potreboval by som poradit (zrejme ako kazdy, kto tu pise
Rozmyslam medzi Transeo 1.0 Disc resp 2.0 Disc alebo nieco ine, ked mi pomozete vybrat lepsi cena/vykon
To tranceo 1.0 Disc mozem mat za 16kc (snad), tak preto som ho tam zahrnul
Za pomoc a cenne rady vopred dakujem
(perfektna vidla , deore sada,dobry bike,...)
Alebo skus starsie temy:
::::::::::
Keby som nejazdil na dlhsie cyklotury, tak volba je jasna ako facka
(nerozhodnost je strasna vlastnost, nikomu ju neprajem..)
btw: ten LePierre je uz mimo moj financny dosah, len na GT mozem pozerat po vyssich cenach
a to mám spravidla pomerne agresívne Maxxisy ADvantage, niekedy Michelin XC Dry
a kilečko po ceste som na ňom dal nie raz
nie je to žiadny problém, XC so svižnejšou geometriou má posed umožňujúci efektívnejšie šliapanie ako bicykle optimalizované na to aby komerčácke pipenky na hrádzi netrpeli nepohodlím
tkaze ten avalanche 1.0 je do pohody bike?
<takmer definitivne som rozhodnuty pre avalanche>
tkaze ten avalanche 1.0 je do pohody bike?
<takmer definitivne som rozhodnuty pre avalanche>
este skus sa pozriet na tento:
http://www.kubicasport.eu/produkt/784/Haibike-Jack/
resp.
http://www.kubicasport.eu/produkt/778/H ... dition-SL/
(bral ho kamarat a je nadmieru spokojny)
vdaka
nuz, dva roky som vozil GT Avalachne 2.0....k tej rychlosti na ceste ti poviem tolko: mal som a mam len priemernu kondiciu a na tom bajku som na asfalte pohodlne stacil...casto trhal crossakov...
...niekto tu spomina vyssiu vahu....ten niekto ma pravdu
...s TripleTriangle od Avalanchu vobec neurobis chybu, je to dravy bajk
normalne som sa rozcitlivel, uz ho totiz asi mesiac nemam....
Konecne ze si sa rozhodol (to ti trvalo)
Vdaka, ja viem. A vdaka Vam hosi za cenne rady
Zrejme sem budem chodit zastejsie, ked budu nejake zvysne $
PS.: Mam V-cka
Mnohe v-cka brzdia ovela lepsie ako tazkoodene kotuce
PS.: Mam V-cka
uuuu... tak to musis mat zerave rafiky od brzdenia
Potom co spalky?
Tie musely dymiet
Na kotucoch to iste ale uz to ide ovela tazsie(ich prehriat), ale zase na druhu stranu netreba tak csto menit brzdne segmenty.