebo hydraulická hadica zadnej brzdy je už našponovaná na full, tam chýba cca 2 cm, aby mohli ísť barany až na doraz... sa mi náhodou zvrtne volant, keď budem stáť na mieste (napr. opretý o bajk na zmrzke) a roztrhne sa mi brzdová hadička, alebo povolí niečo v brzdovej páke, to tak asi nemá byť?
PS: viem, že fotka zasa zo zlej strany (no a čo)
PS edit: a vlastne mám aj jednu z dobrej, tak šup sem s ňou )
Tiež som si všimol vyššiu cenu o 200 euro ale asi to je kvoli tomu že Koyuk 3.0 má prešmykač a prehadzovačku GRX 810 a Koyuk 2.0 má tieto súčiastky GRX 400 navyše Koyuk 3.0 má aj brzdy GRX 600 a Koyuk 2.0 GRX 400. Čo som čítal tak je v týchto sadách hlavne rozdiel v hmotnosti takže preto si asi CTM účtuje vyššiu cenu za Koyuk 3.0 podľa mňa to nie je kvoli prevodom.
Hydraulická brzda RX600 neexistuje. Vyrába sa iba RX400, alebo RX810.
ono samotné brzdové prasiatka sú asi rovnaké, akurát nižšia rada čierna, vyššia sivá a tuším sú to prefarbené Deore alebo SLX, nebo tak nejak... preto je aj väčšina komponentov kompatibilná, ako kazety atď. načo vymýšľať vymyslené...
pre Gravel jazdenie boli uspôsobené kľuky 46/30 48/31 a brzdové páčky majú myslím posunutý čap brzdenia, aby sa na nich lepšie brzdilo v hornom úchope v teréne oproti cestným pákam... ostatné komponenty ako prehadzovačky, prešmykače, kazety sú "zrecyklované"
ešte by ma zaujímalo, ako používať tú zadnú spojku na prehadzovači... to sa zapína na ON ked je človek v "horšom" teréne? či to má byť zapnuté stále, či to by bolo zbytočné...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Tá zelená je parádna 👍
.... návšteva v Hrádku alebo potrebujem vahú keď chcem riešiť stravu 👍😁😉
Alebo podobny rozsah od GRX? dakujem
treba ešte posed poštelovať... trošku ma mätie zadná prehadzovačka... keď prídem na najmenšie kolečko, tak sa ešte dá 1x cvaknúť dole (aj keď sa nič neudeje, prehadzovačka je asi na doraze), takisto cvaknem smerom hore - nič sa nedeje, cvaknem druhý krát skočí prevod na 2 kolečko, atď až po 10 kolečko... ešte to musím preskúmať, že či je to len naprázdno cvak, bez toho aby sa povolilo lanko, alebo sa aj povolí lanko pri tom najmenšom prevode, čo by bolo divné, to by potom asi bola páka z 2x11 systému... (dá sa to nejako určiť či je to 2x10 alebo 2x11, čo som pozeral obrázky vyzerajú rovnako)
a skúšal som točiť baranmi do maximálnej polohy na ľavú stranu to ide v pohode, až sa barany oprú o hornú trubku... ale doprava chýba cca 10 cm, lebo hydraulická hadica zadnej brzdy je už našponovaná na full, tam chýba cca 2 cm, aby mohli ísť barany až na doraz... sa mi náhodou zvrtne volant, keď budem stáť na mieste (napr. opretý o bajk na zmrzke) a roztrhne sa mi brzdová hadička, alebo povolí niečo v brzdovej páke, to tak asi nemá byť?
PS: viem, že fotka zasa zo zlej strany
PS edit: a vlastne mám aj jednu z dobrej, tak šup sem s ňou
Hydraulická brzda RX600 neexistuje. Vyrába sa iba RX400, alebo RX810.
-6% CTM KOYUK 1.0 28 bicykel, matná pieskovosivá
799 € -6%
MOC 1 199 €pre Gravel jazdenie boli uspôsobené kľuky 46/30 48/31 a brzdové páčky majú myslím posunutý čap brzdenia, aby sa na nich lepšie brzdilo v hornom úchope v teréne oproti cestným pákam... ostatné komponenty ako prehadzovačky, prešmykače, kazety sú "zrecyklované"
ešte by ma zaujímalo, ako používať tú zadnú spojku na prehadzovači... to sa zapína na ON ked je človek v "horšom" teréne? či to má byť zapnuté stále, či to by bolo zbytočné...