Podlozky treba a dlhsie skrutky tak isto lebo strhnes zavity ako ja ???
Ja som pri prechode z 2x11 XT (bike r. 2017 26-36/11-42)
kazeta ZTTO 11-50
https://www.aliexpress.com/item/32812206755.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dA43qgO za boha nemohol vyladiť radenie. Nakoniec sa ukázalo, že najlepšia voľba bola nedávať žiadne podložky. Robili to traja mechanici po mne s tým, že som im dal podložky aj dlhšie šróby ale prví dvaja ich tam nechali, lebo veď to sa predsa robí ak nechávaš pôvodné kľuky. Najprv som kúpil drahé šróby shimano za 6€, medzitým objednal tieto čínske
https://www.aliexpress.com/item/32809752114.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4f934c4dyappON. Nakoniec posledný mechanik vymenil
bowden aj lanko a ako-tak to radí. Ale povedal, že skúšal asi 3
kazety a všetky v pohode až na túto ZTTO. Suma sumárum, vyhodil som cca 25-30e zbytočne za bowden, lanko, robotu, dve sady šróbov, benzín, naháňačky a dva týždne som sa nevozil, čo som mal nepojazdný bike. Mohol som tam rovno švacnúť M5100 (ktorá samozrejme začala byť v akcii keď prišlo ZTTO za rovnakú cenu
) vyskúšať to najprv bez podložiek a mohol som mať pokoj. Na druhej strane už viem, že aj ZTTO nie je ako ZTTO a platí tu zrejme to čo pri SRAM-e, že s cenou stúpa kvalita. Ja som totiž mal od veľa dupačov veľmi pozitívne recenzie na kazety ZTTO ale v cenovke cca 70-90e.
BTW: mágol som tam 34T Deckas. Dokopy by ma tak prechod (ak neberiem nešťastné náklady) vyšiel naozaj iba cenu kazety a prevodníka. Taktiež som blbec mohol skúsiť bez položiek hneď, nie až pri 3 mechanikovi
Nuž, človek sa učí na vlastných chybách a tak snáď pomôžem niekomu do budúcna aj ja