pol preto som tam dal ten smajlik
mnavak no vidis. Poviem Ti moju skusenost s obstaroznym 4x4 a len zadnymi nahonmi, ktore som predtym soferoval. Zima, suche cesty, resp. mierne mokre po okrajoch, idylka. Nasledne par vracakov na severnej strane svahu, cesta mokra. v 180° zakrute zrazu namraza - dalo/nedalo sa predpokladat, ked mas celu cestu OK podmienky.... V jazde s automatom, s rucnou na
pedale nie na pake mas velmi malo moznosti. 4x4 zabralo pri zisteni smyku a stal sa z neho v podstate velmi prijemny plynuly prejazd, neda sa povedat celkom bokom, ale ostal som v pruhu - stacilo manevrovanie volantom a plynom. Samozrejme, nevpalil som tam 70. Zadny nahon Ta pretoci, s prednym vyletis z kery von, taka je teoria, realita je kombinacia vsetkeho mozneho. Pre mna podstata je ostat v pruhu a nesundat nikoho oproti a sam seba. So zadnym nahonom to bolo o nohe na plyne, ale to som vyslovene vedel, ze idem do cerstvo nasnezenej zakruty. Inak tak nejazdim a som normalny priemerny vodic.