Som rad, ze vam al
niple funguju fantasticky a cudujem sa, ze nikto este robi tie tazke mosadzne. Zrejme je to pozostatok z Liberty pre tych, co nechcu mat fotky v demolaciach.
Ja?No! vam iste povie ako sa take
koleso da lahko docentrovat po naraze. Videl som celkom peknu kopku kolies kde boli al niple zagulatene klucom a bolo nutne vystrihat
vyplet a cele koleso vypliest na novo. Pritom ak by tam bola mosadz stacilo by koleso precentorvat a jazdilo by dalsich 10 rokov. S mosadzou nie je problem pouzit tie iste spice aj niple opakovane na dalsiu stavbu, ale to sa dnes nenosi dnes su v kurze jednorazovky. Cim menej vyrobok vydrzi a cim bol drahsi, tym je to viac posh.
jachmel nejdem si s tebou merat kto ma co ako dlhe a ako napnute. Ti co som im robil kolesa vedia co odoma dostali a aku to ma spolahlivost, odolnost a pribalil som im aj diagram s vyvazenim napnutia celeho kolesa. Sranda, ze v jednom prispevku pises ze elox ti lezie z Al niplov dole uz pri vypletani na styku s rafom, zrejme naivne predpokladas, ze v zavite je ten elox bez poskodenia. V dalsom prispevku pises, ze je to len o tom ako to namazes. Mazes predsa kazdy nipel tak rozdiel je opat len v materialy. A aky je elox "vohdny" na povrchova upravu zavitov ti povie kazdy strojar. Postavit kolesa, kde ti vyrobca napise kolko ma mat ktora spica a najlepsie posle cely set komponentov zvladne aj priemerne trenovana opica. Horsie je to ked ti chalanisko povie, ze mam taktyto raf (no je troska krivy), chcem tam takyto naboj a predne chcem s miernym flexom a zadne chcem maximalne tuhe pre drzanie stopy, btw: zadok je normalny naboj, predok boost. Skus tam pouzit odporucenia vyrobcu
Ako to len ja robim, ked mam vsetky kolesa vypletene s Alu niplami, spice napnute podla doporucenia vyrobcu rafika a vsetko drzi?
Problem je ze drzi a uz nikdy nepovoli. A kolko rokov jazdis uz ten set ? Ak aspon 5 tak mozeme zacat debatovat.