Jezus napísal:
Na presun do prace namiesto auta je to fajn. Ziadne kolony, ziadne emisie. Z tohto pohladu sa mi to paci. Ale su tam velke ustupky ergonomii a bezpecnosti kvoli velkosti a hmotnosti akumulatora - ta dlzka ramu a predstavec otoceny dozadu, aby si dociahol. To mi pride trosku nestastne. A tie rafikove brzdy jednoducho nemaju dostatocny vykon na taku hmotnost sustavy ak by bolo treba brzdit z vysokej rychlosti. Cize urcite je co vylepsovat do buducna. Btw. co to vazi? A co je vzadu v tom ciernom kufri ked aj don vedu chranicky kablov? Riadiaca elektronika? Alebo tiez baterie? Lebo skor by som ocakaval nejaky ulozny priestor na oblecenie, notebook, nakup a pod.


Ešte nejaké to pivečko tam vojde. Aku. váži cca 24kg + motor neviem koľko. Ale ten hliníkový box a hliníkový rám cca 9kg takze celkovo počítam do 40kg fakt neviem musím tu šupnúť niekde na váhu.

Prílohy:

CDCE88D2-66F9-48C0-88D7-D86EF201F70E.jpeg
CDCE88D2-66F9-48C0-88D7-D86EF201F70E.jpeg 72.82 KiB thumb_up0thumb_down

01.06.2020 - 22:22:19
00
Keď to niekoho zaujíma tak postnem akumulátor.

Prílohy:

A59672B4-5541-42F4-A677-2ED6257ACE24.jpeg
A59672B4-5541-42F4-A677-2ED6257ACE24.jpeg 105.62 KiB thumb_up0thumb_down

BD86B169-67C3-45FC-ABA7-CFB7F51AD86A.jpeg
BD86B169-67C3-45FC-ABA7-CFB7F51AD86A.jpeg 87.24 KiB thumb_up0thumb_down

02.06.2020 - 01:53:33
02
Ten akumulátor si vyrobil sám?
02.06.2020 - 05:33:41
01
perez napísal:
Ten akumulátor si vyrobil sám?


Áno.
02.06.2020 - 08:52:13
01
ekowatt: vyzera to na peknu pracu :y:
02.06.2020 - 09:07:41
01
lto napísal:
ekowatt: vyzera to na peknu pracu :y:


Ďakujem aj mi to teda trvalo
02.06.2020 - 11:07:00
00
To verim .. mas to aj podelene na sekcie ? Clanky si aj bodovo zvaral, ci si vyuzil tie predvarene?
02.06.2020 - 12:03:33
00
Tie akumulátorové články si skade pozhaňal?
Mňa do budúcnosti lákajú tieto články 12V 17Ah 0,86kg 59€ takéto články 4x a pohoda 48V 17Ah 3,5kg 240€ https://www.sonarsklep.pl/akumulator-litowy-li-ion-3s-17ah-12v-p-2145.html
02.06.2020 - 13:20:42
00
lto napísal:
To verim .. mas to aj podelene na sekcie ? Clanky si aj bodovo zvaral, ci si vyuzil tie predvarene?


Články sú pospájané do serje ( keď to napíšem normálne cenzuruje to) a spoje sú na sruby už nepamätám M6 alebo M5
02.06.2020 - 15:36:02
00
snajprik napísal:
Tie akumulátorové články si skade pozhaňal?
Mňa do budúcnosti lákajú tieto články 12V 17Ah 0,86kg 59€ takéto články 4x a pohoda 48V 17Ah 3,5kg 240€ https://www.sonarsklep.pl/akumulator-litowy-li-ion-3s-17ah-12v-p-2145.html


Články tu aj ochranný a balančný modul:
https://eskutr.cz/baterie/13-lifepo-akumulator-32-v-40-ah-lifepo4.html

https://eskutr.cz/bms-balancery/58-simple-battery-management-board-16-cells-48v-60a.html

Aj nabijacku tiež na tej stránke

Olovo nie.
Osobne teraz by som šiel do toho:

https://www.sonarsklep.pl/akumulatory-lto-tytanowe-c-37_260.html
02.06.2020 - 15:43:58
01
Tak ten článok čo si postnul sa mi vôbec nepozdáva, jeho váha je 1,25kg a potreboval by si ich 20 to je cca 25kg, a to by si mal 1800Wh a ich cena by bola 1200€
02.06.2020 - 18:13:18
10
snajprik napísal:
Tak ten článok čo si postnul sa mi vôbec nepozdáva, jeho váha je 1,25kg a potreboval by si ich 20 to je cca 25kg, a to by si mal 1800Wh a ich cena by bola 1200€


Myslíš ten na tej poľskej stránke hej? Ak áno všimni si počet nabíjacich cyklov 30 000 olovo má 500 a teraz si prerátaj cenu
02.06.2020 - 18:43:43
00
Ideálne do lokomotívy :) (vybavujem si jednu elektrickú posunovaciu lokomotívu, čo má ako príslušenstvo vagón s Pb baterkami pre prípad výpadku trakčného napätia, alebo posun na neelektrifikovaných koľajách)

Ale vážne, určite sa nájdu prípady, kde taká hmotnosť nevadí, napr. pravidelné dochádzanie po asfaltoch na väčšie vzdialenosti, ale myslím že najväčšie čaro ebiku je, že umožní človeku vyšľapať v prírode na miesta, kde by niekto bike ani nevytlačil a tam to bude ešte dlho kompromis medzi dostatočným výkonom, výdržou a znesiteľným navýšením hmotnosti.
Určite sa nájdu jedinci, čo by ešte pár kilo navyše zvládli, napr. kopec bikepackerov vláči niekedy aj desiatky kíl batožiny po všeliakých divočinách tisíce kilometrov, ale bežný ebiker má dosť čo robiť aj s továrenským 25kg ebikom s trojkilovou baterkou, tak počítam, že sa moc neuchytia.
02.06.2020 - 20:21:11
00
Zaujimavy projekt. Daj este nejake technicke detaily k tomu. By ma napriklad zaujimalo preco si sa rozhodol prave pre tie akumulatory. Cim ten akupack nabijas? motor je co zac?...
Ja som si teraz nedavno vyskladal druhu batt z lipo baterii, dufam ze coskoro vyskusam. Cakam este na nabijacku.

Sice podla mna je toto uz troska extrem, Dalo by sa to aj krajsie zbuchat, hlavne bez tych chraniciek :), ale hlavne ze ta to vozi.

A nevsimaj si tu tych bikerov co sa tu stale ohanaju zakonmi a inymi nezmyslami, su to vacsinou klasicki bikeri, co ebike nemaju radi.
02.06.2020 - 22:02:49
02
marktomark napísal:
Zaujimavy projekt. Daj este nejake technicke detaily k tomu. By ma napriklad zaujimalo preco si sa rozhodol prave pre tie akumulatory. Cim ten akupack nabijas? motor je co zac?...
Ja som si teraz nedavno vyskladal druhu batt z lipo baterii, dufam ze coskoro vyskusam. Cakam este na nabijacku.

Sice podla mna je toto uz troska extrem, Dalo by sa to aj krajsie zbuchat, hlavne bez tych chraniciek :), ale hlavne ze ta to vozi.

A nevsimaj si tu tych bikerov co sa tu stale ohanaju zakonmi a inymi nezmyslami, su to vacsinou klasicki bikeri, co ebike nemaju radi.


Nabijacku mám z tejto verzie len 10A, ale pozerám že na tomto webe už ten model neponúkajú

https://eskutr.cz/nabijecky/131-nabijecka-48v-30a-lithium-yttrium-lifepo4-lifeypo4-.html

Motor odtiaľ aj kontroler a ostatne komponenty
http://www.cyclone-tw.com/motor.html

Aku som potreboval nejaké spoľahlivé a s väčším počtom nabijacich cyklov a
hlavne velky vybijaci prúd.

Potom daj vedieť ako ti to fiči.

Prílohy:

9BEE2D9F-E7C1-4E49-B505-EE9FC23E50D7.jpeg
9BEE2D9F-E7C1-4E49-B505-EE9FC23E50D7.jpeg 82.9 KiB thumb_up0thumb_down

02.06.2020 - 23:27:14
00
keyboard_arrow_up