Ved bajk než som tam zobral tak aj bol funkčný . CHytili sa prednej brzdy ktoru nevedeli spraviť lebo bola špatná, tak sa pre istotu do zadnej ani nepustil to chapem :D To už jaky blazon musi zobrat bike do servisu ... Ked sa berie auto to je ine ale bicykel ??? No ze to hovorim prave ja ktory to zobral do servisu :D .. bola to chybička mno čo uššš ... a ***** su to hocijak !!!
14.06.2013 - 23:14:05
00
PetoNZ alebo si robil na bajku ty ? Tak už asi vieme prečo to tak dopadlo :D
14.06.2013 - 23:15:11
02
Veloprom servis? Už nikdy viac!

Kupujem:

http://www.suncycle.sk/sk/produkt/odvzdusnovacia-sada-avid-bleed-kit/315

Učim sa:

youtube.com/watch?v=IoaPUw5DliA&t=



youtube.com/watch?v=3L1eyxvLDiU&t=

15.07.2013 - 19:02:11
01
Fuserina prisla aj do Šale,z vcera na dnes mi menili rafik.Rafik som si doniesol sam WTB team I25. Po tom co servisak nevedel nahodit plast,(nehovorim ze to slo lachko ked som to doma skusal,ale zvladol som nahodit plast len rukami,) plast nebol v rafku zasadeny v rafku,co som si musel doma robit sam.okrem toho nahadzovat plast na rafik srobovakom to ktore hovado urobi ? na rafiku ostali skrabance a poskodena nalepka,fixkou prekryte :D :D :D never again.
12.05.2017 - 18:26:42
01
Ahojte, pridávam svoju negatívnu skúsenosť s Velopromom Nové Zámky. Prvá bola, keď som potreboval stiahnúť ložiská BB30 zo stredového zloženia. Chlapi v predajni na mňa čumeli ako na mimozemšťana, že to vraj ešte nerobili a nemajú na BB 30 ani náradie, že na Shimano majú :D :D :D, tak som sa opýtal, či majú aspoň vybíjací valec na tie ložiská, aj keď odpoveď som už tušil. No "skvelý" servis.
Druhá zlá skúsenosť bola, keď organizovali časovku v Jasovej. Ešte deň pred časovkou som sa registroval, o čom mi prišiel potvrdzujúci mail, ale následne žiadny o tom, že časovku zrušili (asi kvôli počasiu). Ako ch.j som sa trepal do Jasovej a až pani v potravinách vedľa obecného úradu (kde stále na informačnej tabuli bol leták o časovke) mi povedala, že niekde počula, že časovku zrušili kvôli počasiu, pričom bolo akurát (15 stupňov, zamračené, no nepršalo, cesty suché). A aj keby pršalo, to je čo za organizácia??? Ešte som nezažil aby sa kvôli daždu rušili preteky. Či len organizátorovi sa nechcelo prdel dvíhať do dažďa?
Veloprom robte aspoň servis poriadne, zatiať nieje kvalitné ani jedno
29.10.2017 - 18:49:24
01
Len toľko: 3 dni pred časovkou tam bol oznam o zmene termínu...
30.10.2017 - 01:13:57
00
Kde? V Jasovej? To som tam mal chodit kontrolovat kazdy den, ci tam nieje nejaky oznam? Naco potom den pred casovkou fungovala registracia, ked 3 dni pred casovkou bolo jasne, ze nebude? Nasledne v den casovky som telefonoval a pisal sms na kontaktne cislo uvedene na letaku, dodnes ani tuk. Slusnost kaze zavolat naspat, ked vidim neprijaty hovor a este k tomu aj sms, aj keby to malo byt o dva-tri dni. Ci este nejake "Len tolko"?
30.10.2017 - 07:50:54
01
Na www stránke, kde si sa registroval, bola 3 dni pred akciou zmena termínu. Len toľko...
30.10.2017 - 14:35:44
00
Po 7 rokoch môžem povedať, žiadna zmena. A keď, tak nie k lepšiemu. Proste ako to bolo vyššie spomenuté, netreba fnukat a nadávať na servis, ale naučiť sa robiť všetko sám. Logicky servis funguje z osklbavania tych, ktory tomu asi zjavne nerozumeju keďže svoj bike zatlačia do servisu.. ci uz autoservis ci cykloservis je to jedna a ta istá metóda zarobku. Na druhej strane je ista kategoria ľudí, ktorá vzdy so všetkým bude nespokojná a ma prehnany zmysel pre detajl, v tejto kategorii som aj ja. Stve ma však jedna vec, ked sa spytate že koľko asi to bude stáť dopredu, povedia vam 10€ a pridete pre bike a len zìrate ked vam povedia 26€... Pretoze mechanik nadaval, mal ísť robiť kuchára tým pádom.. Vrtanie sa v niecom co vam ludia prinesu kadečo, nikdy nieje bez komplikacii, a na prvy pohlad sa musi dat posudit skúsenému mechanikovi ktory denne robi 20 bajkov, ze kolko to asi bude trvať alebo ako moc to bude pracne. Servis ako servis, so ziadnym som nikdy spokojny nebol, nekonkretizujem ze konkretne veloprom alebo iny servis proste je to na jedno kopyto... Ked ste uplny laik hocico vam povedia hocico ,,urobia,, alrbo skor aj neurobia iba si nauctuju tak vam bude dobre. Tí uvedomelý sa uz z fungovania servisov poucili a začali robit sami, na nete je plno navodov, obdivujem mtbiker ktory robia servis a dokonca davaju sami servisne navody ako si to sam urobit, klobuk dole . Zhrnutie ... Urob si sam a buď spokojný alebo nadavaj sam na seba ze si to doyebal ty sam, nie iný, potrapis sa ale aj naučíš, nieje to jadrova fyzika.
04.10.2020 - 14:03:29
01
Zasa treba poznamenať na druhej strane aj vďaku, ked som siel s prosbou či mi nenaklepnu spodnu misku na vidlu ,,crownrace,, kde mi na počkanie behom dvoch minut naklepal misku na krk vidlice, nemal som.doma taky priemer trubky a nechcel som.to so srobovakom nech sa zbytocne neskrizuje. Takze kazda minca ma dve strany.
04.10.2020 - 14:07:35
01
Čo sa týka servisu v NZ mám aj dobré skúsenosti ale čakalo ma aj prekvapenie. Na Bitúnkovej mi zrepasoval hydr. brzdy, ktoré som doniesol demontované (nezmestil sa mi bicykel do auta). Na druhý deň bolo hotovo a OK. Na Podzámsku nosím centrovať kolesá a tiež OK. A to mi vadí aj kamienok v plášti. Prekvapenie bolo na Bitúnkovej kde mi nezobrali bik do servisu. Nešla dolu pevná oska na predmon kolese. Povedal som že keď to spravia dám im urobiť komplet GO. Poslali ma do NR Velopsprint. Tam mi povedali že to bude kopec peňazí a nový náboj a oska. Mesiac to tam bolo a nič. Nikdy viac! Našiel som na nete BikeClinic. Na druhý deň bol opravený nadoj s oskou. Dal som im aj komplet GO CTM boxxer 2, premazat, nastaviť, nové ložiská proste komplet. Hotovo za 3dni. Chalani super, prístup aký som dávno nezažil. Sú trochu od ruky ale cesta stála za to!
09.01.2021 - 10:34:53
01
Ahoj jerryno, no mrzi ma tvoja skúsenosť, mne zatiaľ najviac sedí rockbike v NZ, a inak ak sa smiem spýtať za koľko ti zrepasovali komplet vidlu? Ja som kupil nedavno auron rc2 pcs ( suntour uz nikdy viac) , v dojme ze je to pred duroluxom najvyssia rada a mala by byt uz kvalitna... Opak bol pravdou, predtyn novu raidonku som vymenil za to lebo klepala jak ciganska hrkalka, a novy auron toteéž.... Neviem uz som znechutený z tychto ,,pseudovidlic,, co by si poradil? Stala 260€ z mtbikeru asi styry mesiace nazad.. poslat im to naspäť ze klepe? Ked prisla prvych 50 km bolo ticho ale odtedy zasa klepe.. ma trave a rychlej jazde cez deobne neeovnosti ... Akoby zvuk z lavej strany tlmiacej patróny, kde je kompresia a odskok.. ak otvorim lowspeed kompressiu iba sa to zhorší... Vidlu mtbiker prerabal na olej v spodnych nohach fox gold 20wt. Nechapem ci len ja mám šťastie na toto.. pri pocite ze kupim yari za 500€ a ma.klepat tak sa obesim na bowdene z prehadzovacky
09.01.2021 - 12:53:28
00
Nebola to skúsenosť so zle odvedeným servisom. Len ma prekvapilo, že to CTMko ani nezobrali alebo ani neskúsili. Len sa pozreli z 2m. Za ostatné mám zatiaľ dobré skúsenosti. Ja si skoro všetko servisujem sám pokiaľ mám náradie - nechcem kupovať drahé náradie ak ich využijem sem tam. Apropo ja som nepísal, že som mal problém s vidlou, tá bola ok. Problém bol s oskou a nábojom. Oska nešla povoliť a dolu. Je tam marzocchi 66 ( CTM boxxer 2). Za komplet GO aj so súčiastkami chceli 180€. Smiešna suma ako nový náboj, nohy vidli a oska. Osku a náboj aj závit na vidle opravili.
10.01.2021 - 15:53:21
00
Stunty22 - Ja som bol v Novej Dedinke u chalaniska doma pri Senci. Nájdeš ich na nete https://bikeclinic.sk/kontakt/ skús sa na nich obrátiť. Ja ti v tomto moc nepomôžem není to moja doména.
10.01.2021 - 16:01:41
01
keyboard_arrow_up