martin_p Tak este raz a pomaly. Ty si napisal, ze nejaka uvrieskana enduracka mensina sa ma zobudit, lebo chce premienat "XCckove singlace" na nejake rozdrbane traily s klopkami a ze XCckove traily nepotrebuju spravcu. Tak este raz ti zopakujem, co tu uz pisalo X ludi a si uplne odignoroval - som len rad ze sa postupne singlce vyjazdievaju do korenov a kamenov, mne nevadia ani blatove jamy za asfaltom na CD (na rozdiel od blata v stupani na tu asfatlku, co uz ale bolo fixnute nejake roky dozadu - apropo sa nikto nestazoval, ze to bolo fixnute) - aspon je tam o trosku viac zabavy, ked tade idem 2-3 krat za rok. Prave naopak - staznosti chodia od XC ludi, co tadial jazdia pravidelnejsie - strhnuta zakruta, kde viacero raketakov skoncilo v lese, blatove jamy, zarastene hustiny ze nevidiet do zakrut, malincie trhajuce dresy, popadane stromy (ked niekto urobi najazd, aby sa to dalo aspon nejako skocit, tak mu este vynadaju).
Navyse tieto Ccka nepadli z neba. Bud boli ORGANIZOVANE odnate pesochodcom (5 bojar), alebo boli ORGANIZOVANE VYBUDOVANE (vid CD, ktora vlastne tiez z casti polovnikom ulupila chodnik). A ver tomu, ze spravcu maju - rovnako ako vsetky zvaznice - v tomto pripade MLBA - ktore sa ich snazi udziavat prejazdne. Samozrejme, sprejazdnuje sa aj na "cierno" viac ci menej anonymnymi jedincami - neraz s rucnymi pilkami, sekerkami a noznicam (co nie vzdy staci a potom sa len utrpne caka na par borcov s motorizaciou), co tiez nie je ziaduci stav, ale je to zatial tolerovane MLBA, kedze oni tiez nemaju nekonecne kapacity a na zlozitejsie vyvraty si musia pokial viem najimat externe firmy. Takze ked to zhrniem a zopakujem po inych - chyba OZtko, ktore by prebralo po BSP Cerovku a zobralo aj zastitu aj nad ostatnymi XC singlami existujucimi a tymi, ktore je teoreticky mozne podla schvalenej koncepcie este vybudovat.
Prosim kde v tej spojke pod Kamzikom su uzavrete klopky a skoky? Si si isty, ze je rec je o tom istom? Spojka je tu niekde -
https://www.freemap.sk/?map=17/48.187591/17.101700&layers=TI&tool=draw-lines&line=48.188521/17.101357%2C48.188300/17.102323%2C48.188607/17.102741%2C48.188350/17.103374%2C48.188536/17.103567%2C48.188443/17.103878