fakt úsmevné... keď BA "vodič" ide presviedčať tatrancov, že bez 4x4 doteraz fungovali len úplným zázrakom :D
akurát tá posledná veta tam nejako nezapadla
09.06.2020 - 19:22:52
05
lukas6s8p ved prikladov na internete je dostatok :-D
09.06.2020 - 19:27:59
00
Táto diskusia je úplne zbytočná. Fyzikálne zákony platia pre všetkých rovnako. Je jedno, či máš na aute BL alebo PP. Nemusíme si tu porovnávať ... egá.
Štvorkolka ti samozrejme umožní viac a dokáže úžasne pomôcť, ale rozhodujúci je vždy ten element medzi sedadlom a volantom.
09.06.2020 - 19:45:18
06
len samozrejme netreba zabúdať že aj pre 4x4 platia fyzikálne zákony :P je úsmevné vidieť blbcov čo si myslia že "mám 4x4 nepotrebujem zimné gumy" trčať kufrom z jarku :D ak raz nemáš trakciu je jedno koľko kolies je poháňaných...
10.06.2020 - 08:11:32
00
ja chcem rovno 6x6, to mozem potom ako formula cez zimu jazdit a nedostanem "smyk", podla logiky niektorich pritomnych.
10.06.2020 - 08:18:48
01
Ak sa narazalo namna tak samozrejme som 4x4 skusal a nieco aj po snehu najazdil...dost vela s nissanom pathfinder...rozdiel oproti prednemu nahonu bol akurat tak v trakcii dopredu..pocitovo to slo po nose viac zo zakruty a kvoli hmotnosti to podstate horsie brzdilo, ako to naco som zvyknuty....touareg to iste...menej skuseny vodic by mohol mat este vacsi problem, kedze rozbehnut to ide lahko aj po ujazdenom snehu okolo nuly, ale co potom? S touaregom som ako spolujazdec zrusil jeden plot, ked proste nezatocil dole kopcom okolo 10kmh po utlacenom snehu, lahsie auta chodili okolo nas akoby nic...
10.06.2020 - 08:38:34
00
Ten smyk ani tak nieje o pohone ako o hmotnosti auta. 4x4 na rovnakom aute je o cca 150 kg a viac na vahe, SUV (nie kazde 4x4 je SUV) je tazke same o sebe, moja navara ma prazna 2,5 t. a ked ju nalozim 3,3 t.. Preto aj nakladne auta nesmu dolu kopcom na neutral a v dlhych klesaniach maju znackou odporucane aky prevod zaradit. Pohon 4x4 je super ale ako vravi porekadlo "fyziku neoje..s" a preto treba za mokra a snehu jazdit opatrnejsie.
Na tazke auto je niekedy 10 km/hod privela, s autom nad 2 t. sa skratka jazdi inak ako s niecim co ma len 1 t.
10.06.2020 - 09:28:43
04
Testovali Kia Sportage 4x4 vs 2kolka 18 m slalom na snehu, predokolka bola rychlejsia.. Hmotnost, plus haldex sa sam so sebou hadal. To len na margo toho, ked niektory tvrdia, ako im 4kolka drzi v zakrutach..
10.06.2020 - 09:58:40
02
Na beznej ceste som este 4x4 nezapol ale ked je nasnezene, neodhrnute a potrebujem zaparkovat na parkovisko pred ktorym je chodnik s sikmym nabehom, tak to som pouzil kazdu zimu. Tiez ked som odstavil auto na kraji nespevnenej cesty a celym bokom som stal na mokrej trave. Kolesa idu do smyku a bez 4x4 tam stojim do leta, pripadne az uschne po dazdi. Je to len preto, ze teraz mam dvojnasobnu hmotnost ako pri Fiate Doblo. Ten sa ale na snehu pri parkovani smykal tiez, tam som to riesil rozbehom co sa ale s 3 t. nie vzdy da.
10.06.2020 - 10:58:22
00
uz sa v diskusii pomiesali hrusky,slivky,pomarance....Nissan Pathfinder je auto konstrukcne stare 20 rokov a viac, to auto sa spravalo na suchej ceste problematicky, ak si tlacil na pedal, ale to vyplyvalo z jeho konstrukcie (rebrinovy ram) a urcenia, detto navara je specifickejsie auto ako bezne osobne auta respektive rodinne ala Sharan,Seat Alhambra atd s AWD, treba vyskusat, ten rozdiel je obrovsky, z toho vyplyva aj ta "odvaha"(hlupost) niektorych vodicov s takymto autom....myslim, ze perfektne to vystihol v prispevku @Tatinoooo, zbytocne tu disktutovat, je to jednoznacne dane technicky, nahon AWD je jednoznacne najlepsi na znizenu trakciu povrchu a nejdolezitejsi je stale element medzi volantom a sedadlom...
10.06.2020 - 12:53:34
02
na odlahcenie, ku obrazku, poznam dost dobre cestneho pretekara (pirata), ktory jazdi jedine FWD. na otazku preco nie stvorkolka povedal, "zabil by som sa" :-D Moja prva jazda cez dargovsky priesmyk snim mi otvorila oci. Moje soferovanie sa ani zdaleka, ani len v najhorsom sne neda fyzikalne priblizit tomu, co som zazil snim. A som za to rad :-D
dominiccars.sk
10.06.2020 - 14:28:40
02
Ono aj zalezi o akom AWD sa bavime. Pretoze nie je AWD ako AWD, vid napr. Honda CRV a napr. Subaru ci Mitsu.
Ja mam napr. aj elektronicky riadeny aktivny diferak na prednej naprave a trufam si povedat, ze prejdem zakrutu rychlejsie a bezpecnejsie ako vacsina beznych osobakov.
10.06.2020 - 15:07:20
00
Neprejdes. Ale na tom absolutne nezalezi.
10.06.2020 - 20:49:11
03
Su 2 veci, ktore by som asi pri kupe noveho auta nevybral do konfiguracie...4x4 a panoramaticka strecha. Za prepdokladu, ze ide o obycajne osobne auto, ziadne SUV.
10.06.2020 - 21:25:30
01


Naposledy upravil Hosť dňa 04.08.2020 - 02:19:24, celkovo upravené 2 krát.

10.06.2020 - 21:32:10
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up