premyslam ze kedze su tieto dve mesta pomerne blizko seba a v poslednej dobe chodievame bikovat spolocne, ci by nebolo vhodne spravit pre nas jednu spolocnu temu a dve uz existujuce uzamknut.
Myslim ze u adminov to nejak vybavime
Podla vsetkeho to vyzera ze to drevo odhnilo. Neviem komu to ani patri, uvazoval som to niekomu nahlasit lebo je to aj dost nebezpecne v taktomto stave
Čaute páni, viete mi poradiť nejaký servis v BB (poprípade aj ZV) kde mi zoservisujú vidlu a tlmič FOX (len bežný servis, výmena prachoviek a oleja). Vďaka.
"Prístup 0 bodov. V pondelok ráno som navštívil predajňu, predomnou jeden človek, žiadna tlačenica a zhon. S otázkou na servis ebiku Haibike som pána urodzeného technika neskutočne rozhodil. V momente ma poslal všade kde sa dalo. Situáciu ohľadom garančnej prehliadky sme neporiešili ani zďaleka. Pán ma odbil že servisujú iba svoje bicykle a že si ho mám zaniesť na prehliadku tam kde som ho kúpil, to ale potom nechápem prečo majú verejne dostupný kontakt na servis bez podobnej výnimky že servisujú len nimi predané bicykle. Povedal som si fajn, pán asi nemá svoj deň, chápem aj momentálnu situáciu ohľadom zvýšeného predaja a servisu bicyklov. Ale keď som odchádzal z predajne a pán technik na otázku svojho známeho ako sa má odpovedal: Ale vidíš každý deň riešim takéto k*kotiny tak som si povedal ako dobre že to takto dopadlo a koľko zbytočným nepríjemnostiam nakoniec predídem. Táto recenzia je osobná skúsenosť, žiadne poškodzovanie mena." (google recenzie)
Ja som tam vlani zavítal a bol som až prekvapený ústretovosťou. Potreboval som len kúpiť ježka, normálne mi ho aj zadara narazil, keďže som mal vidlu v aute. A to som v minulosti tiež zažil "čudný" prístup