rozmyslam o kupe mtb od fi. vector a to konkretne patrol gtx.
moje peniazteky stacia akurat na tento. som bicyklikovy laik a preto potrebujem poradit. ja som sa uz vlastne rozhodol, ale potrebujem to zduplovat niekym viac ojazdeným ako je moja malickost. mam 95 kg a 184 cm. stoji 10 500,-sk.
ak ma niekto z vas skusenosti s tymto modelom, tak nech sa paci piste!
podakoval som?
podakujem!
03.03.2006 - 11:14:07
00
nejako specialne som ten bike nehladal, ale uz tu je spominana znacka vector, tak to skus pohladat. ale neviem co ine by som (sme) ti mali radit. podla mna su skoro vsetky biky v tejto cenovej kategorii to iste...
zalezi kolko bikujes a ci v tom chces nejako vaznejsie pokracovat. ak nie, tak si mozes kludne kupit aj vector.
03.03.2006 - 16:57:07
00
no neviem preco ale dako som ten model nemasiel na ich stranke. zrejme je to minulorocny model. Ale na tvojom mieste sa snazim najst nieco s poriadnym ramom co nieco vydrzi, lebo ja mam 96kil a daky ten ram sa mi uz podarilo prasknut
04.03.2006 - 19:31:43
00
no podla mna na to akymi komponentami osadza vector svoje biky a zivotnost tych ramov aka je tak cena 10 500,- je moc moc moc vysoka...
pokus sa zohnat adco radcej pod rukou, resp jazdene ale kvalitne...

tos moj nazor.. hawk dohovoril som 8)
05.03.2006 - 20:31:07
00
no, aj osobne nemám skúsenosti s patrolom, ale kamarát, s ktorým jazdim mal donedavna VECTOR PATROL (nejaky starsi model asi 2001) a nebol s nim ziadny problem .... ten bike by mal bez problemov vydrzat aj 100kg ...
ked si zaciatocnik tak na rame skoro nezalezi... a VECTOR podla mna nieje druhotriedna znacka.....
27.04.2006 - 20:40:35
00
Flashbang-toto si asi napísal len tak,aby si mal príspevok-mať 95 kg tak silne rozmýšľam nad tým čo si kúpim.A Vector,čo to je?To pravoverný biker ani nepozná.To si pozváraš doma v garáži po raňajkách.Jazdiť sa dá na hocičom,ale rozdiel je v tom ako!Tak Lamuertte prosím Ťa uvažuj.
28.04.2006 - 22:52:19
00