Ak dobre pozerám, tak tu by som neriešila ani tak modelový rad ako rozdiel medzi počtom prevodov, resp pastorkov kazety. Na jednom je 10 rýchlostná kazeta a na druhom 12 rýchlostná. Takže si myslím, že aj ceny pri výmene opotrebovanej
kazety a reťaze bude pri 10 rýchlostnom modeli nižšia. Zo skúsenosti by som nepovedala, že ak je niečo drahšie, tak to dlhšie vydrží ale skôr, že to ako keby lepšie funguje. Je to užívateľsky prívetivejšie, presnejšie, účinnejšie atď. Napríklad vymeniť
brzdy za lepšie je pohoda, časom si vylepšíš ale čo nevymeniš tak ľahko je napríklad oska, ktorá súvisí s vidlicou a nábojom kolesa. Takže ak dobre kukám tak ten drahší má vpredu pevnú osku (110x15mm width front hub) a lacnejší rýchloupinák (100x9mm width front hub). Na to by som sa sústredila.