potrebujem od vas par rad, cize jedna sa o vymenu starych zodretych kotucov hayes v-series rotor 160mm za nejake nove v podobnej cene mozu byt aj trochu lacnejsie, pripadne tie iste.
Vopred dik ze vsetky komenty a rady
posledný komentár: 4. 3. 2025 o 18:35
posledný komentár: 18. 3. 2023 o 21:09
posledný komentár: 1. 11. 2021 o 19:50
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/brzdy/brzdove-kotuce/sram-kotuc-centerline-180mm-6dier-rounded--nebaleny.html
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/brzdy/brzdove-kotuce/sram-centerline-160mm-kotuc-6-dier-rounded--nebaleny.html
A tie 2 piece centerline .?
-25% SRAM CenterLine 160mm kotúč, 6 dier, Rounded - nebalený
41,99 € -25%
MOC 55,99 €Po hrádzi sa nevozí
Ja sám som necítil žiadny rozdiel v brzdnej sile po výmene na Sram Centerline (tie z odkazu). Brzdy SLX- 675.
Uvidím koľko vydržia, kupoval som ich na odporúčania tuto, mali by viac vydržať, cena bola podobná.
lto ale ty nechceš aby šlo teplo do strmeňa a bŕzd, preto tie keramické piestiky. Radšej nech je teplo v kotúči a platničkách ktoré sa ako tak chladia aj bez chladičov, keď zohreješ olej, ten ti tak rýchlo v systéme nevychladne.
na formularoch / webe taka moznost urcite je ...
https://www.bike24.com/p2356341.html
len aby niekto neprehliadol a potom sa nedivil
Vysoko kvalitná oceľ rezaná laserom 203 mm x 2 mm
neviem prečo by nemali zniesť aj metalické platne-samozrejme životnosť kotúča bude potom menšia,ale to platí pre všetky kotúče,ktoré umožňujú použitie organických aj metalických platničiek-ja ich budem jazdiť na e-biku z organikmi z chladičom H03A
našiel som ešte tento popis:
Thanks to an additional rigid element above the 6-hole mounting, the Magura MDR-C disc rotor is an ideal all-rounder for city, trail and e-bikes. The improved lateral rigidity reduces vibrations and noise during braking, and also has improved heat resistance and increased stability.
Optimized for eBike use
Prepared for tone wheel or magnet
Wear optimized ring design
Item Specifications
Hub/Disc Compatibility 6-Bolt Disc
Pad Compatibility All Pad Compounds
Rotor Size (mm) 203
Rotor Type One Piece
Weight 222
takže žiaden problém
Lenze .. rozmohli sa kopie a robi ich bohviekto. Prve Brakco kotuce som kupoval za 40e kus asi pre 5-6 rokmi (cize ekvivalent asi tak 60e u nas) a boli vynikajuce, jazdim ich dodnes. Vtedy kopie neboli .. pred dvomi rokmi som kupil na skusku od dakej kvazi cinskej fejk znacky za 10e kus a tak to aj dopadlo
Podobne to bolo s narrow - wide prevodnikmi. Ten co som kupil za asi 18-20e vydrzal velmi dlho, pevny , tvrdy material. Niekto tu daval skusenost s inym, asi 8e kus, ze vydrzal tak 500km, bol makky. Brzdove dosticky dtto. Svetla/blikacky ..
Cinske firmy sa inspiruju zapadnymi, spravia nieco kvalitne, lacnejsie. Potom dalsia cinska firma okopiruje tu predtym, je to lacnejsie, ale horsie. A potom dalsia sfejkuje tu predoslu fejkovu spolocnost. A na konci retazca ofejkovane veci pajkuju zeny na materskej v dakej kolni /raz som mal tu cest vidiet vnutro jednej vacsej blikacky
Takze ja by som povedal, ze ak to kupis za tych 10e / kus, tak sa imho sklames. Ak 20e / kus, tak je to este loteria.
Ale ak drahsie .. tak jedine v originalnom baleni od overenej znacky. Lebo ani vysoka cena nie je zaruka, ze dostanes co chces.
A takto je to asi zo vsetkym z Ciny. Neni problem ani vyskusat, problem je, ze na druhykrat to zase bude nieco ine
Ale inak mal som aj trosku problem, tie nity zachytavali prasiatko, ale to je issue aj Hope. Aj povolene nity /nemal som problem/ mali myslim problem aj Hope. Ale u extra lacnych by som cakal makky hlinikovy unasac a makke nity. Tie krivo narezane ocelove casti to je extra bonus
Ale podobne vyhadzovanie penazi je podla mna aj kupa drahych Shimano sendvicovych kotucov. Vzdy ma pobavilo, ked vyrobia velmi lahku brzdu, kde neni ani gram zbytocneho tuku na prasiatku, namiesto klasiky daju keramicke piesty, aby cele teplo slo do kotuca a dosticiek a potom s velkou slavou vymyslia chladic na dosticky a kotuc, ktorym riesia neschopnost brzdy a pridaju tolko vahy, ze cely komplet vazi viac, ako normalny kotuc s prasiatkom a kuskom materialu naviac. Ale .. vyzera to dobre, tak co ..
Predaj veci, ktore nic nevydrzia a nedaju sa opravit /netyka sa kotucov/ je silne neekologicke. Zatazuje to planetu nadmernou spotrebou. Je to daleko vacsi, radovo vacsi problem, ako cele CO2. Rovnako ako neustala potreba kupovat nove a nove, lebo vlanajsi model ma "nemodernu" geometriu. A to iste kotuce. Daky marketingovy mag vyblafne prezku, kde novy kotuc ma ucinok o 12.231231% lepsi ako predosly /malickym pismenkami v tajomnom rohu pdfka je pisane, za specifickych podmienok testovania .. cize prakticky nikdy
Ale to bolo len kratke filozoficke okienko na margo vsetkych tych cinskych /a inych/ somarin, ktorymi zaplavuju svet. le moze byt aj horsie. Az to zacnu robit v Indii
ps: este technicka poznamka, tie kotuce nie su plavajuce, plavajuce kotuce myslim na bajk ani neexistuju, alebo ak ano, tak boli len v pripade Magura Gustav (a mozno este jedna). Toto volaju semi-floating, co sice navodzuje dojem plavajuceho kotuca ale zle. Realne plavajuce kotuce su na motorkach/autach. Pripadne ma opravi Volodaj
no neviem či by som zrovna kotúče bral z Ali a pod. Ak nemajú certifikát je to buď alebo buď sa zabiješ alebo vydržia. Radšej si priplatiť a mať poriadne na takýchto veciach sa nešetri
Ja mám KCNC gromohoniace kotúče a max spokojnosť.