Je to komplet cena za rámovú sadu aj s dopravou aj s XDB ak Ti to niečo hovor. íZa 420 na komplet to mám v košíku aj so sedlovkou , objímkou a hlavovým zložením. Je pravda, že nie každý predajca to ponúka. Asi len tí čo majú sklady v európe. Minule ako som si kupoval ráfiky, tak tam bola doprava 23 eur a navrhli mi priplatiť si 12 eur a prišli mi cez DPD domov bez toho, aby sa potrebovali zastavovať na nejakých vybavovačkách. Ak by to len predsa šlo cez colnicu ,tak antidampingovému clu podliehajú predmety obchodného charakteru , ktoré sú výrazne lacnejšie ako predmety takého istého charakteru vyrábané u nás pre ochranu domácich výrobcov. a tuším to musí byť nad 150ks mesačne. Neviem, aby niekto na Slovensku vyrábal karbonové rámy Ďalšie dôležité je, že ten rám nie je fake.
TRP Hy/RD som mal na graveli od kúpy. Zo začiatku brzdili super, ale vždy so zbrďovaním doštičiek sa účinok zhoršoval až nakoniec brzdové páky nezaberali takmer vôbec. Skúšal som viackrát odzdušniť, ale nepomohlo - tá kompenzácia opotrebenia platničiek mi proste nefungovala. Neviem, či to bola záležitosť mojich kusov alebo mojej nešikovnosti (a to si na MTB servisujem hydry už nejaký čas), ale nakoniec som prešiel na overené mechaniky Avid BB7 (kedysi Avid CPS, jazdil som na MTB tuším od roku 2004) a som spokojný. Na gravel nepotrebujem výkonnejšie brzdy.
Beztak predrazeny Diverge este drahsi, to je pecka😁 Ak budu nechutne navysovat ceny, bojkotovat kupu novych bajkov a hotovo...
Zbytočne sa ti rozčuľovať nad cenovou politikou výrobcu. Keď sa bude predávať aj za vysokú cenu, tak je zjavne dobre nastavená, len nie si cieľová skupina
bladerunner Ide aj o to, ze navysovanie cien po rezervacii uz hranici s nekalymi obch. praktikami. A ano, fungl gravel je pre mna mimo misu, musim skladat custom z jazdenky? Ale je to fajn pocit?
mikkaeeel ja som to myslel všeobecne...samozrejme, že keď niečo záväzne objednám za aktuálnu cenu, zaplatím zálohu, tak očakávam dodanie za dohodnutú cenu. No a keď vyskladáš sám, tak tam aspoň budeš mať komponenty, ktoré chceš, vyhovujú ti....
Je to komplet cena za rámovú sadu aj s dopravou aj s XDB ak Ti to niečo hovor. íZa 420 na komplet to mám v košíku aj so sedlovkou , objímkou a hlavovým zložením. Je pravda, že nie každý predajca to ponúka. Asi len tí čo majú sklady v európe. Minule ako som si kupoval ráfiky, tak tam bola doprava 23 eur a navrhli mi priplatiť si 12 eur a prišli mi cez DPD domov bez toho, aby sa potrebovali zastavovať na nejakých vybavovačkách. Ak by to len predsa šlo cez colnicu ,tak antidampingovému clu podliehajú predmety obchodného charakteru , ktoré sú výrazne lacnejšie ako predmety takého istého charakteru vyrábané u nás pre ochranu domácich výrobcov. a tuším to musí byť nad 150ks mesačne. Neviem, aby niekto na Slovensku vyrábal karbonové rámy Ďalšie dôležité je, že ten rám nie je fake.
Poprosim link na shop, kde sa da kupit ten gravel ram s XDB dopravou.
Zdravím, už istý čas rozmýšľam nad kúpou nového bicykla, posledný rok ma to veľmi chytilo a s partiou sme prejazdili celú pandémiu. Jazdím na prerobenej favoritke ale rozhodol som sa ju na Vianoce darovať a kúpiť si konečne niečo nové pretože ma už párkrát nechala v štychu. Jazdím prevažne cesty ale stane sa že zbehneme na nejaký horší terén tak preto uvažujem skôr nad gravelom ako cesťákom. Robím dobre ? Prípadne viete mi niekto poradiť po čom pokukovať ? V prípade nového Biku by som sa chcel zmestiť do nejakých 700 € plus príslušenstvo. Ak by sa jednalo o bazárový bike tak by som sa chcel zmestiť do 500 €. Vďaka za rady
Som amatér. Predpokladám že z favoritky to pre mňa bude zmena obrovská v každom prípade, ráfikové brzdy sa mi nepozdávajú... ale ak nemám pravdu rád sa nechám vyviesť z omylu.
Tak ono zalezi aky pomer cesta/teren budes jazdit. Ja mam cestne 28c plaste a tento rok som s tym pojazdil aj polne cesty a dokonca rozblateny les.
Predtym som jazdil ten RC520 a mal tam 35ky plaste a uplne na pohodu aj tie semihydraulicke brzdy. Ak ide o brzdy vzdy su lepsie dobre rafikove ako naprdlajs kotucove, kde ale pri rafikovych mozes byt obmedzeny na sirku plasta. Treba si povedat naco ten bike bude a co snim budes jazdit. Napriklad tu je fajn bazarovka aj ked nepise velkost na vyssej sade shimano 105,semihydraulicke brzdy a celkovo to GT je fajn za tie prachy na zaciatok. https://sport.bazos.sk/inzerat/119554366/gt-grade.php
matejm222 moderné ráfikové brzdy sú už niekde inde ako brzdy na Favorite. Pár poznámok a zvyšok je na tebe:
1) ak jazdiš len za pekného a suchého počasia, resp. za mokra len minimum, ani ráfikové brzdy nie sú zlé, plne postačujú
2) Ak jazdíš prevažne cestu, resp. asfalt, 2 prevodník je výhoda oproti jednoprevodníku
3) skutočným gravelom je len TRIBAN GRVL 120 TRIBAN, ostatné sú viac menej cestné bicykle, ktoré znesú horší terén. Marin aj druhý Triban RC120 v pohode znesú aj niečo takto https://www.fotopb.sk/data/photogallery/11495.jpg len to nebude tak rýchle ako na gravely. V prípade, že sa dajú širšie gumy, tak to môže byť ako rýchle ako gravel, Ale na takých cestách som jazdil v pohode s 28c cestnými plášťami, len treba dať pozor v zákrutách, hladké gumy sa viac šmýkajú. Ale to už je len o technike jazdy a trocha predvídania a prispôsobeniu sa terénu
4) Aj Marin, aj RC120, čo sú oba 2x8, tak sú to základné sady, Claris aj Microshift sú v pohode, pre bežného smrteľníka postačujúce. Inak aj ostatná výbava je plus mínus rovnaká
5) Marin je oceľový bike, kým Triban hliník a karbónová vidla, oboje majú svoje plusy aj mínusy.
6) Marin vs Triban, Marin je známa etablovaná značka, takže priplácaš niečo za značku. V pomere cena/čo dostanem vychádza lepšie Triban. Tu je otázka, či chceš ušetriť chceš ušetriť tých 100-220€ v prípade Tribanu oproti Marinu.
7) dosť podstatná vec, nechcem privolávať nešťastie, ale treba myslieť aj na možnosť, že bike bude treba reklamovať, resp. treba ísť na garančné prehliadky kvôli záruke. Teda nejaká tá dostupnosť. Nemusí sa nič stať, alebo to skončí ako s mojím bikom, kde som bol 7x s ním na reklamácii kvôli problémom nemenej dôležitý faktor, vyber si, čo sa ti páči. Ty budeš na ňom jazdiť. Môžeme ti poradiť najlepší bike, ale keď zakaždým, keď k nemu prídeš a povieš si, že to je aké škaredé, tak nemusíš byť spokojný s kúpou, aj keď reálne tomu biku nič nebude a po všetkých iných stránkach bude super.
V princípe, žiaden z tých bikov nie je zlý, sú si veľmi podobné, teda okrem TRIBAN GRVL 120 TRIBAN, ktorý je jediný gravel a má radenie 1x10. Koncový výber je na tebe.
Ak to ma byt do lesa tak radsej asi ten triban, lebo ma lahsie prevody, aj karbonova vidla nieco odtlmi. Rafikove brzdy su podla mna dobre na cestu a do sucha ale v lese ked je mokro je to ostara, blato kamienky tam lezu vselijako to sucha premenlivo brzdi nebrzdi... Tie tribany maju celkom vysoko rajdy je to aj pohodlne... Len nie su dostupne...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Zbytočne sa ti rozčuľovať nad cenovou politikou výrobcu. Keď sa bude predávať aj za vysokú cenu, tak je zjavne dobre nastavená, len nie si cieľová skupina
Poprosim link na shop, kde sa da kupit ten gravel ram s XDB dopravou.
https://ultrabikers.eu/do-tater-zavod/
Teoreticka sanca na start zo SVK
Bazárový gravel za 500€ neviem, či nájdeš. Ak aj áno, zrejme to bude len individuálna prerábka.
https://www.decathlon.sk/bicykel-grvl-120-id_8575940.html
https://www.decathlon.sk/cestny-bicykel-rc120-kotuce-id_8545836.html
https://www.decathlon.sk/cestny-bicykel-triban-rc520-id_8502389.html - toto už je cenovo na hrane musel by som pošetriť na príslušenstve.
Som amatér. Predpokladám že z favoritky to pre mňa bude zmena obrovská v každom prípade, ráfikové brzdy sa mi nepozdávajú... ale ak nemám pravdu rád sa nechám vyviesť z omylu.
Dík
Predtym som jazdil ten RC520 a mal tam 35ky plaste a uplne na pohodu aj tie semihydraulicke brzdy. Ak ide o brzdy vzdy su lepsie dobre rafikove ako naprdlajs kotucove, kde ale pri rafikovych mozes byt obmedzeny na sirku plasta. Treba si povedat naco ten bike bude a co snim budes jazdit. Napriklad tu je fajn bazarovka aj ked nepise velkost na vyssej sade shimano 105,semihydraulicke brzdy a celkovo to GT je fajn za tie prachy na zaciatok.
https://sport.bazos.sk/inzerat/119554366/gt-grade.php
1) ak jazdiš len za pekného a suchého počasia, resp. za mokra len minimum, ani ráfikové brzdy nie sú zlé, plne postačujú
2) Ak jazdíš prevažne cestu, resp. asfalt, 2 prevodník je výhoda oproti jednoprevodníku
3) skutočným gravelom je len TRIBAN GRVL 120 TRIBAN, ostatné sú viac menej cestné bicykle, ktoré znesú horší terén. Marin aj druhý Triban RC120 v pohode znesú aj niečo takto https://www.fotopb.sk/data/photogallery/11495.jpg len to nebude tak rýchle ako na gravely. V prípade, že sa dajú širšie gumy, tak to môže byť ako rýchle ako gravel, Ale na takých cestách som jazdil v pohode s 28c cestnými plášťami, len treba dať pozor v zákrutách, hladké gumy sa viac šmýkajú. Ale to už je len o technike jazdy a trocha predvídania a prispôsobeniu sa terénu
4) Aj Marin, aj RC120, čo sú oba 2x8, tak sú to základné sady, Claris aj Microshift sú v pohode, pre bežného smrteľníka postačujúce. Inak aj ostatná výbava je plus mínus rovnaká
5) Marin je oceľový bike, kým Triban hliník a karbónová vidla, oboje majú svoje plusy aj mínusy.
6) Marin vs Triban, Marin je známa etablovaná značka, takže priplácaš niečo za značku. V pomere cena/čo dostanem vychádza lepšie Triban. Tu je otázka, či chceš ušetriť chceš ušetriť tých 100-220€ v prípade Tribanu oproti Marinu.
7) dosť podstatná vec, nechcem privolávať nešťastie, ale treba myslieť aj na možnosť, že bike bude treba reklamovať, resp. treba ísť na garančné prehliadky kvôli záruke. Teda nejaká tá dostupnosť. Nemusí sa nič stať, alebo to skončí ako s mojím bikom, kde som bol 7x s ním na reklamácii kvôli problémom
V princípe, žiaden z tých bikov nie je zlý, sú si veľmi podobné, teda okrem TRIBAN GRVL 120 TRIBAN, ktorý je jediný gravel a má radenie 1x10. Koncový výber je na tebe.
Ostal mi tým padom dostatok rozpočtu na príslušenstvo, čo sa týka pedálov by ste mi ešte mohli poradiť do čoho ísť.