Jezus
Tak je. Stále vyšší objem kadejakých elektronických záležitostí, asistentov, kamier, senzorov a iných vecí, na ktoré sa vzťahuje záruka a ktoré vedia v autorizáku zdiagnostikovať podľa predpísaných postupov výrobcu, prakticky zo záručných prehliadok vylučuje väčšinu neautorizovaných servisov. Len konštatujem, výrobca si chráni svoje, autorizák je väčšinou spojený s predajom nových áut, takže prepojenie medzi výrobcom a autorizákmi je logické, a vo vãčšine prípadov z toho zákazník má viac benefitov ako negatív. Otázka potom nestojí, že či autorizák, ale ktorý autorizák.

Určite si však v prípade bežných a rozšírených značiek vedia nájsť svoje miesto aj neautorizované servisy, hlavne pre majiteľov starších áut. Len treba splniť dve veci. Zákazníkov neklamať a neokrádať, dnešný motorista je oveľa zdatnejší a vie si veľa vecí skontrolovať alebo nechať skontrolovať inde. A keď zistí, že ho o..bali, viac krát tam nepríde.
08.12.2020 - 15:57:04
00
Toho klasického 1,5 Yarisa či už čistú atmošku alebo hybrida tiež dosť chvália, zvnútra je pekný, šikovný ale proste vonkajší design sa mi vôbec nepáči a teda je to tiež trojvál. Dnes/včera naň vypustil video aj Rasťo Chvála ale skôr sa teším na jeho video z toho GRka a z toho čo povedal na konci videa tak aj on. Bude to asi zábava sledovať :D To má aspoň tú masku o dosť krajšiu ako ten klasický. Ale to fakt nebude auto pre bežného vodiča ale skôr víkendová zábavka. Čakám na nový Hyundai i-20 a i-20N čo na to povie :). Tam sa dizajn dosť vydaril (pre moje oko) až na tie motoríky okrem N-ka.
08.12.2020 - 16:13:24
00
V autorizaku som bol len raz, po 4. roku od vyroby. Prve tri prehliadky absolvoval majitel predo mnou. Najskor som si robil cenovy prieskum a hybalo sa to od 250-350 eur (olej a filtre, nic viac). Doniesol som si vlastny olej a filtre co ma vyslo asi na 55 eur a platil som len za pracu co bolo aj tak dost, nejakych 100 eur. Napisali do knizky ze vlastny material. Znacka Hyundai. V tom istom roku mi na zaruku vymenili kluc ktory mal popraskany obal a uz velmi zle odomykal. Po 5 rokoch uz olej a servis robi kamarat mechanik a vymena oleja a filtrov ma stoji cca 30 eur + material a viem ze to urobi a neodflakne to.
08.12.2020 - 16:15:55
00
to GR-ko je nieco ako Abarth. Ten ma sice "len" 180koni, ale tiez by som ho nebral ako tradicne mestske vozitko.
08.12.2020 - 16:19:45
01
a len tak medzi rec hyundai uz nevyraba i40?
08.12.2020 - 16:29:35
00
uz ne


Naposledy upravil scarinko dňa 08.12.2020 - 16:34:18, celkovo upravené 2 krát.

08.12.2020 - 16:31:09
00
keby existovala ostra verzia abartha tak to bude nieco ako GR-ko.
08.12.2020 - 16:31:49
00
ved Abarth je ostra verzia 500-vky
08.12.2020 - 16:36:03
00
Existuje len Abarth 695 Tributo Ferrari, odlišný od klasického Abartha, zberateľský kúsok, výkonovo slabší ako toyota, ale s opciou - homologovaným pretekárskym interiérom, klietka, sekvenčné okruhové/rallye radenie. 200 kusov vyrobených v limitke, a cena aj po 9 rokoch okolo 40 tis, bez rallye úprav. Ale to je už ozaj len okruhové náradie.
08.12.2020 - 16:44:12
00
perez napísal:
ved Abarth je ostra verzia 500-vky
ano ja som to pochopil ako si to myslel GRko je ovela viac upravene ako abarth. Navyse ako tu uz niekto spominal, bude to drzat hodnotu vyborne. Predosla verzia sa vypredala hned a nebola dostupna vobec, a tych 25tis novych sa tiez vypreda ako teple rozky aj ked cena je tusim 3-4nasobok bezneho yarisu.
08.12.2020 - 17:10:07
01
mdfk napísal:
Toho klasického 1,5 Yarisa či už čistú atmošku alebo hybrida tiež dosť chvália, zvnútra je pekný, šikovný ale proste vonkajší design sa mi vôbec nepáči a teda je to tiež trojvál. Dnes/včera naň vypustil video aj Rasťo Chvála ale skôr sa teším na jeho video z toho GRka a z toho čo povedal na konci videa tak aj on. Bude to asi zábava sledovať :D To má aspoň tú masku o dosť krajšiu ako ten klasický. Ale to fakt nebude auto pre bežného vodiča ale skôr víkendová zábavka. Čakám na nový Hyundai i-20 a i-20N čo na to povie :). Tam sa dizajn dosť vydaril (pre moje oko) až na tie motoríky okrem N-ka.


Ja keby som bol sám (dvaja), tak si kúpim Yarisa z 1.5 atmosférou. Mne sa páči aj zvonka - samozrejme, treba aj pekné disky a pod. Ten trojvalec Yarisu bohate stačí. Ale čo je vrchol, tak tento motor dali aj do Corolly sedan. A zabili to. Ja mám Corollu 1.6 minulej generácie a už bol ten motor svojim nastavením na hrane...
08.12.2020 - 17:24:24
00
Chcelo by to nejake fotky.
V jednom na mna ukazuju ze rusofil a v druhom smradlavy tdickar :D
Zacinam zvazovat elektriku.

Prílohy:

1607443991959-01.jpeg
1607443991959-01.jpeg 1.17 MiB thumb_up2thumb_down

1607443939975-01.jpeg
1607443939975-01.jpeg 687.1 KiB thumb_up2thumb_down

1607443786957-01.jpeg
1607443786957-01.jpeg 633.29 KiB thumb_up2thumb_down

08.12.2020 - 17:24:36
09
Hazard napísal:
Ja keby som bol sám (dvaja), tak si kúpim Yarisa z 1.5 atmosférou. Mne sa páči aj zvonka - samozrejme, treba aj pekné disky a pod. Ten trojvalec Yarisu bohate stačí. Ale čo je vrchol, tak tento motor dali aj do Corolly sedan. A zabili to. Ja mám Corollu 1.6 minulej generácie a už bol ten motor svojim nastavením na hrane...

Babral som sa aj v konfigurátore, disky spravia dosť to je pravda. Mne osobne sa asi najkrajšie a najlepšie javí tiež klasická 1,5 atmosféra, čierna karoséria s bielou strechou a peknými diskami. A ešte teda sivá popolavá a bronzová metalická na ňom vyzerá pekne. Vtedy ten Yaris celkom lahodí aj môjmu oku aj keď čierna neni moc praktická farba. Ale je to ako aj pri bikoch, proste sa ti musí aj páčiť dizajnovo, takže yarisku by som ja asi bral v tomto setupe :) A u mňa samozrejme aj 6st. manuálna prevodovka vzhľadom na to že jazda po meste u mňa tvorí asi najmenšiu časť využitia vozidla.
08.12.2020 - 17:34:32
00
Vo felicii a picasse som olej a filter menil sám. Len tak pre zaujímavost som hladal ako by som to menil teraz a došiel som až k maslu v žeľeznom kaňistre :D Na koroľe 2015 ideňtičnyj posťup jak na felicii 1998 len vraj namiesto dvoch forštoch je potrebné vyjsť so samochodom na špaľky :D

08.12.2020 - 18:52:23
02
Ja som sa konecne po skoro 6 mesiacoch dockal auta. Tu je este na lepeni priesvitnej folie na kapotu a svetla a ciernych folii na zadne okna. Dufam ze tento tyzden sa uz budem vozit.
Clio 1.0TCe 100hp, este som stihol 6dtemp normu bez DPFka.
Príloha:
130250149_3611516208924117_4482141377426980999_o.jpg
130250149_3611516208924117_4482141377426980999_o.jpg 671.17 KiB thumb_up2thumb_down

08.12.2020 - 19:13:23
015

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up