Volodja dakujem za info. Aj ked ma to nepotesilo, lebo prave tento clanok som ako laik povazoval za dobry a prinosny. Teraz vidim, ze to moze byt balast (ci uz zamerny alebo nie). Vies nam dat link na Mistrikove vyjadrenie?
Volodja dakujem za info. Aj ked ma to nepotesilo, lebo prave tento clanok som ako laik povazoval za dobry a prinosny. Teraz vidim, ze to moze byt balast (ci uz zamerny alebo nie). Vies nam dat link na Mistrikove vyjadrenie?
Na svojom Facebooku to ma https://m.facebook.com/Mistrik2019/posts/
Aj v článku predtým vyvracal nejaký korona bullshit z Nka, ale v komentároch Nkari lynčovali. Tak snad to nezmazal.
[quote="@1637956":*****7m]Noo toto bude zaujimave... oktober mal byt tento rok najsilnejsi svadobny mesiac.... a teda az privela svadieb som tam mal nacapanych.... a nic z toho asi nebude...
Prva nevesta uz prelozila na buduci rok... cakam kedy sa zacnu ozyvat ostatne....[/quote:*****7m]
Práve sa to u nás rieši
Mali sme plánované na november...všetko zajednané, nachystané..
Ale človeka teší na dušičke že aspoň Matelko, šašo Pročko a ostatní papaláši sa už vysvadbovali do sýta a bez rúšok...
Vsak sa vezmite len tak a velku oslavu urobite bez stresu kedykolvek
A nepredstavuješ si to ako hurvínek válku? Človek zaplatí veci a zálohy za služby dopredu. Nakoniec to vyššia moc zruší a tratia úplne všetci: od svadobčanov, cez poskytovateľov služieb po ich dodávateľov. S tým, že táto neistá a nejasná situácia môže trvať roky. Resp nič nenasvedčuje, že by trvať nemala.
A vies ze predstavujem? Svadba sa precenuje. Aj ked ta moja bola celkom fajn a dobre sme sa zabavili
A mas pravdu, ten ekonomicky rozmer som tak trochu odignoroval
česi si mysleli že s tým tak klasicky čecháčkovsky vybabrú a vybabrali len sami so sebou.Akurát neviem prečo birmovaný im chce dať červenú a matelkovič stále blúzni o nejakých bratských vzťahoch.