Mna by zaujimala jeho hmostnost, ani v mtbiker clanku, ani na stranke kellysu som sa ju nedozvedel. O 200% odolnejsi. Mohli nechat odolnost iba na 100%, nezvyysovat
vykon motoru (mohol by byt aj s mensou bateriou lahsi) a mal by 15kg. Nie 16,9kg ak s-works turbo levo velkosti S. Motor dat taky co ma najmensi odpor voci pedalom pri vypnuti, alebo nd 25km/h (ci je to bosch cx, alebo specialized 2.1 neviem)
A uz by bola hmotnost ako u normalneho biku a k tomu motor. Ak by jazdec nemal 100kg, neprasklo by nic a splnil by sa mi sen. Pri vyuzivani pomoci iba v kopcoch napriklad nad 10%, by som ako 50kg vybehol na rozhladnu vysmiaty a ziadny dielik z
baterky by neubudol. Dolu svahom bunnyyhop cez koren stromu.
Kellys nevyraba motory, jedine ze by si dal vyrobit na poziadavku pre svoje biky. A ceny by bola zavratna.