Trocha ta poopravim.
1.vsetky recumbent trojkolky su postavene tak aby vosli cez 90 dvere a vacsina vojde aj cez 80tky. Sirka je aspon na tom co mam doma 700mm
. Co je menej ako ma vacsina z vas rajdy na MTB. Obratim sa na nej na polomere na ktorom sa vacsina roadies neotoci a z mtbikerov to daju akurat taki, co vedia trackstend a switchbacky jazdia s prstom v zadnici.
2. Vyska je okolo 80cm aj s jazdcom a mnohe sedia este o vela nizsie. Moj ma pruzenie, tak je tam miesto na prepruzenie a je to skor taky
gravel recumbent. Cize klasicke zavory typu
www.odkazprestarostu.sk mozes ist ktoroukolvek castou, stredom alebo aj bokom popod. O tych na zdrzi ako su pri kompe ani nehovorim, tam ani pribrzdit netreba.
3. Nesmu jazdit po cestach, lebo kde je znaceny chodnicek pre cyklistov je cyklista povinny ho pouzit. A ze je recumbent cyklista sme si uz vysvetlili. Ale ked uz na tom idem po ceste, je to ovela priemnejsie ako na biku. Vodici asi nevedia co to je a noazj ma obchadzaju s odstupom.
4.Prejazdnost terenom?
images.singletracks.com5. Anglicania maju este stale teply a studeny kohutik na vodu a najdes tam aj taketo znacky
upload.wikimedia.org upload.wikimedia.orgCize to by som za bernu mincu nebral. Ich doprava by rozhodne za vzor sluzit nemala.