Nemáš tak úplne pravdu... Už niekoľkokrát sa mi stalo, že keď sa s nejakou objednávkou dlhšie nič nedialo, alebo niečo divné, tak som predajcu kontaktoval... No a div sa svet, prišlo sa buď na to, že objednávku nevybavili, alebo objednaný artikel už v dobe objednávky nemali, ale tvárili sa, že mali... Takže ponúkli alternatívu... No a pri dnešných 90 dňových termínoch som za uplynulého pol roka častokrát ušetril polovicu času, než 3 mesiace čakať, potom otvárať dispute a následne objednávať nanovo u niekoho iného...


Naposledy upravil Nazgul dňa 02.11.2020 - 14:45:39, celkovo upravené 1 krát.

02.11.2020 - 14:44:11
00
No mne hned zaplo ked mi chce vrátiť peniaze ktoré ešte nemá. To oslovenie používajú bežne.
Táto objednávka je prekliata. Sú to pedále prvý krát mi prišiel iba jeden vrátili mi peniaze .Tak som objednal druhý krát a mali iba červené, vrátili mi peniaze. A tretí krát toto. Počkám ešte 13 dní a otváram disput.
02.11.2020 - 14:45:24
00
Shit happens...
02.11.2020 - 14:46:34
00
Vzdy ked som nieco riesil s obchodnikom, tak len cez integrovany chat. Ale moze sa stat, ze poziada o refund cez paypal, aby ste nerobili dispute a nekazili mu statistiky.
02.11.2020 - 14:46:59
00
Ak by niekto chcel nejaku blikačku . Po roku aj niečo stale super, žiaden problem voda či slnko. Výdrž neviem, 3 hodky určite, Ak si nie som istý vezmem druhu do vrecka.

https://www.aliexpress.com/item/4000360183399.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.666c1806VYp2wS&algo_pvid=6ceaf737-87d4-4626-a58d-a0ece9ea97bd&algo_expid=6ceaf737-87d4-4626-a58d-a0ece9ea97bd-23&btsid=0bb0624316043257247055846e077d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
02.11.2020 - 15:12:55
00
randy napísal:
Vzdy ked som nieco riesil s obchodnikom, tak len cez integrovany chat. Ale moze sa stat, ze poziada o refund cez paypal, aby ste nerobili dispute a nekazili mu statistiky.

Disputom mu nič nepokazíš, naopak stále máš možnosť ho hodnotiť.
Interný chat už vynechávam, namiesto kefiek na reťaz mi prišiel tlady harmonikový držiak na mobil, na obalke napísane bludy, povodna adresa prelepená mojou. Písal som su mu až o pár dni kedže som netušil, ktora z tých 18tich to je... nakoniec som našiel jediného čo mal taký v ponuke a chcel pomne aj foto obálky.. kde ja vezmem obálku po týždni hej? že inak to nejde.. otvoril som dispute a a na druhý deň peniaze na účte..
inak čosa týka rekordu prišiel mi balíček z 26.2 :D už aj adresa vyblednutá :D
03.11.2020 - 12:58:55
00
mne teraz za 2 tydzne dosiel balik
03.11.2020 - 14:03:27
00
mihal44 napísal:
Disputom mu nič nepokazíš, naopak stále máš možnosť ho hodnotiť.

Ja by som na uvod zacal riesit s obchodnikom.
Minule som dal hned dispute a dopadlo to takto:
Dodany tovar (50USD) preukazatelne nefungoval - daval som aj video.
Dal som disput s otazkou, ako to navrhuju riesit (ze mna poslanie spat bude stat cca. 20usd).
A vyriesili - hned mi vratili 50% = 25usd. Ked som sa ohradil, ze to som mohol radsej poslat spat a mat plny refund, pridali tusim 3usd a uzavreli natrvalo. Predajcovi o tom zrejme ani nedali vediet - vobec nebol v dispute uvedeny.
03.11.2020 - 14:13:13
00
Hosť napísal:
Prišla mi takáto správa: Dear friends,
We are sorry that your package may have been lost in transit, and we are willing to refund you in full. Please don’t worry.
Do you have a PayPal account? We can refund you via PayPal account. Please send me your PayPal account, thank you.
Have a nice day!
Pritom ešte nie je obchod ukončený a predajca peniaze mať nemôže. Aj čislo zásielky je nejaké divné a malo to byť poslané z FR. Tuším v tom podvod.

Raz som mal podobne - tovar sa minul a uz sa nevyrabal (nikto na Ali ho nemal v ponuke). Vratil peniaze cez PP a ja som potvrdil dorucenie. Ja som nieco stratil kvoli konverzii.
03.11.2020 - 14:27:10
00
Mne prišla objednávka z júna.No už som mal € vrátené cez Dispute.Tak som včera písal predajcovi,ako mu to mám zaplatiť.Dnes odpísal,že buď cez PP,alebo mám dať novú objednávku a do poznámky mám dať Neodosielať tovar.
A tiež ma predajcovia oslovujú friend,friends,customer.Dokonca vip a to som mal u predajcu prvú objednávku za pár € :-).
03.11.2020 - 14:49:12
00
mihal44 Asi maju s tym nejaky problem, kedze mi to pisalo viac predajcov. Pre nich je lepsie, ked to odkliknes ako dorucene a pomimo ti poslu prachy.
03.11.2020 - 15:42:07
00
Len taky tip pomimo, pri poslednych objednavkach cinanskych drobnosti som sa vratil na ebay, pretoze ceny su rovnake alebo lepsie ako na Ali, vyhladavat je mozne aj parametricky oproti nefunkcnemu cinskemu freetextu a teraz dve podstatne veci: objednavka z Ebay dorucena za tyzden s funkcnym trackingom ,z Ali niekolko tyzdnov pripadne mesiacov, tracking len v cine alebo vobec a posledna vec je super funkcna Ebay/Paypal ochrana kupujuceho ...
03.11.2020 - 16:43:35
00
tiez mam radsej ebay, pripadne banggoods kde je EU priority line
03.11.2020 - 16:51:48
00
Hej len ebay rapidne zdrazel v marci, je sice pravda ze uz mesiac som tam nic necheckoval, co styka rychlosti dorucenia aj cez ali mi brasna na nosic prisla za tyzden...
03.11.2020 - 20:25:50
00
z Ali mi nikdy nic neprislo skor ako za 4 tyzdne. ked pocuvam ze niekomu nieco dojde za dva tyzdne tak sa mi ani verit nechce, toboz nie za tyzden :D
03.11.2020 - 20:40:35
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up