Posielam vyjadrenia canyonu:
Prvá odpoveď kedy som im písal o tých fičúrach:
Dobrý den,
velice se omlouváme za nedopatření s vadou laku. Kolo můžeme poslat zpět na naše náklady s tím, že vám vytvořím objednávku na nové kolo, nebo vám mohu jako omluvu nabídnout voucher v hodnotě 30 € na nákup doplňků v našem eshopu s dopravou zdarma. Stačí si do 3 měsíců vytvořit objednávku s platbou převodem a poslat nám její číslo. Cenu poté zpětně upravíme. V případě využití voucheru, prosím pokračujte v této konverzaci.
Chování páčky v režimu firm lock je standartní projev tohoto typu tlumiče.
Druha odpoveď, keď som im odpísal že by som chcel novy
bike ale starý by som chcel vrátiť až keď príde novy a nie čakať ďalšie dva mesiace bez biku:
Dobrý den,
je nám velice líto, ale na nové kolo je potřeba vytvořit novou objednávku s novým termínem doručení. Pokud budete chtít, tlumič můžeme poslat po sezoně na reklamaci, nebo ji můžeme provést rovnou.
Na to som im odpísal že
tlmič teda budem riešiť po sezóne a že súhlasím s poukážkou ale nie v hodnote 30 euro.
Ináč áno mate pravdu, z toho e-shopu si aj tak neviem vybrať nič ci že mi bude ta poukážka na B====D
Ináč volal som do Slovenského FOXu a pýtal sa priamo uja servisáka na ten tlmič a bolo my povedane že tak to ma proste byt.
A nie, nespravil som si to poškodenie ja, nie som debo aby som si išiel doj*bat bike za 2400 euro, žiaľ zistil som to neskôr a nie hneď pri rozbalení z krabice.