Kolegovi skočila vysoká rovno pred autobus.

Prílohy:

IMG_20181114_131424.jpg
IMG_20181114_131424.jpg 1.78 MiB thumb_up1thumb_down

18.07.2020 - 22:33:56
01
Niekedy môžeš ísť aj 50 na okreske a neurobíš nič. Veľakrát som úplne zastal a musel trúbiť na srnky, aby ráčili odísť z cesty s vrtiacimi chvostíkmi. Iba raz som mal stret so zvieraťom, mačka v dedine sa rozhodla spáchať samovraždu, šiel som asi 45km/h skočila z tmy pred auto bez šance na nejakú reakciu. Odniesla to hmlovka a nárazník, na to aké to bolo malé zviera to bola šupa ako sviňa. Viac mi bolo lúto toho úboheho tvora ako auta, ale hold niekedy proste neurobilš nič🤷🏻‍♂️
18.07.2020 - 22:39:46
02
Najhoršie je, keď idem na biku a cez cestu v lese sa rozbehne vysoká zver, nie raz sa mi to stalo, našťastie vždy bez stretu :lol:
18.07.2020 - 23:52:30
00
Ramon1 napísal:
Keď máš na rozhodovanie zlomok sekundy a nie si Profesional , nemáš šancu prepočítavať / vyhodnocovať vplyv hmotnosti , ťažiska , rýchlosti na prudkú zmenu smeru vozidla . To už sú mi len múdra .


Ramon1 napísal:
Zasa špekulujes o čom nemáš poňatia ?! Je na vodičovi , jeho skúsenostiach , schopnostiach vodiča aj vozidla , konkrétnej situácii ... tvoja dogma je zcestne tvrdenie . Treba sa snažiť vyhnúť prekážke / zver , človek náhle vzniknutá prekážka na ceste / , pokial to situácia a spomenuté atribúty dovoľujú . Jedine a jednoznačne odporúčanie zraziť zver odporúčam neskúsenému vodičovi s masívnym autom .


Tak ako to je; ma vodic vyhodnocovat svoje skusenosti, schopnosti a konretnu situaciu, alebo nie?
Suhlasim s perezom, ze vseobecne plati, ze radsej zver zrazit ako strhavat volant. Nestrhnut volant neznamena nesnazit sa vyhnut, iba nesnazit sa vyhnut za kazdu cenu. Je jasne, ze ak si clovek veri, pozna seba a auto, moze si trufnut na drsnejsie manevre, ale vo vseobecnosti... Tiez by som vo vseobecnosti nedoveroval ludom v uvedeni ma do celkovej anestezie, ale pri tebe by som vynimku spravil.
Inak ten Jeep nemusis vylucit, novsi dopadol vramci SUV segmentu slusne.
18.07.2020 - 23:59:49
00
To prvé konštatovanie sa tykalo zlého výsledku Moose testu Jeepu a Tmaxov návod ako s týmto konkrétnym vozidlom “ manévrovať” .

Dakujem za dôveru , nesklamal by som ... snáď sa stretneme pri inej príležitosti .
19.07.2020 - 00:15:25
00
Obe strany maju pravdu, problem je vsak inde. Mozes ti trenovat cim zvysis vedome zasahy ale v naozaj kritickej situacii to nestihas ovplyvnit a vtedy sa vodici delia na dve skupiny - na tych co brzdia a na tych co sa vsemozne snazia uhnut. Tazko povedat ci je kedy lepsie. V 130 riskovat prudky vyhybaci manever smrdi pruserom lebo malokto zvladne dostat roztancovane auto pod kontrolu. Esp chvalabohu pomaha ale ma svoje limity. V pripade vyhybacich manevrov krasne pomaha abs ci sa da krasne nacvicit prave v skole bezpecnej jazdy. Garantujem vam ze prudke brzdenie s prudkym vyhybacim co i len z 90kmh neda vacsina soferov bez abs.
19.07.2020 - 08:17:33
00
ja neviem čo sa nad tým vzrušujete... je to iba logické, tak ako škodovky - verzie kombi s dlhým previsom vzadu, alebo vysoké SUVčka s vysokým ťažiskom a vysokými gumami do terénu...

to je len fyzika v praxi, nič viac, nič menej... ;-)

sa mi páči ako Touarega na cestných gumách prirovnávajú k Cherokeemu na vyšších "drapákoch"... úplne rovnaká kategória
19.07.2020 - 10:26:49
00
Dnes ma auto prijemne prekvapilo spotrebou.Trasa BA-Tatry 4osoby,plny kufor.:-)

Prílohy:

20200719_114346.jpg
20200719_114346.jpg 269.04 KiB thumb_up0thumb_down

19.07.2020 - 13:54:41
00
lukas6s8p napísal:
Palo písal za seba

ja som mal viacero menších závad, odpor ventilátora kúrenia v záruke, ostrekovanie zadného skla, ktoré som nikdy nepoužil, ale otočili ma kvôli tomu na STKčke, v 2. roku sa niečo dodrbkalo v prevodovke po prehriatí, ale pokiaľ som sa dostal do servisu sa to samoopravilo, furt vymlátené predné čapy, ale jazdím dosť offroad a aj po zlých cestách rýchlo, tak sa nieje čo čudovať, už tretie brzdy, pritom skoro nebrzdím (1. po 50KKm), teraz akurát tretia baterka a to jazdím iba dlhé trasy, začínajú kapať žiarovky osvetlenia palubky, kufor začal hrdzavieť pri treťom brzdovom, ale prah mám v prvom roku oškretý do živého a bez náznaku hrdze...
určite som ešte dosť vecí zabudol, ale žiadna fatálna/drahá závada, takže za mňa OK
možno to hrkotanie bude začiatok konca :D
a 700ot na voľnobehu je v pohode, aj na Ravke mám v protokole z STK 690ot ;)

btw nechcel som sa chváliť nájazdom, iba pekným číslom

Cize ak chapem spravne, tak si kupoval ako nove? V tom pripade najazd 180 tisic a len taketo drobnosti je dobra vizitka. Hlavne pri tom offroad pouziti. A co sa tyka tej kratkej zivotnosti baterie - nepouzivas bateriu po odstaveni auta ako powerbanku? Lebo ak ju vycucas pod cca 12,3 V a nenabijes hned, ale auto den-dva stoji, tak to je to, co baterii skrati zivotnost (sulfatacia). Alebo ju nici riadeny alternator / "inteligentne" nabijanie, ale to neviem ci mas. To vies zistit meranim napätia v 12 V zastrcke pocas jazdy - ak nenabija stabilnym napätim okolo 14,3 V, ale kolise to od 12,7 V (ustalena jazda) po cca 15-16 V (brzdenie motorom).
19.07.2020 - 14:20:21
00
F 150 Raptor je super ale ma len 5 miest a nieje moc vhodny pre pocetnu rodinu a nie ak su male deti. Je to skor na tahanie privesov, pracu v lesoch a na stavbach, pripadne expedicne cesty ale skor pre dospelych bez deti.
19.07.2020 - 14:58:43
03
Jezus napísal:
Cize ak chapem spravne, tak si kupoval ako nove?...


Hej, nové. Prvé auto v rodine, nemal som nikoho známeho, čo by ma usmernil pri jazdenke, ani skúsenosti zo servismi.
Palo síce kúpil jazdené, ale to bolo po troch rokoch v lepšom stave, ako moje po roku :D Pre mňa auto nieje miláčik, tak náležite pristupujem (resp. nepristupujem) k starostlivosti a údržbe, ale toto mám celkom rád.
baterka nieje zase taký problém, akurát ma v poslednom čase trošku potrápila. Pri vypnutom motore občas nabíjam, ale nie tak dlho, aby to vybilo nezávadnú batériu. Mám aj ten USB zdroj čo ukazuje napätie a hádže to normálne čísla. Skôr sa obávam, že tam je nejaký zvýšený kľudový odber, a keďže jazdím iba cez víkendy a občas nejaký vynechám, tak má baterka po 5 rokoch veľa cyklov nabitia. Musím to lepšie odsledovať.
Ešte zo závad som zabudol prehrdzavený výfuk asi po 5 rokoch (ešte bez plynu), svojpomocne som ho poplátal, potom sa mi zlomil nový (čo teda nieje problém výrobcu) a ten motorcheck je lambda sonda, vymenená pred STKčkou, fungovalo to asi 300km a znova začalo svietiť. Servisák povedal, že nestihol opraviť nejakú netesnosť na výfuku, tak snáď to bude preto, ale už 2 mesiace sa k tomu neviem dostať.
Inak práve idem pozrieť dodávku, tak možno časom prispejem aj do auto pre cyklistu
19.07.2020 - 15:13:20
00
Aj Logan MCV je podla mna nadstandardne vhodny ako auto pre cyklistu, ved to je taka mensia dodavka. :) A asi ziadne nove auto nezvladne co sa tyka podvozka pri offroade tolko co ten Logan. Tie novsie auta ho maju komplikovanejsi a drahsi na servis. Som zvedavy, co nakoniec vyberies a ake budu skusenosti.

P.S. Autobaterii nevadi pocet nabijani, jej vadi vybitie. Takze zaklad je udrziavat ju plne nabitu, nic viac pre dlhy zivot nepotrebuje.
19.07.2020 - 16:18:24
00
No svoj 29" XXL AM bike tam strčím tak ako na ňom jazdím, aj keď je vodičove sedadlo úplne vzadu. A keď idú dvaja, aj druhý trochu menší (štandardný) bike tam vlezie bez akýchkoľvek úprav. V trojke stačí pozhadzovať predné kolesá, sedlovky a nechať vzadu jedno sedadlo. Ale nieje to moc pohodlné, RU/UA sme tak dali viackrát, ale týždeň a viac na dlhšiu vzdialenosť by to nebolo komfortné, tak zháňam klasickú dodávku. Vlastne aj kvôli zime, do MCVčka by sa prídavné kúrenie ani nezmestilo a vyspia sa tam sotva dvaja. Ale svoje 191cm a ďalšie štvore lyže tam narvem aj bez sklápania sedadiel, takže aj pre lyžiara.
19.07.2020 - 16:33:07
01
predpokladám,že veľa z nás tu má wapku na umývanie auta. Používa niekto takúto nadstavcovú kefu na umývanie? Oplatí sa? Neškriabe lak?
https://www.kaercher.com/sk/prislusenstvo/rotujuca-umyvacia-kefa-wb-120-26440600.html
21.07.2020 - 06:54:58
00
Mame podobnu srandu ale Makitu. Je to nepouzitelne. Skusal som to raz a strasne neohrabane sa s tym manipuluje. Ovela efektivnejsie a rychlejsie bolo pouzit hubku a potom to wapkou vystriekat.
21.07.2020 - 08:07:26
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up