Ten novy osemstupen absolutne paradne :)
29.05.2020 - 21:20:55
00
Ten Zipsik nado mnou ma asi pravdu. Ja sa do autof nevyznam. Moj pocit je taky ze to ide prijemne a cele ako to je to podla palubaku zatial zere okolo 5,5litra pri skor len mestskej a medzidedinovej prevadzke. :) Keby som bol Jezus tak to asi v eco mode bude zrat o kusok menej.
A este sa vratim k velkosti. Ja potrebujem prakticky priestor takze mne su klasicke kombi a SUV na prd pretoze to vsetko su krpate, castokrat uzke a velmi nizke auta.
29.05.2020 - 23:08:53
01
Zipsik zavidi ako automat tak aj ledsvetla.... 2 roky s5 bohuzial neboli ledky ani za priplatok...

Skusal som ho sice v 180k benzine c5 aircross ale radi to prijemne predpokladam ze v tej 130nafte to bude podobne :)
29.05.2020 - 23:15:25
00


Naposledy upravil Hosť dňa 04.08.2020 - 02:20:16, celkovo upravené 3 krát.

29.05.2020 - 23:21:34
00
Zaujimave ze berlingo nema na vyber 1,6 benzin 180koni

Lebo co boli testy c5 s 8 stupnovym automatom 130nafta vs. 180 benzin tak rozdiel v spotrebe bol oen liter co je absolutne nepodstatne ale dynamika benzinu bola na tom rapidne lepsie ako nafty

Bohuzial neviem posudit z osobnej skusenosti kedze som vyskusal len ten benzin 😇
29.05.2020 - 23:42:15
00
Turbi akoze preco by mi to malo zrat menej ako Tebe? Ze akoze lepsie jazdim? :) Praveze ja motory nepodtacam ako je dnes modne kvoli usetreniu dvoch deci, takze urcite su lepsi adepti na ekonomiku prevadzky. Ale zas ked pride na vymenu dvojhmoty a ine problemy suvisiace s podtacanim, tak potom ekojazdci zaplacu. :) Inak palubaku co sa tyka spotreby az tak never, nejake tie 3 deci moze klamat. Podla dotankovania je jedina istota. Ale Ty si v zabehu, po odjazdeni 5-10 tisic km to este klesne. Len teda tie regeneracie filtra aby nekomplikovali zivot.
30.05.2020 - 10:21:26
00
Regeneracia filtra je zlo. Bratova Mazda 3 mala 180k a 400Nm a ked regeneroval filter tak to auto bolo mrtve. To bol jeden z hlavnych dovodov predaja.
30.05.2020 - 10:42:45
00
Na niektorych autach si regeneraciu ani nevsimnes
30.05.2020 - 11:36:05
02
urcite je vela druhou filtrov aj sposobou ich regeneracie ale nevidim dovod preco by to auto malo byt mrtne ked sa regeneruje filter, ide iba o zahriatie ho na vyssiu teplotu a to sa vacsinou docieli inym casovanim motora(na dialnici nepostrehnutelne) alebo nejakou dodacnou nadrzkou a vstrekovanim jej obsahu do systemu, tiez nepostrehnutelne. Pripadne pasivna regeneracia, kde sa regeneruje filter proste iba tym ze motor ide vo vyssej zatazi dlhsiu dobu(z principu dialnica) a to urcite nepostrehnes nijako.
30.05.2020 - 12:36:59
00
tak ako pise Robio, zvyacajne na dialnici ti napr. pri regeneracii DPF v Mazde zdivhnu otacky a s tym aj spotreba, kludne aj o liter az dva, kludne aj na viac ako polhodinu..
30.05.2020 - 12:52:37
00
Jezus napísal:
Turbi akoze preco by mi to malo zrat menej ako Tebe? Ze akoze lepsie jazdim? :) Praveze ja motory nepodtacam ako je dnes modne kvoli usetreniu dvoch deci, takze urcite su lepsi adepti na ekonomiku prevadzky. Ale zas ked pride na vymenu dvojhmoty a ine problemy suvisiace s podtacanim, tak potom ekojazdci zaplacu. :) Inak palubaku co sa tyka spotreby az tak never, nejake tie 3 deci moze klamat. Podla dotankovania je jedina istota. Ale Ty si v zabehu, po odjazdeni 5-10 tisic km to este klesne. Len teda tie regeneracie filtra aby nekomplikovali zivot.

Co sa spotreby tyka tak som naschval napisal ze podla palubaku aby bolo jasne ze som to nijako realne nemeral a ani nebudem nikdy merat. Mne je vlastne jedno ci to zerie 5 alebo 7 litrov. A regeneracia nie je ziadna tragedia. Ludia co uz na tom maju viac odjazdene sa nestazovali a treba napisat ze ja som kupoval prakticku krabicu a nie sportove auto takze nejaky vykon by mi aj tak bol u prdelky. Samozrejme ze ale chcem aby to vedelo pridat ked treba predbiehat traktor takze motorizaciu som vybral najviac co sa dalo. A vyzera ze mi staci. Oproti naftovemu Turikovi 1,9TDI co mam ako druhe starsie auto do rodiny to ma lepsie prdy a nie je to lenivec. :) Sak kludne ti dam previezt Jezus nech neteoretizujes len no viem ze ty si priam alergicky na naftove motory. :)
30.05.2020 - 13:01:29
00
pri väčšom aute je diesel nevyhnutnosť, najmä v dnešnej dobe, kedy ani ten jednoduchy a bezporuchovy benzínový motor nie je ani jedno ani druhé.

ideálny kompromis by mohol byt touran 1.5 tsi, 110 kw, ale vonkoncom nie je etalonom spolahlivosti, žiaľbohu.
30.05.2020 - 13:12:38
00
Na diesle s filtrom alergicky nie som, tie su v pohode. Urcite lepsie ako turbobenziny bez filtra. Alergicky som na to, ked z uzivatela robia vyrobcovia ovcu. Ja by som chcel proste vidiet na palubaku odhadovany zostavajuci pocet km do spustenia regeneracie a mat moznost ju spustit aj pred tymto momentom manualne vtedy ked potrebujem a som napr. na dialnici a nie len bezmocne cakat kym riadiaca jednotka vyhodnoti, ze je cas. A vtipne je ked to vyhodnoti po zideni z dialnice a zacne vypalovat v meste. :D Auto zatial nevie citat myslienky, takze darmo zacne regenerovat v meste ked o 3 km to odstavis. Potom su len problemy. V podstate je to podobne ako keby auto nemalo palivomer - ide a zrazu auto zastane, lebo palivo doslo. Keby palivomer malo, tak ides natankovat, lebo vies, ze sa blizi "koniec", ale kedze niektori (vsetci?) vyrobcovia si myslia, ze pri regeneracii filtra netreba vediet ze sa blizi regeneracia, tak potom s tym maju ludia pri prevadzke na kratke trasy problemy.
30.05.2020 - 15:33:41
05
Presne toto sa dialo. Navyse v tej Mazde nebola ani kontrolka ktora by ukazovala, ze regeneruje, dalo sa to zistit len podla vyssej aktualnej spotreby o cca 2l a podla nizsieho vykonu.
30.05.2020 - 15:42:34
00
Celkom by ma zaujimalo, ze ktore auta tu regeneraciu signalizuju. Uz si nepamätam, ale v nejakom to hlasilo nieco v style "Nevypinajte motor, prebieha regeneracia". Lepsie ako nic.
30.05.2020 - 15:49:29
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up