Ideálne do lokomotívy
(vybavujem si jednu elektrickú posunovaciu lokomotívu, čo má ako príslušenstvo vagón s Pb baterkami pre prípad výpadku trakčného napätia, alebo posun na neelektrifikovaných koľajách)
Ale vážne, určite sa nájdu prípady, kde taká hmotnosť nevadí, napr. pravidelné dochádzanie po asfaltoch na väčšie vzdialenosti, ale myslím že najväčšie čaro
ebiku je, že umožní človeku vyšľapať v prírode na miesta, kde by niekto bike ani nevytlačil a tam to bude ešte dlho kompromis medzi dostatočným výkonom, výdržou a znesiteľným navýšením hmotnosti.
Určite sa nájdu jedinci, čo by ešte pár kilo navyše zvládli, napr. kopec bikepackerov vláči niekedy aj desiatky kíl batožiny po všeliakých divočinách tisíce kilometrov, ale bežný ebiker má dosť čo robiť aj s továrenským 25kg
ebikom s trojkilovou baterkou, tak počítam, že sa moc neuchytia.