No podla realne nema moc zmysel menit 900€ (aj ked myslimze nie moc vyhodne kupeny) za 1100€
bike dnes. Ono, tou vybavou na tom nebude "o tolko" lepsie.
Vidla - modelovo to bude "vyssia" rada a lahsia, ci ale o tolko lepsia.... No neviem.
Brzdy - opat, o nieco troska lepsie, ale tiez ziadny zazrak to nebude
Pevne osy - je fajn ich mat, ale ked ich uz nemas.... Pokial nemas 90+ kg, alebo nejazdis narocnejsie trasy kde citis "makkost" bicykla a kolies, tak by som to neriesil
....
Inak povedane - dnesny bike za 1100 bude dost podobny tomu tvojmu za 900 z 2 rokov dozadu. V priemere o nieco lepsie, ale ja osobne by som, pokial nemas nejaky konkretny "must-to-have" dovod preco menit, takyto "upgrade" nerobil. Skor by som sa pozrel co chces zmenit/vyskusat.
Napr. ten 1x12 system - skus obmedzit pouzivanie predneho prevodu (sice viac opotrebujes predny chainring ale cert to ber). Zadny rozsah sa ti "az tak" pri 1x12 nezmeni. Ak zistis ze 1 kolecko v predu vyzera byt dost, i.e. chyba ti len napr. lahsi najlahsi, alebo tahsi najtahsi prevod + troska jemnejsie odstupnovanie, tak 1x12 bude fajn pre teba a potom rozmyslaj nad zmenou. A mozes si napr. poskladat nove
koleso na kvalitnom DTSwiss naboji kde koncovkami potom vies menit medzi QR a thru axle systemami, cize ked v buducnosti kupis novy bike tak koleso nan "lahko" prehodis...
A to ani nevravim o tom, ze ak vychytas akcie, tak veci ako vidla/brzdy sa daju kupit relativne lacno a v dobrej kvalite. Napr. canyon dava na grand canyon za 1200 cca tuto vidlu:
https://www.bike-discount.de/en/buy/rockshox-judy-silver-tk-29-solo-air-tapered-boost-952995