wellongrail napísal:
Ahojte, planujem kupiť Graila - z pôvodneho budgetu som už zmerený s dvojnásobkom sumy:) akurtá mam obavy s doručovania a termínov. Neviem či sa na ich raitingu podielajú len nahnevaní, ale to čítanie príbehov o nekonečných posunoch doručenia, opakovaných reklamáciách a nefunkčnom supporte ma odrazuje. Máte niekto objektívnu pozitívnu/negatívnu skúsenosť? Planujem objednať bike čo maju v stave "na sklade" doručenie 7 až 14 dní..



Ahojte, všetkým čo plánujú objednať Canyon a po fórach čítajú "neuveriteľne" negatívne príbehy o doručovaní, resp. nedoručovaní, sa chcem podeliť so skúsenosťou. Pretože som veľmi, veľmi váhal. Nakoniec som riskol.
STRUČNE - SKUSENOST BOLA SUPER!!!!
Bike som objednával s vedomím, že má prísť až o mesiac (čo som akceptoval, pretože v kamenných obchodoch túto jar už nič nezostalo a na eshopoch len dopredaj veľkostí alebo starých modelov. V poslednom kroku pred potvrdením objednávky som dostal upozornenie o ďalšom posune termínu o mesiac - 15.7.2020! Stále som to považoval za fér upozornenie - a hlavne prachy stačilo poslať po vyrobení a 15 dní pred odoslaním biku. Neuhrádzal som teda hneď a nechal som si to ako možnosť, že medzičasom niečo kúpim.
Zhodou šťastných náhod som išiel posielať parametre biku kvôli plánovanému bikefittingu. Dal som do googlu model a padol som na zadok - prvý link bol na odkaz Canyon stránku s info "1ks na sklade". Ihneď som písal cez chat na SK/CZ support či to je fake?!?!? Potvrdili mi stav na sklade, stornovali staru objednávku, hneď mi vystavili novú objednávku, do 1 minúty mi prišiel link na online platbu kartou, zaplatil som. Odoslanie bolo sľúbené v týždni od 1.6. do 5.6..
Dnes 4.6.2020 ho mám doma (namiesto dvoch mesiacov dva týždne:)
04.06.2020 - 22:07:56
09
Nemáte niekto skúsenosti s nákupom dvoch bajkov v jednej objednávke ? Lebo vyzerá to tak že je možný nákup len jedného bicykla na jednu objednávku :(
06.06.2020 - 08:27:55
00
tak 2 bicykle nedaju do jednej krabice,ale kazdy zvlast do guard krabice,a mas ju v pripade reklamacie,ked posielas bike v krabici spät
06.06.2020 - 09:15:18
00
myslím,že musíš vytvoriť dve samostatné objednávky kôli prípadnej reklamácii,ktorá je spárovaná s číslom objednávky.
06.06.2020 - 10:45:44
01
Zdravim pani,
Jazdim Grand Canyon AL 5.0 2019 .. bicykel bol dodany s plastami 2.25 .. podla informacii ktore som nasiel na strnake Canyon je 2.25 maximum pre dany ram..

Neskusal nahodou niekto na tento ram nahodou nahodit 2.35 ? Myslite, ze by sa to tam zmestilo bez toho aby to posobilo neake problemy?

Grand Canyon AL SL 8.0 je dodavany uz s plastmai 2.35, neviem ale ci je tam tomu prisposobena aj zadna stavba, alebo je to totozne s nizsimi radami..
07.06.2020 - 19:36:36
00
Proč bys to delal?
07.06.2020 - 19:38:04
00
ja_michalko napísal:
Proč bys to delal?


Chcel by som to vyskusat koli vyssiemu pohodliu.. predsalen je to vacsi objem, viac to "vyzehli" nerovnosti.
07.06.2020 - 19:43:56
00
fluffymuffin napísal:
...podla informacii ktore som nasiel na strnake Canyon je 2.25 maximum pre dany ram..

Neskusal nahodou niekto na tento ram nahodou nahodit 2.35 ? Myslite, ze by sa to tam zmestilo bez toho aby to posobilo neake problemy?
.

okrem zadnej zadnej stavby aby sa ti tam zmestil ten plášť, je dôležitá aj šírka ráfika čl výrobca k danej šírke ráfika doporučuje použiť tebou požadovanú šírku plášťa...
07.06.2020 - 20:50:00
10
fluffymuffin Radsej sprav bezduse a jazdi nizsie tlaky. 0.1" ti ziaden komfort neprinesie.
07.06.2020 - 21:36:31
18
nema niekto z KE alebo okolia neuron 2020 (AL) vo velkosti L?
chcel by som len vyskusat velkost.
09.06.2020 - 09:31:55
00
Zdravím, nemá niekto v okolí Spišská Nová Ves, Poprad Canyon exceed na vyskúšanie, mám výšku 181cm a som na hrane medzi veľkosťou rámu M a L nerád by som objednal zle... Dik
10.06.2020 - 13:04:18
00
Ahojte,
Keďže som sa od včera stal "hrdým" majiteľom nového Canyon LUX 7.0, rád by som sa podelil o moje skúsenosti. Lux som objednal 30.4. s tým, že mal byť doručený medzi 21. - 26. 6., no na moje počudovanie som ho už 8.6. mal doma. Známy mi poradil, aby som hneď po vystavení faktúry úhradu zaplatil, čo som aj spravil, vraj uhradené objednávky vybavujú prednostne. Či to pomohlo aj v mojom prípade sa môžem len domnievať, no každopádne prišiel o dva týždne skôr. Krabica prišla nepoškodená, no hneď počas vybalenia som našiel na ráme škrabanec, ktorý moje dovtedajšie nadšenie podstatne schladil. Nezdá sa, že je škrabnutý len lak, no na druhej strane sa karbónové vlákno zdá byť nepoškodené. Nie som nejaký detailista a väčšinou po prvom škrabanci (na biku, aute, telefóne) prestanem byť puritám a viac danú vec beriem ako spotrebný materiál no toto vie vždy naštvať. Každopádne plánujem napísať na support, no sám neviem, ako sa k tomu postaviť. Bike sa mi nechce moc vracať/reklamovať, to by som pri ich lehotách mohol mať po sezóne. Neverím ale, že pri výstupnej kontrole by si to nevšimli, skôr to nahráva teórií, ktorá tu už toľko krát bola diskutovaná, že do niektorých krajín jednoducho neposielajú vždy 100% tovar a spoliehajú sa na to, že ľuďom sa to nebude chcieť riešiť (vybavovačky, balenie, poštovné,...). Na druhú stranu, prvý dojem z LUXa je super, škola len ten chybyčky krásy :-/.

Prílohy:

IMG_20200609_172329.jpg
IMG_20200609_172329.jpg 257.4 KiB 2 thumb_up-1thumb_down

IMG_20200609_231516 (1).jpg
IMG_20200609_231516 (1).jpg 508.62 KiB 6 thumb_up10thumb_down

10.06.2020 - 16:40:34
06
o integritu ramu by som sa nebal..
ale mali by zvazit dodavat bikei s korekcnymi tycinkami vo farbe..
Verim, ze toto dokaze neskutone pokazit radost z noveho bikeu..
10.06.2020 - 17:14:54
00
Pis na podporu. Viaceri z nas si tym presli :-) . Ak to nie je funkcna chyba, tak ti poslu kompenzaciu €€.
10.06.2020 - 17:20:00
01
Peeci napísal:
Ahojte,
Keďže som sa od včera stal "hrdým" majiteľom nového Canyon LUX 7.0, rád by som sa podelil o moje skúsenosti. Lux som objednal 30.4. s tým, že mal byť doručený medzi 21. - 26. 6., no na moje počudovanie som ho už 8.6. mal doma. Známy mi poradil, aby som hneď po vystavení faktúry úhradu zaplatil, čo som aj spravil, vraj uhradené objednávky vybavujú prednostne. Či to pomohlo aj v mojom prípade sa môžem len domnievať, no každopádne prišiel o dva týždne skôr. Krabica prišla nepoškodená, no hneď počas vybalenia som našiel na ráme škrabanec, ktorý moje dovtedajšie nadšenie podstatne schladil. Nezdá sa, že je škrabnutý len lak, no na druhej strane sa karbónové vlákno zdá byť nepoškodené. Nie som nejaký detailista a väčšinou po prvom škrabanci (na biku, aute, telefóne) prestanem byť puritám a viac danú vec beriem ako spotrebný materiál no toto vie vždy naštvať. Každopádne plánujem napísať na support, no sám neviem, ako sa k tomu postaviť. Bike sa mi nechce moc vracať/reklamovať, to by som pri ich lehotách mohol mať po sezóne. Neverím ale, že pri výstupnej kontrole by si to nevšimli, skôr to nahráva teórií, ktorá tu už toľko krát bola diskutovaná, že do niektorých krajín jednoducho neposielajú vždy 100% tovar a spoliehajú sa na to, že ľuďom sa to nebude chcieť riešiť (vybavovačky, balenie, poštovné,...). Na druhú stranu, prvý dojem z LUXa je super, škola len ten chybyčky krásy :-/.


martin to na......, skoda, jednoznacne napis na podporu. A este napis aj na global FB stranku canyon. Tam je velka sanca, ze sa ti ozve niekto z DE a nie majstri z CR.
Pri najblizsom vyjazde prehadzeme komponenty na ram od Mareka :-))
10.06.2020 - 18:05:27
00
keyboard_arrow_up