Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Dnes som dostal treti defekt za 650km(nastastie bol som blizku domu)ale zaujimave je ze ten defekt bol na strane ventilu cize netusim ako sa tam nieco mohlo dostat. Dnes tam bol asi 3mm dlhy defekt. Raf som vzdy vycistil.
Neviete cim to mohlo byt?
P.S: je to na zadnom kolese a plast 2.35 maxxis. Ak to nepatri do
komponenty tak to presunte.
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 19:33:19
00
Takato diera sa ti moze stat vplyvom namahania duse spôsobenom posuvanim plasta po rafiku pri prudkom brzdeni:
Aspon myslim :oops:
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 19:45:35
00
Mohla by sa tak stat ako vravi cauapistemi
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 19:59:35
00
teoreticky to mohla spravit aj spica ... skontroluj ich
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 20:05:49
00
teoreticky to mohla spravit aj spica ... skontroluj ich
to pochybujem
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 20:37:17
00
Takato diera sa ti moze stat vplyvom namahania duse spôsobenom posuvanim plasta po rafiku pri prudkom brzdeni:
Aspon myslim :oops:
prudke brzdenie=brzdenie smykom?
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 20:42:17
00
Ja ani nepochybujem. Pozri si to tam, kde to bolo prasknute. Moze byt aj vada v materiale. Vo vysoky tlak moc neverim, lebo to by asi spravilo vacsiu dieru
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 20:50:20
00
Prudke brzdenie = Brzdenie pri rychlosti 50 km/h tym sposobom,ze celou silou zatiahnes brzdovu paku.Ci urobis smyk zalezi od viacerych faktorov,ako je vzor a hlbka plastu a povrch na ktorom brzdis (asfalt,blato,hlina,strk...).
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 20:52:10
00
To sa stavalo aj mne. Nasiel som v plasti kopu malych kovovych triesok z rafiku. Poriadne som to cele vycistil, kupil novu pasku na rafik a mam po probleme.
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 20:56:03
00
Ja ani nepochybujem. Pozri si to tam, kde to bolo prasknute. Moze byt aj vada v materiale. Vo vysoky tlak moc neverim, lebo to by asi spravilo vacsiu dieru
keby to boli tie spice tak by bola prepichnuta aj ta paska nie? A ta vada materialu moze byt.

Prudke brzdenie = Brzdenie pri rychlosti 50 km/h tym sposobom,ze celou silou zatiahnes brzdovu paku.Ci urobis smyk zalezi od viacerych faktorov,ako je vzor a hlbka plastu a povrch na ktorom brzdis (asfalt,blato,hlina,strk...).
tak toto to nemohlo byt lebo som siel pomaly a za cely den som dosiahol maximalku 30km/h.

To sa stavalo aj mne. Nasiel som v plasti kopu malych kovovych triesok z rafiku. Poriadne som to cele vycistil, kupil novu pasku na rafik a mam po probleme.
este sa nato pozriem a mozno kupim novu pasku. len ci sa potom tie triesky nevratia?


Naposledy upravil adam123 dňa 27.05.2008 - 21:02:06, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 27.05.2008 - 20:59:49
00
No niekedy by mohlo stacit aj 30 km/h.
// Jednoducho zalezi na podmienkach,na asfalte budes mat vacsiu brzdnu drahu = mensi tlak na koleso a v lese v ilovitej hline to bude ovela menej = vacsi tlak na koleso :wink:
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 21:00:35
00
No niekedy by mohlo stacit aj 30 km/h.
// Jednoducho zalezi na podmienkach,na asfalte budes mat vacsiu brzdnu drahu = mensi tlak na koleso a v lese v ilovitej hline to bude ovela menej = vacsi tlak na koleso :wink:
isiel som po asfalte asi 15km/h lebo som cakal kamosa a potom som pocitil ako sa mi sfukuje koleso a to bolo za jazdy.
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 21:03:58
00
Tak toto je potom dost zamotany kruh :o
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 21:04:42
00
Tak toto je potom dost zamotany kruh :o
tak to hej
pod tlako to nemohlo byt lebo to by buchlo a nie sa sfucavalo
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 21:13:49
00
zhoď dolu plášť, dušu a ochrannú pásku. zober vrták s väčším priemerom ako je otvor na ventil duše a strhni s ním hranu na ráfku. určite je z výroby ešte ostrá - preto ten defekt. to isté sprav aj na prednom ráfku. (ak sa jedná o obyčajnejšie ráfky) kvalitnejšie majú otvory opracované, aby neboli ostré alebo sú tzv. kalíškované... :wink:

inak neviem v čom by bol pes zakopaný :P
Zobraziť komentár 27.05.2008 - 21:17:58
00
keyboard_arrow_up