Ahojte,
Keďže som sa od včera stal "hrdým" majiteľom nového Canyon LUX 7.0, rád by som sa podelil o moje skúsenosti. Lux som objednal 30.4. s tým, že mal byť doručený medzi 21. - 26. 6., no na moje počudovanie som ho už 8.6. mal doma. Známy mi poradil, aby som hneď po vystavení faktúry úhradu zaplatil, čo som aj spravil, vraj uhradené objednávky vybavujú prednostne. Či to pomohlo aj v mojom prípade sa môžem len domnievať, no každopádne prišiel o dva týždne skôr. Krabica prišla nepoškodená, no hneď počas vybalenia som našiel na ráme škrabanec, ktorý moje dovtedajšie nadšenie podstatne schladil. Nezdá sa, že je škrabnutý len lak, no na druhej strane sa karbónové vlákno zdá byť nepoškodené. Nie som nejaký detailista a väčšinou po prvom škrabanci (na biku, aute, telefóne) prestanem byť puritám a viac danú vec beriem ako spotrebný materiál no toto vie vždy naštvať. Každopádne plánujem napísať na support, no sám neviem, ako sa k tomu postaviť. Bike sa mi nechce moc vracať/reklamovať, to by som pri ich lehotách mohol mať po sezóne. Neverím ale, že pri výstupnej kontrole by si to nevšimli, skôr to nahráva teórií, ktorá tu už toľko krát bola diskutovaná, že do niektorých krajín jednoducho neposielajú vždy 100% tovar a spoliehajú sa na to, že ľuďom sa to nebude chcieť riešiť (vybavovačky, balenie, poštovné,...). Na druhú stranu, prvý dojem z LUXa je super, škola len ten chybyčky krásy :-/.
martin to na......, skoda, jednoznacne napis na podporu. A este napis aj na global FB stranku canyon. Tam je velka sanca, ze sa ti ozve niekto z DE a nie majstri z CR.
Pri najblizsom vyjazde prehadzeme
komponenty na
ram od Mareka
)